Od ponad 20 lat związana zawodowo z komunikacją i PR, aktualnie Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej rynków Centralnej i Wschodniej Europy w globalnym koncernie farmaceutycznym Haloen (wcześniej GlaxoSmithKline Consumer Health Care).
Wcześniej związana m.in. z Grupą CCC jako Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej i Zrównoważonego Rozwoju, a przez 14 lat Dyrektor ds. Komunikacji i relacji zewnętrznych w Kraft Foods/ Mondelez International regionu Centralnej Europy, Polski, Bałtyków, gdzie odpowiadała m.in. za bliską Radzie Reklamy tematykę marketingu skierowanego do dzieci, kwestie związane z samoregulacją, wspierając od strony komunikacji kluczowe projekty marketingowe dla takich marek jak Milka, Oreo, BelVita, Prince Polo, Lubisie. W latach 2014 – 2016 Dyrektor ds. Komunikacji Wewnętrznej koncernu Mondelez w Europie.
W latach 2016 – 2022 członek Zarządu i Przewodnicząca Komisji ds. Żywienia Polskiej Federacji Producentów Żywności (PFPŻ), wieloletni członek Komisji Rewizyjnej Rady Reklamy. Brała czynny udział w pracach dot. samoregulacji reklamy żywności skierowanej do dzieci.
Wcześniej przez 8 lat pracowała po stronie agencji public relations, w tym ponad 3 lata związana była z polskim oddziałem międzynarodowej agencji PR Edelman, kierując działem Komunikacji Konsumenckiej i projektami dla największych firm branży FMCG. Ukończyła prawo oraz zarządzanie i marketing ze specjalizacją PR na Uniwersytecie Śląskim. Absolwentka studiów MBA (C.Humanum). Jurorka konkursu Złote Spinacze Związku Firm Public Relations.