Posiada 25-letnie doświadczenie zawodowe związane z szeroko rozumianymi mediami i komunikacją. Swoją przygodę rozpoczynała w agencji Ogilvy & Mather, by po kilku latach przejść na stronę reklamodawcy zaczynając od PepsiCo. Od wielu lat związana z firmą Kraft Foods – aktualnie Mondelez International. Jako wieloletni członek rozszerzonego zarządu Kraft Foods Polska była współautorem koncepcji i nadzorowała realizację kampanii „Milka razem dla Tatr”, „Najmilsze miasto” nagrodzonych Effie i „shortlisted” na Festiwalu w Cannes. Odpowiadała za sukces mediowy i zbudowanie świadomości przy wprowadzaniu m.in. takich marek w portfolio firmy jak Oreo. Wielokrotny, doświadczony juror konkursów Effie. Obecnie odpowiedzialna za tworzenie strategii mediowych dla Polski, Czech, Słowacji , Węgier i krajów bałtyckich w Mondelez International. W wolnym czasie oddana sprawie zapobiegania bezdomności zwierząt i aktywny wolontariusz Schroniska na Paluchu.