Posiada ponad 24 letnie doświadczenie w obszarach komunikacji marketingowej, zarządzaniu marką, mediach, w tym w szczególności digital. W marketingu odpowiadała za budowanie komunikacji i zarządzanie marką, wprowadzanie innowacyjnych produktów oraz sposobów dotarcia do konsumenta. W dziale komunikacji odpowiadała za działania Digital i Social media w całej organizacji, w tym wdrożenie zakupu programatycznego, narzędzia DMP oraz technologicznych rozwiązań z zakresu zarządzania CRMem czy optymalizacją stron www. Wdrożyła też nowy sposobów zarządzania komunikacją – podejście eBusiness oraz personalizację komunikacji. Aktualnie odpowiada za rozwój obecności marek firmy w mediach, za strategię i planowanie mediów oraz rozwój kanałów mediowych dla Polski, Węgier i krajów Bałtyckich. Wspiera działy marketingu w procesie tworzenia i egzekucji rocznych strategii mediowych, odpowiada za współpracę z domami mediowymi, globalnymi i lokalnymi partnerami oraz wydawcami.

Od 2018 roku jest aktywną członkinią IAB Polska w Radzie Programowej Forum IAB oraz grupach roboczych: Brand Safety, Viewability, Influencer Marketing, a także jako jurorka w konkursie MixxAwards. Od 2019 Arbitrzyni w Komisji Etyki Reklamy. Od 2020 członkini IAA Polska. W 2016 zdobyła certyfikat DIMAQ Professional. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.