Rada Reklamy Rada Reklamy
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
  • Copy Advice™
  • Złóż skargę
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki Reklamy
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Copy Advice™
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
    • facebook
    • youtube
    • linkedin
    • twitter
  • Kontakt
  • Polski
    • English

GRUPA PROMUJĄCYCH

Igor Kaleński

Prezes grupy BBDO w Polsce. Członek Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Arbiter Komisji Etyki Reklamy, ekspert THINKTANK, członek Rady Marek Superbrands i Rady Fundacji Res Publika. Wcześniej Prezes Grupy Saatchi & :Saatchi w Polsce, Managing Partner SPARK Software …

Maciej Korobacz

Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Udziałowiec w grupie reklamowej skupiającej agencje reklamowe Just i Men at Work oraz dom mediowy Media Concept. Z branżą reklamową związany od początku lat 90-tych …

Maciej Lissowski

Managing Director – Agencja Warszawa. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W branży reklamowej od 1991 roku. Pracował zarówno w agencjach niezależnych, jak i sieciowych. Tworzył struktury, którymi zarządzał m.in.: Gruppa66 / Ogilvy, Ogilvy Heathcare …

Marta Macke

Managing Partner Shortlist Consulting z ponad 25-cio letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej i business development. W latach 1995-2012 pracowała w polskich i międzynarodowych strukturach agencji reklamowych, m.in. w Gruppie 66, Saatchi & Saatchi oraz 15 lat w DDB Group …

Tomasz Michalik

Chief Innovation Officer Insignia. Pasjonat nowoczesnej komunikacji zorientowanej na efekt. Leader z 20 letnim doświadczeniem w branży marketingowej, prelegent, juror w konkursach branżowych, inwestor. Założyciel utytułowanej na polskim rynku agencji interaktywnej Insignia, skupionej na …

Jacek Pawlak

Dyrektor kreatywny, strategiczny i właściciel tenpawlak 8. co. Mgr filozofii (specjalizacja estetyka i etyka) Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Zarządu Klubu Twórców Reklamy. Ekspert i nauczyciel komunikacji marketingowej. Juror i przewodniczący jury w polskich i międzynarodowych …

Zofia Sanejko

Chief Commercial Officer Grupy IPG Mediabrands Polska do 2020 r. Pracowała w Teatrze Komedia jako sekretarz literacki oraz w zespole emisyjnym Polskiego Radia. Od 1993 roku życie zawodowe związała z grupą IPG — najpierw na stanowisku Dyrektora Buyingu agencji reklamowej McCann Erickson …

Sławomir Skowerski

Head of Copywriting w GoldenSubmarine. Od zawsze słowny facet. Kilkanaście lat doświadczenia w pisaniu. Lubię opowiadać bajki albo, mówiąc bardziej reklamowo, tworzyć storytelling marek i produktów. W agencji odpowiadam za podnoszenie jakości copywritingu, tworzenie kreacji i realizację …

Jaromir Sroga

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie i uczestnik Program for Leadership Development w Harvard Business School. Posiada wszechstronne doświadczenie w marketingu i reklamie. Pracował po stronie agencji reklamowych reklamowych, lokalnych i międzynarodowych …

Zuzanna Warowna-Toruńska

Właścicielka firmy doradczej Concept Spot. W swojej pracy doradczej koncentruje się na obszarach, które mają wpływ na powstawanie skutecznej komunikacji marketingowej. Jej klientami są zarządy, agencje komunikacji marketingowej, działy marketingu, działy HR i działy zakupów …

GRUPA NADAWCÓW

Małgorzata Augustyniak

Z wykształcenia historyk sztuki, z reklamą zewnętrzną związana od 1994 roku, od kiedy pracuje w AMS. Od 1996 roku, pełniąc funkcje managerskie, rozwijała kompetencje w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Po przejęciu firmy przez Agorę w 2002 r. została dyrektorem sprzedaży regionalnej …

Rafał Ciszewski

Lider i manager z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zarządzania wiodącymi firmami z obszaru mediów oraz nowych technologii.
Partner i współzałożyciel Know How Leasing, zespołu ekspertów digitalowych, którzy pomagają zarządom i właścicielom w organizacji struktur, zespołów i kompetencji w obszarze marketingu cyfrowego …

