Rada Reklamy Rada Reklamy
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
  • Copy Advice™
  • Projekty
    • Green Project
    • Reklamuję Etycznie
  • Złóż skargę
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki Reklamy
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Copy Advice™
  • Projekty
    • Green Project
    • Reklamuję Etycznie
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
    • facebook
    • youtube
    • linkedin
    • twitter
  • Kontakt
  • Polski
    • English

KIM JESTEŚMY

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy powstał w 2006 roku z inicjatywy środowisk rynku reklamowego i marketingowego. Jest organizacją, która stworzyła i zarządza systemem samoregulacji w obszarze reklamy. W skład organizacji wchodzą stowarzyszenia branżowe jako członkowie zwyczajni oraz firmy jako członkowie wspierający. Rada Reklamy została powołana w celu stworzenia, promocji i ochrony zasad, jakimi powinni kierować się przedsiębiorcy zajmujący się działalnością reklamową na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz polscy przedsiębiorcy reklamujący się za granicą. Standardy reklamy zostały zapisane w postaci Kodeksu Etyki Reklamy – dokumentu stanowiącego zbiór zasad określających co jest dopuszczalne, a co nieetyczne w przekazie reklamowym.

obrazek 1
obrazek 2
obrazek 3
obrazek 4
obrazek 5
obrazek 6
Komisja Etyki Reklamy - Dołącz do Nas
Komisja Etyki Reklamy - Złóż Skargę

SĄ Z NAMI

AKTUALNOŚCI

Christmas Alert!
16 grudnia, 2022

19 grudnia 2022 r. zapraszamy członkinie i członków Komisji Etyki Reklamy i Komisji Copy Advice...

ALGORYTMY DECYDUJĄ ZA NAS?
16 grudnia, 2022

Reklamuję Etycznie Konferencja Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń Warszawa, 8 grudnia...

prof. Adam Bodnar
5 grudnia, 2022

Ważnym głosem na naszej konferencji Reklamuję Etycznie ETYKA PRZEKAZÓWREKLAMOWYCH W OBLICZU NOWYCHWYZWAŃ I ZAGROŻEŃ będzie wystąpienie prof....

Radio Nowy Świat i Eliza Michalik
23 listopada, 2022

Zarejestruj się i zapewnij sobie miejsce na wyjątkowej konferencji „Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych...

Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych zasad promocji na gruncie dyrektywy „Omnibus”
4 listopada, 2022

Webinarium dla Arbitrów Komisji Etyki Reklamy 24 listopada 2022 r., godz. 16:00 Zgodnie z przepisami...

Etyka w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń
31 października, 2022

Konferencja Reklamuję Etycznie ETYKA PRZEKAZÓWREKLAMOWYCH W OBLICZU NOWYCHWYZWAŃ I ZAGROŻEŃ Zapewnij sobie miejsce na konferencji....

Deklaracja z okazji 30-lecia EASA
25 października, 2022

Na rzecz proaktywnej i skutecznej samoregulacji w reklamie oraz wzmocnienia społecznie odpowiedzialnej reklamy w Europie...

Konferencja PSPKiD
14 października, 2022

4 października 2022 odbyło się jubileuszowe spotkanie branży kosmetycznej i detergentowej z okazji 30-lecia Polskiego...

Rekrutacja – Arbiter-referent w Komisji Etyki Reklamy
20 sierpnia, 2022

Aleksandra Przeździecka członkinią zarządu Rady Reklamy
30 czerwca, 2022

Informacja prasowa z dnia 30 czerwca 2022 r. Aleksandra Przeździecka została członkinią zarządu Rady Reklamy....

CCC dołącza do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
27 czerwca, 2022

Informacja prasowa z dnia 27 czerwca 2022 r.  Miło nam poinformować, że spółka CCC dołączyła...

ETYKA W MARKETINGU INFLUENCERSKIM webinarium dla arbitrów Komisji Etyki Reklamy
7 czerwca, 2022

14 czerwca 2022 r. Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Szacuje...

Polski Lek dołączył do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
31 marca, 2022

Informacja prasowa z dnia 31 marca 2022 r. Miło nam poinformować, że Polski Lek Sp....

AI Transformation aktualne trendy i ich potencjalny wpływ na rynek
21 lutego, 2022

1 marca, godz. 17:00 onlinewebinarium dla arbitrów Komisji Etyki Reklamy i członków Komisji Copy Adviceprowadzi...

Komunikacja klimatyczna – jak rozpoznać greenwashing w kontekście deklaracji klimatycznych?
30 stycznia, 2022

Informacja prasowa z dnia 31 stycznia 2022 r. webinarium dla Komisji Rady Etyki Reklamy prowadzone...

Firma Goodvalley dołączyła do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
9 września, 2021

Informacja Prasowa z dnia 9 września 2021 r. Miło nam poinformować, że firma Goodvalley została...

Betclic członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
2 września, 2021

Informacja prasowa z dnia 2 września 2021 r. Od września Betclic został członkiem Związku Stowarzyszeń...

Bionorica Polska dołączyła do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
1 września, 2021

Informacja prasowa z dnia 1 września 2021 r. Miło nam poinformować, że Bionorica Polska została...

KTO PYTA, NIE BŁĄDZI
12 lipca, 2021

COPY ADVICE™NARZĘDZIE OCENY PRZEKAZÓW REKLAMOWYCH PRZED ICH EMISJĄ Copy Adviceᵀᴹ w zgodzie z najwyższymi europejskimi...

Specyfika reklamy internetowej w orzecznictwie KER warsztat dla Komisji Etyki Reklamy
1 lipca, 2021

Za nami fantastyczny warsztat dla arbitrów i arbitrzyń Komisji Etyki Reklamy prowadzony przez Elżbietę Kondziołę....

Nowe otwarcie w Radzie Reklamy
1 lipca, 2021

Walne wyborczo-sprawozdawcze za nami. Dnia 24 czerwca 2021 roku członkowie Rady Reklamy spotkali się, żeby...

Seksizm i płeć w reklamie
25 czerwca, 2021

Seksizm w reklamie: jak zwalczać, jak oceniać Advertising Standards Authority, podmiot zajmujący się oceną reklam...

Kto woli zielone słowa od zielonych czynów?
18 maja, 2021

Kto woli zielone słowa od zielonych czynów?  Dla osób, które charakteryzuje narcyzm narodowy, greenwashing jest...

Ekologia w cieniu pandemii
28 kwietnia, 2021

Druga edycja badania Green Generation zakończona. Wyniki umarkowanie optymistyczne. W ubiegłym roku przeprowadzone badania dostarczyły...

Czy polityczna poprawność zabije kreatywność w reklamie?
26 kwietnia, 2021

Rozważania na temat politycznej poprawności warto rozpocząć od przyjęcia jej ogólnej definicji. Wydaje się, iż...

Na Wielkanoc 2021
31 marca, 2021

Mowa nienawiści, hejt i dyskryminacja
30 marca, 2021

Kiedy rozmawiamy o mowie nienawiści często błędnie określamy tym mianem pospolity hejt. Czym różnią się...

Toyota Motor Poland dołączyła do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
10 marca, 2021

Warszawa, 10 marca 2021 r.   Miło nam poinformować, że Toyota Motor Poland została członkiem...

Samoregulacja działa lepiej niż regulacja
2 marca, 2021

Nie ma lepszego regulatora niż dobra wola. Właśnie dobrowolne poddanie się wyznaczonym i uzgodnionym wspólnie...

Green Project startuje w Radzie Reklamy
24 lutego, 2021

24 lutego 2021 r.   Green Project to pionierska na polskim rynku inicjatywa samoregulacyjna w...

ZWIĄZEK STOWARZYSZEŃ
RADA REKLAMY
UL. GROTTGERA 9/3
00-785 WARSZAWA
biuro@radareklamy.pl
+48 22 621 31 94
KRS: 0000253222
NIP: 5213383625
REGON: 140489484

RADA REKLAMY
WŁADZE
CZŁONKOWIE
STATUT
DLACZEGO WARTO?
DOŁĄCZ DO NAS
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMISJA ETYKI REKLAMY
ZŁÓŻ SKARGĘ
REGULAMIN ROZPATRYWANIA SKARG
SCHEMAT ROZPATRYWANIA SKARG
KODEKS ETYKI REKLAMY
ARBITRZY
UCHWAŁY
AKTUALNOŚCI
FOTORELACJE
FILMY
STANOWISKA
KONTAKT

RADA REKLAMY © COPYRIGHT 2019 - 2023 ALL RIGHTS RESERVED

Używamy "ciasteczek" (cookies) aby strona mogła się poprawnie wyświetlać. Naciśnij na przycisk Akceptuj jeśli nie masz nic przeciwko. Zobacz pełny tekst naszej polityki prywatności.UstawieniaAKCEPTUJ
Polityka Prywatności

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT