Rada Reklamy Rada Reklamy
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
  • Copy Advice™
  • Green Project
  • Złóż skargę
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki Reklamy
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Copy Advice™
  • Green Project
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
    • facebook
    • youtube
    • linkedin
    • twitter
  • Kontakt
  • Polski
    • English

KIM JESTEŚMY

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy powstał w 2006 roku z inicjatywy środowisk rynku reklamowego i marketingowego. Jest organizacją, która stworzyła i zarządza systemem samoregulacji w obszarze reklamy. W skład organizacji wchodzą stowarzyszenia branżowe jako członkowie zwyczajni oraz firmy jako członkowie wspierający. Rada Reklamy została powołana w celu stworzenia, promocji i ochrony zasad, jakimi powinni kierować się przedsiębiorcy zajmujący się działalnością reklamową na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz polscy przedsiębiorcy reklamujący się za granicą. Standardy reklamy zostały zapisane w postaci Kodeksu Etyki Reklamy – dokumentu stanowiącego zbiór zasad określających co jest dopuszczalne, a co nieetyczne w przekazie reklamowym.

obrazek 1
obrazek 2
obrazek 3
obrazek 4
obrazek 5
obrazek 6
Komisja Etyki Reklamy - Dołącz do Nas
Komisja Etyki Reklamy - Złóż Skargę

SĄ Z NAMI

AKTUALNOŚCI

ETYKA W MARKETINGU INFLUENCERSKIM webinarium dla arbitrów Komisji Etyki Reklamy
7 czerwca, 2022

14 czerwca 2022 r. Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Szacuje...

Polski Lek dołączył do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
31 marca, 2022

Informacja prasowa z dnia 31 marca 2022 r. Miło nam poinformować, że Polski Lek Sp....

AI Transformation aktualne trendy i ich potencjalny wpływ na rynek
21 lutego, 2022

1 marca, godz. 17:00 onlinewebinarium dla arbitrów Komisji Etyki Reklamy i członków Komisji Copy Adviceprowadzi...

Komunikacja klimatyczna – jak rozpoznać greenwashing w kontekście deklaracji klimatycznych?
30 stycznia, 2022

Informacja prasowa z dnia 31 stycznia 2022 r. webinarium dla Komisji Rady Etyki Reklamy prowadzone...

Firma Goodvalley dołączyła do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
9 września, 2021

Informacja Prasowa z dnia 9 września 2021 r. Miło nam poinformować, że firma Goodvalley została...

Betclic członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
2 września, 2021

Informacja prasowa z dnia 2 września 2021 r. Od września Betclic został członkiem Związku Stowarzyszeń...

Bionorica Polska dołączyła do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
1 września, 2021

Informacja prasowa z dnia 1 września 2021 r. Miło nam poinformować, że Bionorica Polska została...

KTO PYTA, NIE BŁĄDZI
12 lipca, 2021

COPY ADVICE™NARZĘDZIE OCENY PRZEKAZÓW REKLAMOWYCH PRZED ICH EMISJĄ Copy Adviceᵀᴹ w zgodzie z najwyższymi europejskimi...

Specyfika reklamy internetowej w orzecznictwie KER warsztat dla Komisji Etyki Reklamy
1 lipca, 2021

Za nami fantastyczny warsztat dla arbitrów i arbitrzyń Komisji Etyki Reklamy prowadzony przez Elżbietę Kondziołę....

Nowe otwarcie w Radzie Reklamy
1 lipca, 2021

Walne wyborczo-sprawozdawcze za nami. Dnia 24 czerwca 2021 roku członkowie Rady Reklamy spotkali się, żeby...

Seksizm i płeć w reklamie
25 czerwca, 2021

Seksizm w reklamie: jak zwalczać, jak oceniać Advertising Standards Authority, podmiot zajmujący się oceną reklam...

Kto woli zielone słowa od zielonych czynów?
18 maja, 2021

Kto woli zielone słowa od zielonych czynów?  Dla osób, które charakteryzuje narcyzm narodowy, greenwashing jest...

Ekologia w cieniu pandemii
28 kwietnia, 2021

Druga edycja badania Green Generation zakończona. Wyniki umarkowanie optymistyczne. W ubiegłym roku przeprowadzone badania dostarczyły...

Czy polityczna poprawność zabije kreatywność w reklamie?
26 kwietnia, 2021

Rozważania na temat politycznej poprawności warto rozpocząć od przyjęcia jej ogólnej definicji. Wydaje się, iż...

