
Copy Advice™ to ważna usługa dla reklamodawców, agencji reklamowych/marketingowych, właścicieli mediów i dostawców usług medialnych, którzy chcą sprawdzić, jak ich reklamy są oceniane pod względem zgodności z Kodeksem Etyki Reklamy na etapie projektowania, zanim zostaną wyprodukowane i wyemitowane. Copy Advice™ jest narzędziem szeroko stosowanym w europejskiej branży reklamowej. Europejscy eksperci uważają je za niezwykle przydatne w celu zapewnienia zgodności z przepisami i uniknięcia możliwych naruszeń lub ryzyka utraty reputacji.
Celem naszej usługi Copy Advice™ jest wsparcie reklamodawców, promujących i nadawców w identyfikowaniu potencjalnych problemów etycznych, zanim zainwestują czas i zasoby na realizację pomysłów reklamowych. Oferujemy pomoc w znalezieniu rozwiązań w działaniach reklamowych, promocyjnych, które pozwolą zmniejszać ryzyko zaskarżenia reklamy przez konsumentów lub firmy.
Rekomendujemy, aby prośby o Copy Advice™ kierować do nas na wczesnym etapie projektowania i realizacji reklamy (skrypt, storyboard lub animacja). To pozwala zaoszczędzić koszty w przypadku konieczności jej modyfikacji. W każdym przypadku zalecamy, aby ostateczna wersja reklamy została ponownie przedłożona do oceny, aby upewnić się, że modyfikacje, które mogły zostać wprowadzone w jej ostatecznej realizacji, nie wpływają na wcześniejszą ocenę.
Średni czas dostarczenia raportu Copy Advice™ wynosi na ogół 5 dni od daty otrzymania zamówienia. W nagłych przypadkach reklamodawcy, agencje i media inne niż telewizja mogą złożyć wniosek o wydanie Express Copy Advice™, który jest wydawany w ciągu 24 godzin.
Korzyści z usługi Copy Advice™
• Bezstronna, rzetelna ocena projektu przekazu reklamowego pod kątem jego zgodności z Kodeksem Etyki Reklamy.
• Oszczędność kosztów produkcyjnych i emisji w przypadku, gdy reklama naruszałaby zapisy Kodeksu Etyki Reklamy.
• Zmniejszenie ryzyka zaskarżenia reklamy przez konsumentów i firmy po jej emisji w zakresie naruszeń zasad etycznych lub ukazania produktu lub usługi w kontrowersyjnym świetle.
KOMISJA COPY ADVICE™
REKOMENDACJE
Jeśli mają Państwo pytania lub potrzebują dodatkowych informacji, prosimy o kontakt: copyadvice@radareklamy.pl