Członek Zarządu – indaHash.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W branży reklamowej od 1991 roku. Pracował zarówno w agencjach niezależnych, jak i sieciowych. Wiele lat związany z grupami Publicis i WPP. Tworzył struktury, którymi zarządzał na stanowiskach m.in.: Chief Operating Officer i Managing Director.
Realizował projekty międzynarodowe m.in. pełniąc funkcję Regional Business Director EMEA.
Zdobywał doświadczenie we wszystkich kanałach komunikacji: od ATL/BTL przez PR, shopper/aktywacje po digital, e-commerce i mar-tech. Pracował dla Klientów reprezentujących wszystkie kategorie dóbr i usług.
Obecnie wspiera indaHash, agencję reprezentującą obszar influencer marketingu oraz martech, skupiając się na realizacjach projektów i obsłudze klientów w krajach europejskich.
Nagrody i wyróżnienia (m.in.: Effie, Cannes Lion, KTR). Juror polskich i mędzynarodowych konkursów reklamy i marketingu. Wykładowca, mentor i szkoleniowiec. Dyplomowany varsavianista i fanatyk teatru.