Na Wielkanoc 2021
31 marca, 2021

Mowa nienawiści, hejt i dyskryminacja
30 marca, 2021

Kiedy rozmawiamy o mowie nienawiści często błędnie określamy tym mianem pospolity hejt. Czym różnią się...

Toyota Motor Poland dołączyła do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
10 marca, 2021

Warszawa, 10 marca 2021 r.   Miło nam poinformować, że Toyota Motor Poland została członkiem...

Samoregulacja działa lepiej niż regulacja
2 marca, 2021

Nie ma lepszego regulatora niż dobra wola. Właśnie dobrowolne poddanie się wyznaczonym i uzgodnionym wspólnie...

Green Project startuje w Radzie Reklamy
24 lutego, 2021

24 lutego 2021 r.   Green Project to pionierska na polskim rynku inicjatywa samoregulacyjna w...

List otwarty do władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych
10 lutego, 2021

Zwracamy się w sprawie zapowiadanego nowego, dodatkowego obciążenia mediów działających na polskim rynku, myląco nazywanego...

Cyfrowa Polska dołączyła do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
9 lutego, 2021

Warszawa, 9 lutego 2021 r.   Związek Cyfrowa Polska został członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy,...

Sprawdzamy Reklamy
29 stycznia, 2021

Pierwsza w Polsce profesjonalna usługa doradcza weryfikująca zgodność reklamy z Kodeksem Etyki Reklamy Skuteczne narzędzie...

Copy Adviceᵀᴹ – pierwsza na polskim rynku profesjonalna usługa doradcza (obejrzyj relację w Biznes24)
22 stycznia, 2021

Współczesny rynek reklamy przypomina pole minowe. Reklamowe miny-pułapki to kwestie etyczne, prawne, merytoryczne i estetyczne....

Jesteśmy skuteczni!
22 stycznia, 2021

Kodeks Etyki Reklamy to jedna z najbardziej skutecznych i prężnych samoregulacji w Unii Europejskiej. Skuteczność jej...

Ochrona dzieci w reklamie – niemal 100% skuteczności samoregulacji (obejrzyj w Pytanie Na Śniadanie)
21 stycznia, 2021

Dzieci odbierają reklamę zupełnie inaczej niż dorośli. Jak je chronić? Karta Ochrony Dzieci w Reklamie...

Biedronka dołącza do grona członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
21 stycznia, 2021

Warszawa 21 stycznia 2021 r. Miło nam poinformować, że Jeronimo Martins Polska S.A. Biedronka została...

Samoregulacja w reklamie działa i ma świetne wyniki (obejrzyj relacje w tv)
19 stycznia, 2021

Krajowa Rada Radiofonii Telewizji wraz Radą Reklamy przedstawiły wyniki kontroli dotyczącej ochrony dzieci przed szkodliwymi...

Skuteczność samoregulacji służących ochronie dzieci w telewizji i Internecie – broszura informacyjna
18 stycznia, 2021

18 stycznia 2021 r. na konferencji prasowej Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy i Krajowej Rady Radiofonii...

Informacje prasowe 18 stycznia 2021 r.
18 stycznia, 2021

Najnowsze wyniki monitoringu i kontroli przeprowadzonej przez KRRiT na temat efektów samoregulacji rynku mediów  w...

Ochrona dzieci w telewizji i Internecie – najnowsze wyniki monitoringu (obejrzyj nagranie z konferencji)
16 stycznia, 2021

Partnerzy

ZWIĄZEK STOWARZYSZEŃ
RADA REKLAMY
UL. GROTTGERA 9/3
00-785 WARSZAWA
biuro@radareklamy.pl
+48 22 621 31 94
KRS: 0000253222
NIP: 5213383625
REGON: 140489484

RADA REKLAMY
WŁADZE
CZŁONKOWIE
STATUT
DLACZEGO WARTO?
DOŁĄCZ DO NAS
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMISJA ETYKI REKLAMY
ZŁÓŻ SKARGĘ
REGULAMIN ROZPATRYWANIA SKARG
SCHEMAT ROZPATRYWANIA SKARG
KODEKS ETYKI REKLAMY
ARBITRZY
UCHWAŁY
AKTUALNOŚCI
FOTORELACJE
FILMY
STANOWISKA
KONTAKT

RADA REKLAMY © COPYRIGHT 2019 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Używamy "ciasteczek" (cookies) aby strona mogła się poprawnie wyświetlać. Naciśnij na przycisk Akceptuj jeśli nie masz nic przeciwko. Zobacz pełny tekst naszej polityki prywatności.UstawieniaAKCEPTUJ
Polityka Prywatności

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT