Aleksandra Przeździecka członkinią zarządu Rady Reklamy

Informacja prasowa z dnia 30 czerwca 2022 r.

Aleksandra Przeździecka została członkinią zarządu Rady Reklamy.

Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru komercjalizacji treści, opartych o dane, nowoczesne technologie i rozwiązania efektywnościowe dla klienta/ konsumenta/użytkownika. Działa aktywnie w ramach Discovery Women’s Newtork, współorganizując TedxWarsawWomen w ramach ekosystemu player.pl, czy wprowadzając program rozwojowy dla managerów promując wewnętrzny rozwój kariery różnorodnych talentów. Laureatka nagród za efektywność Effie Awards. Poprzednio zarządzała Media Direction OMD.


„Dołączenie do grona Zarządu Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy osoby o tak bogatym życiorysie zawodowym i ogromnym doświadczeniu, jaką jest Aleksandra Przeździecka to dla nas – pozostałych Członków tego zacnego grona – fantastyczna informacja. Jestem przekonany, że Aleksandra wniesie mnóstwo świeżych, kreatywnych pomysłów i nowego spojrzenia w nasze działania. Ustępującemu Marcinowi Idzikowi w imieniu swoim i wszystkich koleżanek i kolegów z zarządu składam ogromne podziękowania za dotychczasowe zaangażowanie i wsparcie, którego nie zapomnimy” – mówi Robert Wielgo, prezes zarządu Rady Reklamy.