EASA Sztokholm 10-11 października 2019

W dniach 10-11 października 2019 roku w Sztokholmie odbyło się spotkanie organizacji samoregulacyjnych, zrzeszonych w EASA (European Advertising Standards Alliance). Rada Reklamy aktywnie uczestniczy w pracach EASA od wielu lat, wymieniając się doświadczeniami ze swoimi partnerami z innych krajów.… Czytaj więcej

Rada Reklamy partnerem Tygodnia Odpowiedzialnego Biznesu

5 dni, 5 miast, 5 inspirujących wydarzeń, ponad 15 godzin praktycznych wystąpień, ciekawych dyskusji i warsztatów – tak w skrócie można opisać Tydzień Odpowiedzialnego Biznesu 2018 (#TOB2018), którego Partnerem jest Rada Reklamy. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się w Warszawie – 23.10, Krakowie – 24.10, Poznaniu – 25.10, Wrocławiu – 26.10 i Gdańsku – 26.10.

Czytaj więcej

Kodeks Postępowania w celu zwalczania dezinformacji w Internecie

17 lipca, powołana przez Komisję Europejską grupa robocza składająca się z platform internetowych, wiodących sieci społecznościowych, reklamodawców i innych podmiotów branży reklamowej (w tym EASA oraz IAB Europe), przedstawiła projekt Kodeksu Postępowania w celu zwalczania dezinformacji (fake news) w Internecie.

Czytaj więcej

Zmiany w Radzie Reklamy

Walne Zgromadzenie Członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrało nowy Zarząd organizacji oraz powołało dwóch nowych arbitrów Komisji Etyki Reklamy.

Czytaj więcej

Rada Reklamy na Kongresie „Prawo dla odpowiedzialności”

W czwartek 21 czerwca, Zbigniew Gajewski – dyrektor generalny Rady Reklamy – weźmie udział w dyskusji nt. wpływu społecznej odpowiedzialności na wizerunek marki i wybory konsumentów. Panel dyskusyjny odbędzie się w ramach kongresu „Prawo dla odpowiedzialności”, organizowanego przez Europejskie Stowarzyszenie Studentów Prawa ELSA Poland.

Czytaj więcej

Rada Reklamy patronem honorowym Forum IAB 2018

Czego chcą współcześni konsumenci? Co ma big data do emocji? Jak zintegrować narzędzia i wykorzystać technologię, by służyła budowaniu zaufania i prawdziwych relacji? O automatyzacji, sztucznej inteligencji, ale przede wszystkim o powrocie do wartości, których poszukuje współczesny konsument, opowie blisko 130 ekspertów podczas 90 prelekcji tegorocznego Forum IAB. Patronem honorowym tej najważniejszej konferencji branży marketingowej został Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Czytaj więcej

1 2 3 4 5 6