Dyrektor kreatywny, strategiczny i właściciel tenpawlak 8. co. Mgr filozofii (specjalizacja estetyka i etyka) Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Zarządu Klubu Twórców Reklamy. Ekspert i nauczyciel komunikacji marketingowej. Juror i przewodniczący jury w polskich i międzynarodowych festiwalach kreatywności i efektywności: KTR, ADC*E, EFFIE, Young Creatives Eurobest. Przez 3 lata współprowadził godzinną audycję o komunikacji „Reklama Dymna” na antenie TOK FM. Członek Rady Marek Superbrands Polska V i VI edycji. Współpracuje z organizacjami pożytku publicznego (Watchdog.pl, Fundacja Inicjatyw Społeczno – Ekonomicznych, Instytut Spraw Publicznych, Fundacja im. Stefana Batorego, Krytyka Polityczna). Trener Biznesu. Wykładowca w Szkole Mistrzów Reklamy, Collegium Civitas oraz na UW. Współtwórca programu nauczania w technikach reklamy. Wcześniej copywriter, dyrektor kreatywny i zarządzający polskich i międzynarodowych agencji reklamowych. Head of Communication w TestMeToo. Autor m. in. hasła PZPN Łączy nas piłka i jednej z najlepszych kampanii 30-lecia reklamy w Polsce „Chipsy przyszły”. Uhonorowany m. in. 30 x KTR, 6 x EFFIE, Film Lions Finalist Cannes Lions, Media Lions National Diploma Cannes Lions, Grand Prix oraz 18 x Złote Orły, Grand Prix oraz 7 x Golden Arrow, 4 x Kreatura, P8.G Advertising Award, iDea, Crackfilm, Shorts, IAA Socially Responsible Communications Award, Charity Campaign of the Year, European CSR Award Scheme for Partnerships Innovation and Impact in 2012.