ARBITRZY
Radca prawny, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie.Ekspertka w dziedzinie prawa ochrony konsumentów. Od 2016 roku związana z Kancelarią Modzelewska&Paśnik. Była wieloletnim pracownikiem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, gdzie specjalizowała się w sprawach z zakresu ochrony konsumentów i kierowała zespołem do spraw telekomunikacji i mediów. Doświadczenie zawodowe zdobywała w kancelariach, zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych. Prowadziła wiele spraw z zakresu ochrony interesów konsumentów, które zakończyły się precedensowymi rozstrzygnięciami – na etapie postępowania administracyjnego i sądowego, włącznie z postępowaniem przed Sądem Najwyższym. Uczestniczyła w międzynarodowych projektach z zakresu ochrony konsumentów, między innymi jako przedstawiciel Polski w grupach roboczych Komisji Europejskiej oraz w projektach grantowych w ramach unijnej sieci Consumer Protection Cooperation. Była również zaangażowana w procesy legislacyjne z zakresu prawodawstwa polskiego i unijnego. Doradza wiodącym przedsiębiorcom różnych branż z zakresu szeroko pojętego prawa konsumenckiego, w tym stosowanych postanowień wzorców umowy i prawnych aspektów działalności marketingowej. Prowadzi szkolenia z zakresu prawa konsumenckiego, w tym rękojmi i gwarancji oraz – w ostatnim czasie – praktycznego zastosowania przepisów dyrektywy Omnibus.
Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Udziałowiec w grupie reklamowej skupiającej agencje reklamowe Just i Men at Work oraz dom mediowy Media Concept. Z branżą reklamową związany od początku lat 90-tych. Od 1994 roku wiceprezes zarządu oraz dyrektor działu obsługi klientów agencji reklamowej Just. Pracami działu client service kierował przez dwie dekady. Od 2014 roku jest odpowiedzialny za organizację, bieżące zarządzanie i finanse agencji. Członek Stowarzyszenia Komunikacji Reklamowej SAR. Członek Sądu Koleżeńskiego SKM SAR w latach 2010-2013 oraz Komitetu Organizacyjnego Konkursu Effie Awards w latach 2015-2016.
VicePresident – indaHash Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W branży komunikacyjnej od 1991 roku. Wiele lat związany z grupami Publicis i WPP. Tworzył struktury, którymi zarządzał na stanowiskach m.in.: Chief Operating Officer i Managing Director. Zdobywał doświadczenie we wszystkich kanałach komunikacji, pracując dla klientów reprezentujących wszystkie kategorie dóbr i usług. Realizował projekty międzynarodowe m.in. pełniąc funkcję Regional Business Director EMEA. Obecnie wspiera indaHash, agencję reprezentującą obszar influencer marketingu oraz mar-tech. Orędownik ruchu B-Corp , członek rady nadzorczej fundacji DEI Alliance („Diversity-Equity-Inclusion”).
Nagrody i wyróżnienia (m.in.: Effie, Cannes Lions, KTR). Juror polskich i międzynarodowych konkursów reklamy i marketingu. Wykładowca, doradca, mentor i szkoleniowiec.
Dyplomowany varsavianista i fanatyk teatru.
Od 2021 Sustainability Managerka w Group One. Odpowiada za strategię zrównoważonego rozwoju, liczenie emisji i drogę do #netzero wszystkich spółek w ramach grupy. W branży komunikacji marketingowej od 15 lat. W przeszłości związana z działami client service Saatchi & Saatchi, McCann Worldgroup, Grey Group pracując dla regionalnych marek i klientów P&G, MasterCard, T-mobile. Prowadziła szereg projektów dotyczących zrównoważonego rozwoju i ochrony powietrza w ramach Fundacji Sendzimira i Polskiego Alarmu Smogowego. Społecznie związana z Warszawa bez Smogu (członek Polskiego Alarmu Smogowego), współzałożycielka inicjatywy Strefa Mieszkańców i Zieleń zamiast betonu. Do pracy jeździ rowerem. Mama Zosi i Stefci.
