Skuteczniejsza samoregulacja reklam żywności skierowanych do dzieci

W Polsce od 1 stycznia 2015 roku obowiązuje porozumienie nadawców telewizyjnych w zakresie emisji reklam artykułów spożywczych i napojów do dzieci poniżej 12 lat. Stanowi ono, że audycjom kierowanym do dzieci w wieku do 12 lat nie będą towarzyszyły reklamy artykułów spożywczych i napojów, które nie spełniają zaakceptowanych przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie, Kryteriów Żywieniowych, stanowiących załącznik 2a do Kodeksu Etyki Reklamy.

Czytaj więcej

Nominacje dla Arbitrów Komisji Etyki Reklamy

10 lutego, arbitrzy Komisji Etyki Reklamy, odebrali z rąk prezesa Rady Reklamy, Jacka Barankiewicza, nominacje na kolejną kadencję, trwającą do końca 2016 roku. 30 arbitrów nominowanych przez środowiska reprezentujące agencje reklamowe, media oraz reklamodawców rozstrzygać będzie w sprawie zgodności przekazów reklamowych z Kodeksem Etyki Reklamy. … Czytaj więcej

O samoregulacji reklamy żywności

W dniu 29 października 2014 r. doszło do oficjalnego podpisania Porozumienia nadawców telewizyjnych w sprawie zasad rozpowszechniania reklam i wskazań sponsorskich dotyczących artykułów spożywczych lub napojów zawierających składniki, których obecność … Czytaj więcej

Rada Reklamy

Konsumenci Misją Rady Reklamy jest dbanie o to, by przekaz reklamowy, bez względu na to gdzie się pojawia, był uczciwy oraz zgodny ze standardami określonymi przez Kodeks Etyki Reklamy. Rada … Czytaj więcej

1 4 5 6 7