
Kamila Rogowska-Śwircz jest praktykiem z 15-letnim stażem w zakresie PR, organizacji eventów oraz marketingu. Obecnie Marketing Team Lead na region CEE w EBSCO Information Services. Realizuje projekty związane z budowaniem i wdrażaniem strategii oraz narzędzi komunikacji, budowaniem wizerunku, koordynowaniem i produkcją projektów. Pracując w Narodowym Centrum Kultury zdobyła wieloletnie doświadczenie pracy w sektorze publicznym.
Wcześniej zatrudniona w Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR), TVN International oraz organizacji pozarządowej. W latach 2017-2019 związana ze Związkiem Stowarzyszeń Rada Reklamy początkowo na stanowisku menadżera ds. projektów i komunikacji, ostatecznie realizując obowiązki dyrektor generalnej oraz reprezentując organizację w European Advertising Standards Alliance (EASA) jako członek EASA Board of Directors.
Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją Public Relations i Marketing Medialny oraz studiów podyplomowych w Ośrodku Studiów Amerykańskich UW. Uczestniczka programów stypendialnych na Northeastern Illinois University w Chicago, Illinois, Ghent University w Belgii oraz Polsko-Francuskich Europejskich Studiów Doktoranckich w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. …