Chief Executive Officer CEE MSL. Ma ponad 20 lat doświadczenia w komunikacji. Od samego początku pracuje po stronie agencji. Zaczynał w Ciszewski Public Relations w 2002 roku. W agencji MSL, która jest częścią struktur Grupy Pulblicis, pracuje od 12 lat, od 4 lat jest prezesem agencji i pełni rolę CEO regionu Europy Środkowo-Wschodniej. W trakcie swojej kariery doradzał największym polskim i światowym markom: Google, Netflix, P&G, IBM, Unilever, Pernod Ricard, Danone, Canal+, Skype, Allegro, Scripps Networks International, TVN, LG, Samsung, Lenovo, Discovery, Viacom i wielu innym. Skupia się głównie na komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i issue management, ale współtworzył również wiele kampanii marketingowych i reklamowych. Zawsze niezwykle doceniał rolę i promował kreację w Public Relations.
Dyrektor kreatywny, strategiczny i właściciel tenpawlak 8. co. Mgr filozofii (specjalizacja estetyka i etyka) Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Zarządu Klubu Twórców Reklamy. Ekspert i nauczyciel komunikacji marketingowej. Juror i przewodniczący jury w polskich i międzynarodowych festiwalach kreatywności i efektywności: KTR, ADC*E, EFFIE, Young Creatives Eurobest. Przez 3 lata współprowadził godzinną audycję o komunikacji „Reklama Dymna” na antenie TOK FM.
Jest założycielem i prezesem zarządu Lighthouse, firmy z polskim kapitałem działającej w międzynarodowej strukturze jednej z największych agencji komunikacyjnych na świecie Edelman. Dyrektor ds. relacji zewnętrznych i Pełnomocnik Zarządu LPP S.A. Od ponad 20 lat jest związany z branżą public relations. Przemysław Mitraszewski jest ekspertem w dziedzinie zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej. Z powodzeniem zrealizował ponad 500 projektów związanych z issue &crisis management.
Head of Copywriting w GoldenSubmarine. Od zawsze słowny facet. Kilkanaście lat doświadczenia w pisaniu. Lubię opowiadać bajki albo, mówiąc bardziej reklamowo, tworzyć storytelling marek i produktów. W agencji odpowiadam za podnoszenie jakości copywritingu, tworzenie kreacji i realizację kampanii dla kluczowych klientów agencji, z sektora finansów i bankowości, FMCG, telekomunikacji czy farmaceutycznego. Często z powodzeniem, dzięki czemu na koncie posiadam nagrody i nominacje w konkursach marketingowych: Effie Awards, Mixx Awards, Kreatura czy Golden Arrow.
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie i uczestnik Program for Leadership Development w Harvard Business School. Posiada wszechstronne doświadczenie w marketingu i reklamie. Pracował po stronie agencji reklamowych reklamowych, lokalnych i międzynarodowych, m.in. w Longin Studio i JWT Thompson/Parintex – part of WPP.Zarządzał sprzedażą reklamy i marketingiem w mediach – w tym jako członek Zarządu i Dyrektor Biura Reklamy Grupy Eurozet, w skład której wchodzi m.in. Radio ZET, Chilli ZET, Antyradio i in.Prowadził dom mediowy Maxus, należący do wiodącej światowej grupy mediowej – GroupM – jako jego Prezes Zarządu i CEO w Polsce.
Właścicielka firmy doradczej Concept Spot. W swojej pracy doradczej koncentruje się na obszarach, które mają wpływ na powstawanie skutecznej komunikacji marketingowej. Jej klientami są zarządy, agencje komunikacji marketingowej, działy marketingu, działy HR i działy zakupów. Pomaga optymalizować procesy (audyty, rekomendacje, wdrożenia), wspiera w rekrutacjach, pomaga w opracowaniu strategii rozwoju, szkoli. Współtworzy również strategie marketingowe i strategie komunikacji. Od 2001 roku związana z branżą komunikacji marketingowej — m.in. na stanowisku dyrektor zarządzającej Grupy Ogilvy w Polsce. Współtworzyła kampanie i zarządzała projektami dla takich marek, jak: Allianz, Decathlon, Kompania Piwowarska, Philips, PZU, PKO Bank Polski, McDonald’s, PLL LOT.
Prezes grupy BBDO w Polsce. Członek Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Arbiter Komisji Etyki Reklamy, ekspert THINKTANK, członek Rady Marek Superbrands i Rady Fundacji Res Publika. Wcześniej Prezes Grupy Saatchi&Saatchi w Polsce, Managing Partner SPARK Software. Partner w Funduszu inwestycyjnym PAAN CAPITAL oraz Członek Rady Nadzorczej firmy farmaceutycznej Sequoia. Były Prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, członek grupy doradczej RPP przy Ministerstwie Spraw Zagranicznych oraz Zarządu i Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
Z wykształcenia historyk sztuki, z reklamą zewnętrzną związana od 1994 roku, od kiedy pracuje w AMS. Od 1996 roku, pełniąc funkcje managerskie, rozwijała kompetencje w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Po przejęciu firmy przez Agorę w 2002 r. została dyrektorem sprzedaży regionalnej, a od stycznia 2005 roku jest Wiceprezesem Zarządu AMS SA. W tym okresie firma otrzymała wiele nagród i wyróżnień w różnych konkursach i rankingach m.in.: Media Trendy, Innovation Awards, Business Superbrand, Perła Polska Gospodarki, Mecenas Kultury, Lodołamacze, Gazele Biznesu etc. Kierowane przez nią biuro reklamy jest od wielu lat najwyżej ocenianym i wyróżnianym biurem reklamy outdoorowej według rankingu „Media8 Marketing Polska”.
Specjalizuje się w prawie mediów i reklamy (w tym w szczególności w zakresie mediów elektronicznych), prawie nowych technologii oraz prawie własności intelektualnej, prowadząc kompleksową działalność doradczą, jak i prowadząc spory sądowe, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony dóbr osobistych w Internecie. W Kancelarii odpowiada za praktykę Media Communication & Entertainment.
Członek założyciel Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii, członek Zespołu Esport przy Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji. Stały doradca Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W latach 2005–2006 koordynator prawny ruchu Creative Commons Polska.
Praktyk, specjalista w zakresie biznesu internetowego. Obecnie Dyrektor Działu Rozwoju Digital News i Lifestyle w TVN Grupa Discovery. Wcześniej zarządzała serwisami internetowymi w Wirtualnej Polsce. Doświadczenia zbierała także jako Head of Video w Gazeta.pl, gdzie tworzyła z zespołem różnorodne formaty wideo i produkcje specjalne. Prowadziła także dział content marketingu Gazeta.pl. Jest oficjalnym ekspertem IAB Polska. Jako Ph.D. bada komunikację mediowaną komputerowo i jest autorką szeregu publikacji branżowych.
Członkini zarządu w sieci reklamowej tri-table. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży interaktywnej zdobyte m.in. w Grupie Onet oraz sieci reklamy kontekstowej BusinessClick. Autorka publikacji branżowych, posiadaczka certyfikatu DIMAQ oraz aktywny członek IAB Polska. Z wykształcenia socjolożka, absolwentka m.in. Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu PR oraz Big Data&Data Science w zarządzaniu. Pasjonatka języka i kultury czeskiej.
Online Sales Director w LOVEMEDIA (lovemedia.digital), Od 2017 roku szefowa Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska, od 2018 roku członkini Rady Merytorycznej Raportu Strategicznego Internet IAB Polska, w latach 2021-2023 przewodnicząca Prezydium Komisji Etyki Reklamy. Z branżą reklamową związana od 2008 roku. Ma doświadczenie w realizacji zarówno standardowych kampanii display, jak i działań content marketingowych oraz projektów niestandardowych, w tym działań cross-mediowych. Obecnie specjalizuje się w planowaniu oraz realizacji kampanii online opartych na dedykowanych profilach użytkowników. Regularnie występuje na konferencjach i szkoleniach branżowych oraz publikuje artykuły na temat reklamy online.
