Praktyk marketingu z 25-letnim doświadczeniem. Strateg, Dyrektor Kreatywny, Mentor, CMO. Autor kilku udanych debiutów produktowych, m.in. Fitelli. Współtworzył kilka butikowych agencji reklamowych. Współpracował z m.in. takimi markami jak: North Fish, ALMAR, Żabka, OSHEE, Wojas, Koral, Grupa Radiowa Agory, Bakalland, Polfarma, Pfizer. Na etacie pracował dla Ery GSM (obecnie t-mobile), Food Care. CMO w OSHEE, gdzie był odpowiedzialny za marki: OSHEE, Sonko, Kinga Pienińska oraz Colianie (marki Jeżyki, Grześki, Śliwka Nałęczowska, Familijne, Goplana, Solidarność).
Pracował również na antenie w mediach: Radiu Zet i Telewizji Podróże TV. Współtwórca i od początku istnienia członek Kapituły konkursu Dyrektor Marketingu Roku. W latach 2018-2020 członek Kapituły EFFIE Polska.
Niezależny expert i mentor. Autor książki MARKETHIC o marketingu etycznym. Od 1992 r. członek Stowarzyszenia Mensa Polska. Wśród jego szerokich zainteresowań jest muzyka (komponowanie i śpiew), fotografia, filmowanie, podróże, sztuka kulinarna, synchronizacja kwantowa, rozwój personalny, snowboard, kitesurfing. Świadomy ojciec dwóch synów.