Dyrektor Marketingu NASK — Państwowego Instytutu Badawczego, dyrektor komunikacji marketingowej OSE. Od ponad 20-stu lat związany z rynkiem komunikacji marketingowej w Polsce. Wykładowca komunikacji marketingowej Uniwersytetów Warszawskiego i Wrocławskiego, SGH i Uniwersytetu SWPS. Wiele lat członek rady nadzorczej (wcześniej zarządu) IAA — Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. W latach 2006 — 2011 był prezesem zarządu Aart Design Sp. 0.0. — polskiego oddziału francuskiej agencji specjalizującej się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej i broadcast designu. Współautor kilkunastu systemów identyfikacji i opraw telewizyjnych (lcoffee, TVP Info, KPS Skra, Belsat, TVP Polonia, PZHiPBM, Travel Time, TVP Seriale, Festiwal Nauki Warszawie, Technoport, itd.). Wielokrotny członek rozmaitych jury, członek i założyciel akademii Webstar Festiwal i uczestnik Akademii Impactora — nagród przemysłu reklamowego. Członek i przewodniczący (2009) jury Złotych Orłów. Członek jury — akademii marketingu sportowego DEMES oraz Kapituły Marek SUPERBRANDS. Pasjonat sportu i marketingu sportowego – w latach 2008-2010 r. był dyrektorem marketingu KPS Skry Bełchatów (dziś doradca zarządu), jednego z najlepiej zorganizowanych klubów sportowych w Polsce, dwukrotnego klubowego wicemistrza świata, siedmiokrotnego Mistrza Polski, zdobywcy nagrody marketingu sportowego — Złotego Demesa. W latach 2003-2007 pracował jako Dyrektor Generalny IAA — Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce, gdzie współtworzył i nadzorował realizację długofalowego programu „Marketing dla przyszłości”, w ramach którego prowadzona jest kampania „Pij mleko! Będziesz wielki.”. Z ramienia IAA współtwórca Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy i KER.