Ekspert w zakresie wykorzystania digital influencerów w komunikacji marek i ekosystemu YouTube, były CMO i członek zarządu LTTM (LifeTube), wcześniej Head of Communication indaHash. PR-owiec i psycholog przekładający swoję wiedzę na działania w marketingu do 2012 r. Wielokrotnie nagradzany prelegent konferencji marketingowych, juror konkursów branżowych, trener DIMAQ, szkoleniowiec i wykładowca wielu kierunków studiów (w tym MBA).
Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy grupy IMS S.A. wcześniej CEO grupy NA TEMAT oraz wieloletni dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia S.A. Wcześniej wiele lat w EUROZET jako Prezes Zarządu Studio Zet, CEO Biura Reklamy Eurozet. Przeszedł wszystkie stopnie kariery w branży radiowej począwszy od stanowiska asystenta poprzez handlowca i pracę ze wszystkimi większymi agencjami reklamowymi jako koordynator potem Kierownik Działu Sponsoringu i Akcji Specjalnych w REGIE RADIO MUSIC / Radio Zet, następnie już jako Dyrektor Zarządzający i szef akcji specjalnych i sponsoringu grupy Eurozet. Ukończył studia na wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności hydrobiologia.
Z 15 letnim doświadczeniem w marketingu cyfrowym po stronie wydawców, sieci reklamowych, domów mediowych oraz agencji. Dysponuje ponad 6-letnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami reklamowymi po stronie wydawcy. Od blisko 3 lat odpowiadam za portfolio produktów reklamowych display oraz data-driven w ramach Ringier Axel Springer Polska. Wcześniej w Grupie ZPR Media odpowiadał za produkty reklamowe online jako Dyrektor Rozwoju Produktu Reklamowego, oraz uprzednio także za produkt mediowy online jako Dyrektor Produktu Mobile i Video. Koordynował tam m.in. wdrożenie i rozwój produktu TO WIDEO od strony wydawniczej i reklamowej. W 2011 jako Business Development Director planował i koordynował rozwoju Vendimob – pierwszego polskiego mobilnego adserwera reklamowego.
Z reklamą związana jest od 2009 roku, gdy w Wirtualnej Polsce zaczęła rozwijać obszar związany z SEO i SEM, a następnie departament programatyczny, którym do dzisiaj zarządza i rozwija w ramach struktur Wydawcy. Wcześniej pracowała w EURO RSCG Marketing House prowadząc projekty zakresu marketingu lojalnościowego. Paulina jest vice szefem grupy roboczej Programmatic przy IAB Polska, wykładowcą przedmiotów branżowych w Collegium Civitas. Ukończyła Nauki Polityczne na UKSW, Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz jest Absolwentką Advanced Managment Program na Uniwersytecie Koźmińskiego. Zanim rozpoczęła przygodę z naukami humanistycznymi zajmowała się chemią organiczną i ochroną środowiska.
Doradca Zarządu Cyfrowego Polsatu ds. Public Affairs. Prezes Związku Pracodawców Prywatnych Mediów Lewiatan. Prezes Stowarzyszenia Sygnał działającego na rzecz ochrony własności intelektualnej. Wiceprezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji odpowiadająca w Izbie za kwestie związane z rynkiem mediów i treści cyfrowych. Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wcześniej pracowała jako Dyrektor ds. Public Affairs i szef działu marketingu i PR w spółce Redefine, jako doradca zarządu ds. PR w firmie badawczej Gemius SA oraz w agencjach interaktywnych i PR. Współpracowała jako doradca ds. komunikacji z organizacjami działającymi w obszarze mediów i kultury.
