ARBITRZY
Arbitrzyni-Referentka podejmuje decyzje o skierowaniu skargi do rozpatrzenia przez Zespół Orzekający, konieczności uzupełnienia skargi, odrzuceniu skargi oraz inne decyzje uzasadnione okolicznościami, o których mowa w pkt 16, 25, 26 i 27 Regulaminu Rozpatrywania Skarg. Arbitrzyni-Referentka czuwa nad prawidłowym przebiegiem posiedzeń Komisji Etyki Reklamy, sporządza protokoły z posiedzeń i przygotowuje uchwały KER.
Z wykształcenia historyk sztuki, z reklamą zewnętrzną związana od 1994 roku, od kiedy pracuje w AMS. Od 1996 roku, pełniąc funkcje managerskie, rozwijała kompetencje w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Po przejęciu firmy przez Agorę w 2002 r. została dyrektorem sprzedaży regionalnej.
Adwokat, doktor nauk prawnych, partner w kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy odpowiadający za praktykę Media Communication & Entertainment. Specjalizuje się prawie mediów i reklamy (w tym w szczególności w zakresie mediów elektronicznych).
Praktyk, specjalista w zakresie biznesu internetowego. Obecnie Dyrektor Działu Rozwoju Digital News i Lifestyle w TVN Grupa Discovery. Wcześniej zarządzała serwisami internetowymi w Wirtualnej Polsce. Doświadczenia zbierała także jako Head of Video w Gazeta.pl, gdzie tworzyła z zespołem różnorodne formaty wideo i produkcje specjalne.
Od 10 lat związana z siecią reklamową Tri-table, w której pełni funkcję członkini zarządu. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży interaktywnej zdobyte m.in. w Grupie Onet oraz sieci reklamy kontekstowej BusinessClick.
Arbitrzyni-Referentka podejmuje decyzje o skierowaniu skargi do rozpatrzenia przez Zespół Orzekający, konieczności uzupełnienia skargi, odrzuceniu skargi oraz inne decyzje uzasadnione okolicznościami, o których mowa w pkt 16, 25, 26 i 27 Regulaminu Rozpatrywania Skarg. Arbitrzyni-Referentka czuwa nad prawidłowym przebiegiem posiedzeń Komisji Etyki Reklamy, sporządza protokoły z posiedzeń i przygotowuje uchwały KER.
CMO, członek zarządu grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Ekspert w zakresie wykorzystania YouTube i influencerów w komunikacji marki. Psycholog i PR-owiec przekładający swoją wiedzę na działania w marketingu od 2012 roku. Zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji.
Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy grupy IMS S.A. wcześniej CEO grupy NA TEMAT oraz wieloletni dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia S.A. Wcześniej wiele lat w EUROZET jako Prezes Zarządu Studio Zet, CEO Biura Reklamy Eurozet. Przeszedł wszystkie stopnie kariery w branży radiowej
Z 15 letnim doświadczeniem w marketingu cyfrowym po stronie wydawców, sieci reklamowych, domów mediowych oraz agencji. Dysponuje ponad 6-letnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami reklamowymi po stronie wydawcy
Paulina Zyśk-Lisica z reklamą związana jest od 2009 roku, gdy w Wirtualnej Polsce zaczęła rozwijać obszar związany z SEO i SEM, a następnie departament programatyczny, którym do dzisiaj zarządza i rozwija w ramach struktur Wydawcy
Doradczyni Zarządu Cyfrowego Polsatu ds. Public Affairs. Prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów Lewiatan. Prezeska Stowarzyszenia Sygnał działającego na rzecz ochrony własności intelektualnej. Wiceprezeska Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji odpowiadająca w Izbie za kwestie związane z rynkiem mediów i treści cyfrowych.
Od ponad 20 lat związana zawodowo z komunikacją i PR, aktualnie Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej rynków Centralnej i Wschodniej Europy w globalnym koncernie farmaceutycznym Haloen (wcześniej GlaxoSmithKline Consumer Health Care). Wcześniej związana m.in. z Grupą CCC jako Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej i Zrównoważonego Rozwoju.
Ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim w Instytucie Dziennikarstwa pracą dotyczącą etyki w komunikacji politycznej i aspektami wykorzystywania technik manipulacyjnych. Od początku kariery związany z rynkiem komunikacji marketingowej. Od niemal 10 lat rzecznik prasowy i dyrektor komunikacji w Samsung Electronics.
Doradczyni Zarządu Cyfrowego Polsatu ds. Public Affairs. Prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów Lewiatan. Prezeska Stowarzyszenia Sygnał działającego na rzecz ochrony własności intelektualnej. Wiceprezeska Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji odpowiadająca w Izbie za kwestie związane z rynkiem mediów i treści cyfrowych.
