AKTUALNOŚCI

Reklama żywności skierowana do dzieci do 12 roku życia

W dniu 29 października 2014 r. doszło do oficjalnego podpisania Porozumienia największych nadawców telewizyjnych w sprawie zasad rozpowszechniania reklam i wskazań sponsorskich dotyczących artykułów spożywczych lub napojów zawierających składniki, których obecność w nadmiernych ilościach w codziennej diecie jest niewskazana. Zgodnie z postanowieniami Porozumienia, nadawcy telewizyjni zobowiązują się, że Audycjom dla dzieci nie będą towarzyszyć reklamy…

O samoregulacji reklamy żywności

W dniu 29 października 2014 r. doszło do oficjalnego podpisania Porozumienia nadawców telewizyjnych w sprawie zasad rozpowszechniania reklam i wskazań sponsorskich dotyczących artykułów spożywczych lub napojów zawierających składniki, których obecność w nadmiernych ilościach w codziennej diecie jest niewskazana. Sygnatariuszami porozumienia są przedstawiciele największych nadawców telewizyjnych (ITI Neovision S.A., Telewizja Polsat sp. z o.o., Telewizja Polska…

Rada Reklamy

Konsumenci Misją Rady Reklamy jest dbanie o to, by przekaz reklamowy, bez względu na to gdzie się pojawia, był uczciwy oraz zgodny ze standardami określonymi przez Kodeks Etyki Reklamy. Rada Reklamy przeciwdziała rozpowszechnianiu reklam, które wprowadzają w błąd, naruszają podstawowe wartości społeczne czy też zagrażają uczciwej konkurencji. Reklamodawcy Niezależne badania pokazują, że Polacy postrzegają reklamę…