Wieloletni praktyk komunikacji, pasjonatka i strateg, od ponad 20 lat związana zawodowo z komunikacją i PR. Aktualnie Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej w firmie HALEON, w regionie CEE. Wieloletnia członkini Zarządu Rady Reklamy i jej Prezeska w latach 2020-2021, zaangażowana m.in. w prace nad Kartą Ochrony Dzieci w reklamie. Wcześniej wiele lat w Kraft Foods/Mondelez International, m.in. jako Dyrektorka ds. Komunikacji CEE, Polski i Bałtyków a także m.in. z polskim oddziałem agencji PR Edelman.
Ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim w Instytucie Dziennikarstwa pracą dotyczącą etyki w komunikacji politycznej i aspektami wykorzystywania technik manipulacyjnych. Od początku kariery związany z rynkiem komunikacji marketingowej. Od niemal 10 lat rzecznik prasowy i dyrektor komunikacji w Samsung Electronics, gdzie z powodzeniem zrealizował kilkadziesiąt kampanii mających realny wpływ na pozycję marki w Polsce. Był jednym z 10 członków globalnego komitetu doradczego realizującego strategię komunikacji dla produktów firmy Samsung. Przewodniczący i członek jury w wielu branżowych konkursach.
Skuteczny i doświadczony strateg, od 20 lat związany z branżą farmaceutyczną. Lider z dużym doświadczeniem zarządczym oraz sukcesami popartymi wynikami. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku socjologii oraz MBA w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w największych firmach farmaceutycznych w Polsce, gdzie zarządzała zespołami marketingowymi w działach OTC. W swojej pracy kładzie nacisk na dialog, szacunek i pokorę. Pasję i zaangażowanie przekłada na wysokiej jakości produkty i komunikację marketingową oraz wzrosty sprzedaży, a co za tym idzie na sukces organizacji. Dąży do propagowania edukacji w zakresie odpowiedniego stosowania leków OTC, suplementów diety i wyrobów medycznych. Od 2021 roku na stanowisku Dyrektora Marketingu w BU POLSKI LEK należącym do Grupy Maspex.
Od kwietnia 2020 odpowiada za koordynację całościowego rozwój mediów dla Nestlé Polska, w tym wsparcie działów marketingu w procesie tworzenia strategii mediowych i potem ich egzekucji, współpraca z domem mediowym oraz partnerami i wydawcami mediowymi. Wcześniej odpowiadała za działania Digital i Social media Nestlé Polska, w tym wdrożenie zakupu programatycznego oraz narzędzia DMP. W 2016 zdobyła certyfikat DIMAQ. Posiada ponad 16 lat doświadczenie w obszarze marketingu potwierdzone skutecznymi i świetnie zrealizowanymi projektami i kampaniami, w tym wprowadzanie nowych produktów, tworzenie nowej komunikacji, relaunch marki, promocje konsumencie oraz wiele innych działań marketingowych jak również i trade marketingowych.
Posiada 25-letnie doświadczenie zawodowe związane z szeroko rozumianymi mediami i komunikacją. Swoją przygodę rozpoczynała w agencji Ogilvy & Mather, by po kilku latach przejść na stronę reklamodawcy zaczynając od PepsiCo. Od wielu lat związana z firmą Kraft Foods – aktualnie Mondelez International. Jako wieloletni członek rozszerzonego zarządu Kraft Foods Polska była współautorem koncepcji i nadzorowała realizację kampanii „Milka razem dla Tatr”, „Najmilsze miasto” nagrodzonych Effie i „shortlisted” na Festiwalu w Cannes. Odpowiadała za sukces mediowy i zbudowanie świadomości przy wprowadzaniu m.in. takich marek w portfolio firmy jak Oreo. Wielokrotny, doświadczony juror konkursów Effie. Obecnie odpowiedzialna za tworzenie strategii mediowych dla Polski, Czech, Słowacji , Węgier i krajów bałtyckich w Mondelez International.