Posiada ponad 24 letnie doświadczenie w obszarach komunikacji marketingowej, zarządzaniu marką, mediach, w tym w szczególności digital. W marketingu odpowiadała za budowanie komunikacji i zarządzanie marką, wprowadzanie innowacyjnych produktów oraz sposobów dotarcia do konsumenta.
Posiada 25-letnie doświadczenie zawodowe związane z szeroko rozumianymi mediami i komunikacją. Swoją przygodę rozpoczynała w agencji Ogilvy & Mather, by po kilku latach przejść na stronę reklamodawcy zaczynając od PepsiCo. Od wielu lat związana z firmą Kraft Foods – aktualnie Mondelez International.
Absolwent Wydziału Prawa Uczelni Łazarskiego w Warszawie, od przeszło dekady w Dziale Prawnym i Compliance LIDL Polska, jako ekspert ds. prawnych odpowiada za bezpieczeństwo komunikacji marketingowej i promocyjnej. Specjalizuje się w prawie reklamy, nieuczciwej konkurencji.
17 lat doświadczenia w Marketingu konsumenckim, gdzie insighty przekuwa na skuteczną strategię biznesową. Doświadczenie zawodowe zdobywała przede wszystkim w branży FMCG w liderskich firmach w swoich kategoriach takich jak: Bahlsen, Prymat, a od 10 lat związana jest z Grupą Maspex.
Agnieszka Krajnik od wielu lat zajmuje się etyką. Od 2018 r. pełni społecznie funkcję Rzeczniczki ds. Etyki w Providencie. Koordynuje także sprawy zgłaszane przez pracowników, doradców klienta i dostawców przez niezależny system Speak Up Serwis (WhistleB).
Szefowa Działu Komunikacji, Dr Irena Eris S.A. Absolwentka MISH na UW. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze PR i marketingu. Odpowiedzialna za działania komunikacyjne Grupy Dr Irena Eris – m.in. komunikację korporacyjną, działania związane z mecenatem kultury, sponsoringiem sportu Od 2011 r.
Donata Wolińska pełni strategiczną rolę Chief Marketing Officer w firmie L’Oréal, polegającą na transformacji organizacji skupionej wokół konsumenta, klienta, opartej na danych, nowoczesnych technologiach, optymalizacji.Przez lata zajmowała również szereg kluczowych pozycji w zarządach międzynarodowych firm tj. Unilever oraz Tchibo GmbH.
Prezes grupy BBDO w Polsce. Członek Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Arbiter Komisji Etyki Reklamy, ekspert THINKTANK, członek Rady Marek Superbrands i Rady Fundacji Res Publika. Wcześniej Prezes Grupy Saatchi&Saatchi w Polsce, Managing Partner SPARK Software.
Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Udziałowiec w grupie reklamowej skupiającej agencje reklamowe Just i Men at Work oraz dom mediowy Media Concept. Z branżą reklamową związany od początku lat 90-tych. Od 1994 roku wiceprezes zarządu oraz dyrektor działu obsługi klientów agencji reklamowej Just.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W branży reklamowej od 1991 roku. Pracował zarówno w agencjach niezależnych, jak i sieciowych. Wiele lat związany z grupami Publicis i WPP. Tworzył struktury, którymi zarządzał na stanowiskach m.in.: Chief Operating Officer i Managing Director.
Dyrektor kreatywny, strategiczny i właściciel tenpawlak 8. co. Mgr filozofii (specjalizacja estetyka i etyka) Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Zarządu Klubu Twórców Reklamy. Ekspert i nauczyciel komunikacji marketingowej. Juror i przewodniczący jury w polskich i międzynarodowych festiwalach kreatywności i efektywności: KTR, ADC*E, EFFIE, Young Creatives Eurobest. Przez 3 lata współprowadził godzinną audycję o komunikacji „Reklama Dymna” na antenie TOK FM.
Head of Copywriting w GoldenSubmarine. Od zawsze słowny facet. Kilkanaście lat doświadczenia w pisaniu. Lubię opowiadać bajki albo, mówiąc bardziej reklamowo, tworzyć storytelling marek i produktów. W agencji odpowiadam za podnoszenie jakości copywritingu, tworzenie kreacji i realizację kampanii dla kluczowych klientów agencji.
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie i uczestnik Program for Leadership Development w Harvard Business School. Posiada wszechstronne doświadczenie w marketingu i reklamie. Pracował po stronie agencji reklamowych reklamowych, lokalnych i międzynarodowych, m.in. w Longin Studio i JWT Thompson/Parintex – part of WPP.
Z branżą marketingową jestem związana od 2001 roku. Większość tego czasu pracowałam w agencjach – m.in. jako COO w DDB Warszawa oraz jako dyrektorka zarządzająca Grupy Ogilvy w Polsce. Od 2018 prowadzę działalność doradczą dla branży marketingowej w dwóch kluczowych obszarach: ludzie i biznes.