Z wykształcenia historyk sztuki, z reklamą zewnętrzną związana od 1994 roku, od kiedy pracuje w AMS. Od 1996 roku, pełniąc funkcje managerskie, rozwijała kompetencje w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Po przejęciu firmy przez Agorę w 2002 r. została dyrektorem sprzedaży regionalnej, a od stycznia 2005 roku jest Wiceprezesem Zarządu AMS SA. W tym okresie firma otrzymała wiele nagród i wyróżnień w różnych konkursach i rankingach m.in.: Media Trendy, Innovation Awards, Business Superbrand, Perła Polska Gospodarki, Mecenas Kultury, Lodołamacze, Gazele Biznesu etc. Kierowane przez nią biuro reklamy jest od wielu lat najwyżej ocenianym i wyróżnianym biurem reklamy outdoorowej według rankingu „Media8 Marketing Polska”. Zaangażowana w projekty CSR, juror w konkursie Galerii Plakatu AMS i Międzynarodowego Festiwalu sztuki billboardowej Art Moves w Toruniu. Członek Rady Nadzorczej Instytutu Badań Qutdooru oraz Domiporty. Od wielu lat aktywnie działa w zakresie integracji osób niepełnosprawnych. Od 2014 roku Przewodnicząca Rady Fundacji „Akademia Integracji”. Od 2009 roku jako arbiter w Komisji Etyki Reklamy reprezentuje kurię mediów.