Absolwent Wydziału Prawa Uczelni Łazarskiego w Warszawie, od przeszło dekady w Dziale Prawnym i Compliance LIDL Polska, jako ekspert ds. prawnych odpowiada za bezpieczeństwo komunikacji marketingowej i promocyjnej. Specjalizuje się w prawie reklamy, nieuczciwej konkurencji, e-commerce oraz w prawie własności intelektualnej. Posiada bardzo duże doświadczenie w doradztwie z zakresu prawa konsumenckiego oraz prawa umów.
Grupa Maspex, Zastępca Dyrektora Marketingu Beverages.
17 lat doświadczenia w Marketingu konsumenckim, gdzie insighty przekuwa na skuteczną strategię biznesową. Doświadczenie zawodowe zdobywała przede wszystkim w branży FMCG w liderskich firmach w swoich kategoriach takich jak: Bahlsen, Prymat, a od 10 lat związana jest z Grupą Maspex.
Obecnie Zastępca Dyrektora Marketingu Beverages i Marketing Manager odpowiedzialny za strategię i kampanie marek Tymbark, Tarczyn i Caprio w Polsce i regionie CEE. Wcześniej z sukcesem budowała pozycję i dziecięcą ofertę Maspex pod marką Kubuś. Jej obszar zainteresowań zawodowych to strategia biznesowa i innowacyjne rozwiązania.
Od wielu lat zajmuje się etyką. Od 2018 r. pełni społecznie funkcję Rzeczniczki ds. Etyki w Providencie. Koordynuje także sprawy zgłaszane przez pracowników, doradców klienta i dostawców przez niezależny system Speak Up Serwis (WhistleB). Praca Rzeczniczki, to praktyczne doświadczenie w badaniu zgłaszanych spraw przy konieczności zachowania bezstronności w ocenie zgłoszeń. Agnieszka jest także członkiem Stowarzyszenia Rzeczników Etyki, które powstało przy Global Compact.
Z Providentem jest związana od 2006 r., obecnie na stanowisku Ekspertki ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji Wewnętrznej. Jest odpowiedzialna m.in. za koordynację projektu Dom Matki (pomoc uchodźczyniom z Ukrainy), wolontariatu pracowniczego Tak! Pomagam oraz współpracę z organizacjami pozarządowymi i środowiskiem akademickim. Odpowiada także za przygotowanie firmowego Raportu Zrównoważonego Rozwoju.
Szef Działu Komunikacji, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze PR i marketingu. Odpowiedzialna za działania komunikacyjne Grupy Dr Irena Eris – m.in. za turniej golfowy – Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup, magazyn Sense of Beauty, relacje z mediami, akcje sponsoringowe, eventy. Od 2011 r. Członek Zarządu Fundacji „Piękniejsze Życie”. Fundacja ma na celu wsparcie kobiet podczas leczenia onkologicznego. W latach 2010 – 2013 rokrocznie nominowana w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji” w konkursie branży PR – PROTONY. Absolwentka Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych na SGH.
Donata Wolińska pełni strategiczną rolę Chief Marketing Officer w firmie L’Oréal, polegającą na transformacji organizacji skupionej wokół konsumenta, klienta, opartej na danych, nowoczesnych technologiach, optymalizacji. Przez lata zajmowała również szereg kluczowych pozycji w zarządach międzynarodowych firm tj. Unilever oraz Tchibo GmbH. Kierowała organizacjami komercyjnymi jako Dyrektor Generalny Dywizji Kosmetyków Środków Czystości jak również Dyrektor Sprzedaży Handlu Nowoczesnego w firmie Unilever. Zarządzała najróżniejszymi kategoriami i markami lokalnie oraz regionalnie, w kanałach sprzedaży FMCG, eCommerce oraz sklepów własnych.
Zofia Sanejko
Rafał Ciszewski
Mikołaj Janicki
Bohdan Pawłowicz
Magdalena Rigamonti
Jarosław Sobolewski
Anna Barabasz- Sawińska
Marcin Kozłowski
Małgorzata Domaszkiewicz
Maciej Lasoń
Mariusz Ryciak
Beata Ptaszyńska- Jedynak
Małgorzata Rokita
Eliza Rutynowska
Joanna Kluczewska-Strojny