
Odpowiada wraz ze swoim zespołem za koordynację całościowego rozwoju mediów dla Nestlé Polska, strategię i planowanie mediów, rozwój innowacyjnych kanałów mediowych oraz rozwój social mediów. Wspiera działy marketingu w procesie tworzenia i egzekucji strategii mediowych, koordynuje współpracę z domem mediowym, globalnymi i lokalnymi partnerami oraz lokalnymi wydawcami. W ostatnim czasie wprowadziła w organizacji podejście eBusiness oraz audience TV.
Wcześniej odpowiadała za działania Digital i Social media w Nestlé Polska, w tym wdrożenie zakupu programatycznego, narzędzia DMP oraz technologicznych rozwiązań z zakresu zarządzania CRMem czy optymalizacją stron www. Posiada ponad 17 lat doświadczenia w obszarze marketingu potwierdzone skutecznymi i świetnie zrealizowanymi projektami i kampaniami, w tym wprowadzaniem nowych produktów, tworzeniem nowej komunikacji, relaunch marki, promocjami konsumenckimi i wieloma innymi działaniami marketingowymi i trade marketingowymi. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, wydział Zarządzania.
Aktywny członek IAB Polska: członek Rady Programowej Forum IAB 2018, 2020, 2021 oraz juror w konkursie MixxAwards 2018 – 2021. Członek grup roboczych w IAB: Brand Safety, Viewability, Influencer Marketing. W 2016 zdobyła certyfikat DIMAQ. Od 2019 arbiter Komisji Etyki Reklamy.