Reklamuję EtycznieKonferencjaEtyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeńWarszawa, 8 grudnia 2022 r.Wniosek podsumowujący zorganizowaną przez Radę Reklamy konferencję w cyklu wydarzeń „Reklamuję Etycznie” pod tytułem „Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń.” Organizatorzy pozyskali znakomitą drużynę opiniotwórczych specjalistów i specjalistek, wśród których znaleźli się otwierający wydarzenie Profesor Jan Hartman i zamykający je Profesor Adam Bodnar. Wagę i merytoryczną rzetelność dyskusji panelowych zapewnili panelistki i paneliści, praktycy i teoretycy w osobach: Roberta Wielgo (Prezesa Rady Etyki Reklamy), Kamili Drzewickiej (Client Earth Prawnicy dla Ziemi), Prof. Bogdana Chojnickiego (Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu), Arety Szpury (aktywistka ekologiczna), Prof. Bolesława Roka (Akademia Leona Koźmińskiego), Rafała Rudzkiego (Żabka Polska), Krzysztofa Lehmanna (UOKiK), Włodzimierza Schmidta (IAB Polska), Beaty Boruckiej (Influencerka Mądra Babcia), Dr Emilii Zakrzewskiej (UW), Prof. Grzegorza Mazurka (Akademia Leona Koźmińskiego), Magdaleny Sielakowicz – Nowakowskiej (Samsung Electronics), Dr. Pauliny Sobiesiak – Penszko (Instytut Spraw Publicznych), Anny Wittenberg (Dziennik Gazeta Prawna), Doroty Żurkowskiej (TVN Warner Bros. Discovery), Witolda Kołodziejskiego (b. Przewodniczący KRRiT), Sebastiana Hejnowskiego (SEC Newgate Central and Eastern Europe), Dr hab. Moniki Kaczmarek – Śliwińskiej (UW), Piotra Mitraszewskiego (Lighthouse). Do grona moderatorów i moderatorek organizatorzy zaprosili: red. Magdalenę Rigamonti, red. Elizę Michalik i red. Karolinę Głowacką, Dariusza Dumę (Chiltern Consultancy), Olafa Krynickiego (Komisja Etyki Reklamy), Martę Macke (Shortlist Consulting).Elitarna stawka ekspertów zapewniła wydarzeniu bardzo dobrą frekwencję i odbiór w portalach społecznościowych, o czym świadczy liczba i jakość komentarzy i opinii. Okazało się, iż współczesne wyzwania reklamy w takich obszarach jak: etyka komunikacji biznesowej, greenwashing, marketing influencerski, zagrożenia ze strony inwazyjnych technologii i narastającej dezinformacji skłaniają do zastanowienia i uświadamiają zarówno środowisku reklamowemu, jak i reklamodawcom i odbiorcom konieczność natychmiastowych działań prewencyjnych i naprawczych. Komunikat reklamowy w coraz większym stopniu jest produktem na zamówienie. Zatraca nawet pozory niezależności i respekt dla wartości. Coraz częściej zdarza się, że reklamowy biznes dla zysku podejmuje się realizacji dezinformujących i nieuczciwych kampanii. Trzeba mieć nadzieję, że pierwsza konferencja Rady Reklamy w cyklu wydarzeń „Reklamuję Etycznie” zmobilizuje środowiska reklamowe i marketingowe do skutecznego i prospołecznego działania na rzecz przywrócenia reklamie odpowiedzialnego, czyli jasnego, transparentnego i uczciwego oblicza.Wysoka frekwencja, ożywiona dyskusja na czacie, silny i zaangażowany odzew zarówno ze strony reklamodawców, środowisk reklamowych jak i konsumentów pozwala wierzyć w to, że inicjatywy Rady Reklamy, zaangażowanie Zarządu i działania Komisji Etyki Reklamy to dobry i mądry krok na zapewne długiej i niełatwej drodze ku niezależności i etyczności komunikacji marketingowej.W cyklu wydarzeń Reklamuję Etycznie w 2023 r. odbędą się warsztaty kontynuujące to wydarzenie i konferencje podejmujące aktualne i ważne tematy dotyczące etyki w marketingu i reklamie.Obszerna relacja wideoPo konferencji Reklamuje Etycznie 2022 – Rada ReklamyRelacja fotohttps://radareklamy.pl/fotorelacje/Informacja o Radzie Reklamyhttps://radareklamy.pl/
Używamy "ciasteczek" (cookies) aby strona mogła się poprawnie wyświetlać. Naciśnij na przycisk Akceptuj jeśli nie masz nic przeciwko. Zobacz pełny tekst naszej polityki prywatności.UstawieniaAKCEPTUJ
Polityka Prywatności
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.