Anna Gumkowska

Praktyk, specjalista w zakresie biznesu internetowego. Obecnie Dyrektor Działu Rozwoju Digital News i Lifestyle w TVN Grupa Discovery. Wcześniej zarządzała serwisami internetowymi w Wirtualnej Polsce. Doświadczenia zbierała także jako Head of Video w Gazeta.pl, gdzie tworzyła z zespołem różnorodne formaty wideo i produkcje specjalne …

Mikołaj Janicki

Prezes Zarządu Pro Duct by Business Friends. Wiceprezes Zarządu SMB. Zarządza pracami zespołu Pro Duct BBF od 15 lat, skutecznie wspierając akcje marketingowe i sprzedażowe klientów spółki. Łącząc kompetencje informatyczne i marketingowe uczestniczył w tworzeniu platform i aplikacji …

Elżbieta Kondzioła

Online Sales Director w LOVEMEDIA, Szef Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska, członek rady merytorycznej Raportu Strategicznego Internet IAB Polska. Z branżą reklamową związana od 2008 roku. Specjalizuje się w realizacji kampanii online opartych za dedykowanych zainteresowaniach i intencjach zakupowych użytkowników. …

Bohdan Pawłowicz

Dyrektor Marketingu NASK — Państwowego Instytutu Badawczego, dyrektor komunikacji marketingowej OSE. Od ponad 20-stu lat związany z rynkiem komunikacji marketingowej w Polsce. Wykładowca komunikacji marketingowej Uniwersytetów Warszawskiego i Wrocławskiego, SGH i Uniwersytetu SWPS …

Wojciech Piwocki

Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy grupy IMS S.A. wcześniej CEO grupy NA TEMAT oraz wieloletni dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia S.A. Wcześniej wiele lat w EUROZET jako Prezes Zarządu Studio Zet, CEO Biura Reklamy Eurozet. Przeszedł wszystkie stopnie kariery w branży radiowej …

Magdalena Rigamonti

Dziennikarka Dziennika Gazety Prawnej. Swoją karierę zawodową zaczynała w 2002 roku w tygodniku Newsweek. Była związana z Polską the Times i tygodnikiem Wprost. Wraz z mężem fotografem, Maksymilianem Rigamonti tworzą w DGP rubrykę RigamontiRazy2. Razem przygotowali książki m.in …

Jarosław Sobolewski

Prowadzi agencję rekrutacyjną ‚Digital Talents’ specjalizujcą się w rekrutacjach kadr zarządczych dla firm z sektora cyfrowych mediów, marketingu, reklamy oraz e-commerce. Wprowadza firmy zagraniczne na rynek polski. Od 1997 roku związany zawodowo z rynkiem internetowym. Współtwórca …

Teresa Wierzbowska

Doradca Zarządu Cyfrowego Polsatu ds. Public Affairs. Prezes Stowarzyszenia Sygnał działającego na rzecz ochrony własności intelektualnej. Wiceprezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji odpowiadająca w Izbie za kwestie związane z rynkiem mediów i treści cyfrowych …

GRUPA REKLAMODAWCÓW

Anna Barabasz-Sawińska

Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu, Grupa Maspex. Absolwentka Wydziału Zarządzania AGH, po studiach pracownik naukowy i trener z zakresu zarządzania personelem i komunikacji. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej, zarówno po stronie agencji, jak i klienta …

Ewelina Czuba

Z Biurem Reklamy TVP związana od 15 lat. Od 2011 roku współzarządzała Biurem pełniąc funkcję zastępcy dyrektora, a od 2017 roku samodzielnie nim kieruje. Specjalizuje się w handlowych aspektach reklamy. Przez wiele lat odpowiedzialna za negocjacje z czołowymi grupami reklamowymi w Polsce …

Małgorzata Domaszewicz

Od blisko 20 lat zajmuje się komunikacją korporacyjna, dialogiem społecznym oraz kwestiami etyki w biznesie. Obecnie jako Group Sustainability Manager w International Personal Finance plc odpowiada za koordynację działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na wszystkich rynkach grupy IPF …

