Lider i manager z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zarządzania wiodącymi firmami z obszaru mediów oraz nowych technologii.
Partner i współzałożyciel Know How Leasing, zespołu ekspertów digitalowych, którzy pomagają zarządom i właścicielom w organizacji struktur, zespołów i kompetencji w obszarze marketingu cyfrowego, łącząc ich z  najlepszymi specjalistami i podwykonawcami na rynku.
2012-2020 Wiceprezes Zarządu Grupy K2 Internet SA notowanej na GPW. Jako CEO agencji interaktywnych K2 Media oraz K2 Search odpowiadał bezpośrednio za ich strategie biznesowe i wzrost. Od 2019 CEO agencji danowo-mediowej K2 Precise.
W latach 2001-2012 związany z grupą Starcom MediaVest, gdzie jako Wiceprezes i członek zarządu odpowiadał za sprzedaż, marketing oraz wprowadzanie na rynek nowych firm i usług. Na początku 2011 został powołany przez światowy zarząd grupy Starcom MediaVest do Global Product Committee (GPC), wewnętrznego zespołu 24 wysokiej rangi managerów z całego świata, którego celem był rozwój produktu i promowanie najwyższych standardów pracy wszystkich firm koncernu.
W latach 90-tych doświadczenie zdobywał między innymi w agencjach Young and Rubicam oraz Mediaedge, gdzie pełnił kolejno rolę media managera oraz dyrektora ds. rozwoju.