Green Project – informacja prasowa
Kodeks Etyki Reklamy rozszerzonyo nowe zapisy dotyczącereklamy środowiskowej 1 MARCA 2023, GODZ. 10:00, ONLINE z Centrum Prasowego PAP Pseudoekologiczny marketing, inaczej greenwashing, coraz częściej pojawia się w przekazach reklamowych. To sygnał, abyśmy to zjawisko zaczęli postrzegać w kategoriach niebezpiecznej, marketingowej manipulacji dokonywanej na umysłach i świadomości konsumentów w przestrzeni komunikacyjnej. Jak odróżnić w marketingu udawanie…
Konferencja prasowa Green Project
Szanowni Państwo, To ostatnie godziny, aby zapisać się na pierwszą w Polsce konferencję prasową o pierwszej w Polsce samoregulacji w obszarze reklamy środowiskowej! Zapraszamy!
Grupa robocza ds. etycznej reklamy suplementów diety i leków OTC
W świetle planowanych zmian ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia potrzebne jest porozumienie szerokiej reprezentacji rynku w kwestii wypracowania zapisów samoregulacyjnych w tej kwestii. Zarząd Rady Reklamy podjął decyzję o powołaniu grupy roboczej ds. etycznej reklamy leków OTC i suplementów diety. Celem prac grupy jest wypracowanie takich rozwiązań samoregulacyjnych, które będą służyły rozwojowi tego obszaru…
Christmas Alert!
19 grudnia 2022 r. zapraszamy członkinie i członków Komisji Etyki Reklamy i Komisji Copy Advice na świąteczne spotkanie w biurze Rady Reklamy. W programie: Key note i rozmowa o przyszłości etyki reklamy z gościem specjalnym, Tomaszem Stawiszyńskim, filozofem, publicystą, autorem książek i podkastu Skądinąd Wspólne ozdabianie choinki Dobry catering Dyskusje przy świecach Snucie planów na…
ALGORYTMY DECYDUJĄ ZA NAS?
Reklamuję Etycznie Konferencja Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń Warszawa, 8 grudnia 2022 r. Wniosek podsumowujący zorganizowaną przez Radę Reklamy konferencję w cyklu wydarzeń „Reklamuję Etycznie” pod tytułem „Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń.” Organizatorzy pozyskali znakomitą drużynę opiniotwórczych specjalistów i specjalistek, wśród których znaleźli się otwierający wydarzenie Profesor…
prof. Adam Bodnar
Ważnym głosem na naszej konferencji Reklamuję Etycznie ETYKA PRZEKAZÓWREKLAMOWYCH W OBLICZU NOWYCHWYZWAŃ I ZAGROŻEŃ będzie wystąpienie prof. Adam Bodnara „Przesłanie dla Przyszłości. Wyzwania etyczne w marketingu na najbliższy czas”. Profesor Adam Bodnar, prawnik, specjalista w zakresie prawa konstytucyjnego i praw człowieka. Rzecznik Praw Obywatelskich VII kadencji. W latach 2010–2015 wiceprezes Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka.Autor i współautor wielu publikacji naukowych, w szczególności z zakresu praw…
Radio Nowy Świat i Eliza Michalik
Zarejestruj się i zapewnij sobie miejsce na wyjątkowej konferencji „Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń.” 8 grudnia 2022 r., godz. 10:00 – 16:00 online. Konferencja Reklamuję Etycznie ETYKA PRZEKAZÓWREKLAMOWYCH W OBLICZU NOWYCHWYZWAŃ I ZAGROŻEŃ To inauguracyjna konferencja organizowana przez Radę Reklamy, poświęcona najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce….
Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych zasad promocji na gruncie dyrektywy „Omnibus”
Webinarium dla Arbitrów Komisji Etyki Reklamy 24 listopada 2022 r., godz. 16:00 Zgodnie z przepisami unijnego aktu prawnego, jakim jest dyrektywa tzw. „Omnibus”, fundamentalnej zmianie ma ulec sposób informowania konsumentów o stosowanych przez przedsiębiorców obniżkach cen. Zmiany te mają niebagatelne znaczenie dla konsumentów i przedsiębiorców wszystkich branż. Ich zakres jest zakrojony szeroko: odnoszą się do…
Etyka w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń
Konferencja Reklamuję Etycznie ETYKA PRZEKAZÓWREKLAMOWYCH W OBLICZU NOWYCHWYZWAŃ I ZAGROŻEŃ Zapewnij sobie miejsce na konferencji. Zarejestruj się już dziś Szanowni Państwo,W imieniu Zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy mam wielką przyjemność zaprosić Państwa na konferencję w cyklu wydarzeń „Reklamuję Etycznie”. Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń 8 grudnia 2022 r., godz. 10:00 –…
Deklaracja z okazji 30-lecia EASA
Na rzecz proaktywnej i skutecznej samoregulacji w reklamie oraz wzmocnienia społecznie odpowiedzialnej reklamy w Europie Madryt, 7 października 2022 r. Z okazji 30-lecia Europejskiego Stowarzyszenia Standardów Reklamowych (EASA) członkowie EASA reprezentujący branżę reklamową, firmy cyfrowe (digital pure play) oraz organizacje zajmujące się samoregulacją w reklamie podpisali w Madrycie deklarację składającą się z pięciu zobowiązań potwierdzających…
Konferencja PSPKiD
4 października 2022 odbyło się jubileuszowe spotkanie branży kosmetycznej i detergentowej z okazji 30-lecia Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. Jednym z prelegentów na tym wydarzeniu był Piotr Kwiecień, dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Gorąco przyjęta prezentacja dotyczyła tematów etyki w przekazach reklamowych oraz znaczenia samoregulacji dla rynku reklamy. W imieniu Rady Reklamy, którego…