Beata Dziwulska

Od kwietnia 2020 odpowiada za koordynację całościowego rozwój mediów dla Nestlé Polska, w tym wsparcie działów marketingu w procesie tworzenia strategii mediowych i potem ich egzekucji, współpraca z domem mediowym oraz partnerami i wydawcami mediowymi …

Dorota Kotowska

Posiada 25-letnie doświadczenie zawodowe związane z szeroko rozumianymi mediami i komunikacją. Swoją przygodę rozpoczynała w agencji Ogilvy & Mather, by po kilku latach przejść na stronę reklamodawcy zaczynając od PepsiCo. Od wielu lat związana z firmą Kraft Foods – aktualnie Mondelez International …

Maciej Lasoń

Marketer z 18 letnim doświadczeniem w zakresie komunikacji marki i korporacyjnej. Obecnie zatrudniony w firmie Unilever, na stanowisku dyrektora komunikacji na region East Europe, obejmujący 20 europejskich rynków. Wcześniej między innymi communications manager oraz …

Joanna Łodygowska

Szef Działu Komunikacji, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze PR i marketingu. Odpowiedzialna za działania komunikacyjne Grupy Dr Irena Eris – m.in. za turniej golfowy – Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup, magazyn Sense of Beauty, relacje z mediami …

Beata Ptaszyńska-Jedynak

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w obszarze komunikacji, Public Relations i społecznej odpowiedzialności biznesu. Od 2014 roku pełni funkcję dyrektora ds. komunikacji Carlsberg Polska. Wcześniej była związana z Coca-Cola Poland Services, Philips Electronics oraz 3M Poland. Posiada …

Małgorzata Rokita

Dyrektor Marketingu Procter & Gamble. Absolwentka Finansów i Bankowości Akademii Ekonomicznej w Krakowie, jednak swoja karierę zawodowa związała z marketingiem i budowaniem marek. Od wielu lat związana z Procter & Gamble, gdzie zaczynała jako Assistant Brand Manager Blend a Med. Od lipca 2012 …

Donata Wolińska

Donata Wolińska pełni strategiczną rolę Chief Marketing Officer w firmie L’Oréal, polegającą na transformacji organizacji skupionej wokół konsumenta, klienta, opartej na danych, nowoczesnych technologiach, optymalizacji.Przez lata zajmowała również szereg kluczowych pozycji w zarządach międzynarodowych firm tj. Unilever oraz Tchibo GmbH.

ARBITER REFERENT

Joanna Kluczewska-Strojny

Arbiter-Referent reprezentuje interesy strony skarżącej w postępowaniu przed Komisją Etyki Reklamy. Podejmuje decyzję o: skierowaniu skargi do rozpatrzenia przez Zespół Orzekający, inne decyzje, uzasadnione okolicznościami, o których mowa w pkt 16, 25, 26 i 27 Regulaminu Rozpatrywania Skarg …

ZWIĄZEK STOWARZYSZEŃ
RADA REKLAMY
UL. GROTTGERA 9/3
00-785 WARSZAWA
biuro@radareklamy.pl
+48 22 621 31 94
KRS: 0000253222
NIP: 5213383625
REGON: 140489484

RADA REKLAMY
WŁADZE
CZŁONKOWIE
STATUT
DLACZEGO WARTO?
DOŁĄCZ DO NAS
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMISJA ETYKI REKLAMY
ZŁÓŻ SKARGĘ
REGULAMIN ROZPATRYWANIA SKARG
SCHEMAT ROZPATRYWANIA SKARG
KODEKS ETYKI REKLAMY
ARBITRZY
UCHWAŁY
AKTUALNOŚCI
STANOWISKA
FOTORELACJE
KONTAKT
  • English

RADA REKLAMY © COPYRIGHT 2019 - 2021 ALL RIGHTS RESERVED

Używamy "ciasteczek" (cookies) aby strona mogła się poprawnie wyświetlać. Naciśnij na przycisk Akceptuj jeśli nie masz nic przeciwko. Zobacz pełny tekst naszej polityki prywatności.UstawieniaAKCEPTUJ
Polityka Prywatności

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.