
Corporate Communication & Sustainability Managing Director. Wcześniej dyrektor ds. komunikacji i relacji zewnętrznych MONDELEZ International regionu Centralnej Europy, Polski, Bałtyków oraz World Travel Retail. Od blisko 20 lat związana zawodowo z komunikacją i PR. Od 2008 r. na czele działu Komunikacji i Relacji Zewnętrznych w koncernie spożywczym Mondelez Polska. Odpowiada za relacje z mediami i interesariuszami, Public & Government Affairs, komunikację wewnętrzną, zewnętrzną, zarządzanie kryzysami, relacje z konsumentami. Odpowiada za tematykę marketingu skierowanego do dzieci, kwestie związane z samoregulacją, współprowadzi i wspiera od strony komunikacji kluczowe projekty marketingowe dla marek jak Milka, Oreo, BelVita, Prince Polo, Lubisie – a wcześniej także dla marki Jacobs. W latach 2014 – 2016 Dyrektor ds. Komunikacji Wewnętrznej koncernu Mondelez w Europie. Od 2015 r. członek Zarządu i Przewodnicząca Komisji ds. Żywienia Polskiej Federacji Producentów Żywności (PFPŻ), wieloletni członek Komisji Rewizyjnej ZSRR. Brała czynny udział w pracach dot. samoregulacji reklamy żywności skierowanej do dzieci. Wcześniej przez 8 lat pracowała po stronie agencji Public Relations, w tym ponad 3 lata związana była z polskim oddziałem renomowanej, międzynarodowej agencji PR Edelman, kierując działem Komunikacji Konsumenckiej i projektami dla największych firm z branży FMCG, takich jak m.in. Chiquita, Coca- Cola a wcześniej także Diageo czy Groupe SEB. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej a także kampaniach produktowych. Prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu wystąpień publicznych i komunikacji dla liderów, media relations oraz trendów w komunikacji i PR, m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. Józefa Tischnera w Krakowie. Ukończyła prawo oraz zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Śląskim.