Konferencja PSPKiD

4 października 2022 odbyło się jubileuszowe spotkanie branży kosmetycznej i detergentowej z okazji 30-lecia Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. Jednym z prelegentów na tym wydarzeniu był Piotr Kwiecień, dyrektor … Czytaj więcej

KTO PYTA, NIE BŁĄDZI

COPY ADVICE™NARZĘDZIE OCENY PRZEKAZÓW REKLAMOWYCH PRZED ICH EMISJĄ Copy Adviceᵀᴹ w zgodzie z najwyższymi europejskimi standardami działa na polskim rynku od grudnia 2020 r., pomagając w identyfikacji możliwych problemów w … Czytaj więcej

Nowe otwarcie w Radzie Reklamy

Walne wyborczo-sprawozdawcze za nami. Dnia 24 czerwca 2021 roku członkowie Rady Reklamy spotkali się, żeby podsumować ostatnie dwa lata działalności organizacji oraz wybrać nowe władze na nową kadencję. Na początku … Czytaj więcej

Seksizm i płeć w reklamie

Seksizm w reklamie: jak zwalczać, jak oceniać Advertising Standards Authority, podmiot zajmujący się oceną reklam w kontekście zgodności z funkcjonującymi w Wielkiej Brytanii standardami reklamowymi, w swoim raporcie dotyczącym stereotypów … Czytaj więcej

1 2 3 4 5 8