Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu, Grupa Maspex. Absolwentka Wydziału Zarządzania AGH, po studiach pracownik naukowy i trener z zakresu zarządzania personelem i komunikacji.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej, zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Dyrektor Marketingu w Wawel S.A. oraz Dyrektor Marketingu w Alma Delikatesy.
W Grupie Maspex najpierw jako Group Brand Manager, a od 2010 roku Dyrektor Marketingu odpowiedzialna za kategorię napojową w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie nadzoruje tworzenie strategii marketingowych, kompleksowych działań związanych z produktem oraz komunikacją. Odpowiada za marki takie jak Tymbark, Kubuś, Tarczyn, Caprio, Dr Witt czy Tiger oraz za ich odpowiedniki na zagranicznych rynkach. Wraz z zespołem zdobywca wielu nagród branżowych, w tym kilku statuetek Effie. Juror wielu konkursów branżowych, prelegent, arbiter Komisji Etyki Reklamy, członek Facebook Client Advisory Board, członek Rady Dyrektorów Marketingu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Prywatnie mama trójki dzieci z zacięciem sportowym.