Rada Reklamy partnerem Tygodnia Odpowiedzialnego Biznesu

 

5 dni, 5 miast, 5 inspirujących wydarzeń, ponad 15 godzin praktycznych wystąpień, ciekawych dyskusji i warsztatów – tak w skrócie można opisać Tydzień Odpowiedzialnego Biznesu 2018 (#TOB2018), którego Partnerem jest Rada Reklamy. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się w Warszawie – 23.10, Krakowie – 24.10, Poznaniu – 25.10, Wrocławiu – 26.10 i Gdańsku – 26.10.W każdym mieście organizator, firma doradcza CSRinfo, przygotowała zróżnicowany, bogaty merytorycznie program.

Tydzień Odpowiedzialnego Biznesu to najbardziej wyczekiwane wydarzenie jesieni skierowane do przedstawicieli biznesu, w tym właścicieli firm, wyższej kadry zarządzającej, specjalistów ds. CSR, komunikacji korporacyjnej, Compliance, HR i wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat tego jak odpowiedzialnie zarządzać swoim biznesem.

Trasa Tygodnia wiedzie nie tylko przez różne miasta, ale również po różnych obszarach zarządzania. Hasłem przewodnim tegorocznych spotkań jest „EKONOMIA ZAUFANIA”. Uczestnicy poruszać będą kwestie związane z etyką biznesu, bezpieczeństwem pracowników, zaangażowaniem społecznym, certyfikacją, relacjami z dostawcami, a także budowaniem zaufania do marki wśród klientów i konsumentów. Prelegenci podzielą się doświadczeniami z wdrożeń, trudnymi lekcjami i rozwiązaniami.

Podczas konferencji otwierającej Tydzień w dniu 23.10 w Warszawie Rada Reklamy poprowadzi wyjątkowy panel dotyczący istotnego tematu dla wszystkich członków Rady Reklamy: Samoregulacja biznesu jako forma odpowiedzialnego dialogu z konsumentami. W panelu udział wezmą:

  • Zbigniew Gajewski, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, ZS RR – prowadzący panel
  • Agnieszka Kłos, Prezes, Provident Polska
  • Dorota Karczewska, Wiceprezes Urzędu  Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • Kamil Pluska-Dąbrowski, Prezes, Federacja Konsumentów

Rada Reklamy zaprasza

 

5 FAKTÓW O TYGODNIU ODPOWIEDZIALNEGO BIZNESU 2018

  1. Tydzień (#TOB2018) poświęcony jest komunikacji i wydarzeniom na temat zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu. To merytoryczne prezentacje, inspiracje i okazja do networkingu. Odbywa się co roku w ostatni, pełny tydzień października.
  2. Hasłem tegorocznej edycji jest „Ekonomia zaufania”. Podczas wydarzeń eksperci i przedstawiciele biznesu przedstawią praktyki i rozwiązania, które budują zaufanie do organizacji jako pracodawcy, dostawcy, partnera biznesowego. Prelegenci podzielą się doświadczeniami z wdrożeń, trudnymi lekcjami i rozwiązaniami.
  3. Tydzień Odpowiedzialnego Biznesu kontrybuuje do 17 Celu Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
  4. Trasa #TOB2018 wiedzie przez 5 miast: Warszawę, Kraków (po raz pierwszy!), Poznań, Wrocław i Gdańsk. W każdym mieście organizatorzy przygotowali inny program. Niektórzy traktują konferencje Tygodnia jako szybkie szkolenia z zarządzania.
  5. To wydarzenia organizowane z myślą o zapracowanych przedstawicielach biznesu. Dlatego całość konferencji zamyka się w trzech godzinach i koncentruje na konkretnych przykładach i rozwiązaniach w zakresie zarządzania CSR.

 

Udział w konferencjach jest bezpłatny, natomiast, ze względu na ograniczoną liczbę miejsc obowiązuje rejestracja.

Szczegółowy program i rejestracja znajdują się na stronach: