Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie i uczestnik Program for Leadership Development w Harvard Business School.
Posiada wszechstronne doświadczenie w marketingu i reklamie. Pracował po stronie agencji reklamowych reklamowych, lokalnych i międzynarodowych, m.in. w Longin Studio i JWT Thompson/Parintex – part of WPP.
Zarządzał sprzedażą reklamy i marketingiem w mediach – w tym jako członek Zarządu i Dyrektor Biura Reklamy Grupy Eurozet, w skład której wchodzi m.in. Radio ZET, Chilli ZET, Antyradio i in.
Prowadził dom mediowy Maxus, należący do wiodącej światowej grupy mediowej – GroupM – jako jego Prezes Zarządu i CEO w Polsce.
Po stronie marketera pracował m.in. w BP Poland oraz zarządzał Trec Nutrition.
Obecnie prowadzi projekty zorientowane na transformację cyfrową przedsiębiorstw i rozwój kanałów e-commerce.
Wieloletni juror i uczestnik reklamowych konkursów i festiwali – w tym m.in. przewodniczący grupy jurorskiej EFFiE i członek Komitetu EFFiE.
Angażował się także w działalność społeczną, m. in. jako członek Rady Fundacji Radia ZET, czy niezależny ekspert w Komisji Promocji Rady Miasta Krakowa.