O KONFERENCJI

Świat, w którym przychodzi nam żyć, dynamicznie zmienia się każdego dnia. Te zmiany wymagają od nas przede wszystkim świadomości i zrozumienia procesów zachodzących w nas i wokół nas. Przychodzi czas na definiowanie nowych paradygmatów, kreślenie nowych ram, wytyczanie nowych dróg czy tworzenie nowych narzędzi do zarządzania rzeczywistością. Takie obszary jak reklama, marketing czy komunikacja wymagają badania i zrozumienia, co się na nie składa i w wielu przypadkach, zrewidowania dotychczasowego podejścia. Także, a może przede wszystkim, odpowiedzialność zyskuje zupełnie inny niż wcześniej, wymiar zarówno teoretyczny, jak i ten realizowany w biznesowej codzienności.

Podczas konferencji, w gronie specjalistów z różnych dziedzin, praktyków oraz naukowców, osób zajmujących się reklamą w wielu wymiarach, porozmawiamy o tym, jaka jest współczesna reklama i co realizuje, zastanowimy się nad tym, czy wciąż jesteśmy właścicielami komunikacji, a także spróbujemy zdefiniować rodzaje zniekształceń rzeczywistości. Na to wszystko spojrzymy z perspektywy reklamodawców, mediów, twórców i odbiorców. W toku dyskusji i wymiany poglądów spróbujemy nakreślić kierunki, którymi będzie warto podążać. Będziemy zainspirować do nowych działań i projektów.

CZYTAJ WIĘCEJ > Show Less
DR KATARZYNA BĄKOWICZ
Uniwersytet SWPS
PROGRAM KONFERENCJI
Łukasz Kowalski
Prezes Rady Reklamy
Paweł Pilarczyk
dziennikarz technologiczny, konferansjer

Dr.hab Jacek Wasilewski Prof. UW

Zagadnienia:
● Nowe media i formaty reklamowe
● Hiperpersonalizacja i mikrosegmentacja
● Reklama „na życzenie”
Dr Jacek Kotarbiński ekonomista, ekspert marketingu
Nawojka Chałupińska dyrektor zarządzająca TIDAL
Dr Zosia Smełka-Leszczyńska badaczka, semiotyczka
MODERACJA: Olaf Krynicki – wiceprezes PIIT, arbiter Komisji Etyki Reklamy

Zagadnienia:
● Etyka działań bigtechów
● Nowoczesna cenzura
● Dark patterns, addictive patterns
● Shadow banning
Paweł Pilarczyk dziennikarz technologiczny
Sylwia Czubkowska dziennikarka technologiczna, autorka książek
Małgorzata Fraser dziennikarka – prywatność w internecie i cyberbezpieczeństwo
Maciej Krasuski Google
MODERACJA: Olaf Krynicki – wiceprezes PIIT, arbiter Komisji Etyki Reklamy

Zagadnienia:
● Zmiany we wrażliwości i oczekiwaniach konsumentów
● Naruszenia praw dzieci (sharenting i inne)
● Naruszenia ze strony influencerów
Krzystof Lechnam UOKiK
Grzegorz Święch Fundacja Off School
Mec. Monika Gaczkowska ekspertka ds. własności intelektualnej, Komisja Copy Advice
MODERACJA: Red. Agnieszka Gozdyra

Zagadnienia:
● Stereotypy płci
● Obrazy i symbole
● Język i płeć
Marta Majchrzak badaczka, psycholożka społeczna
Jarosław Kończak
Dr.hab. Monika Kaczmarek – Śliwińska
MODERACJA: Paweł Pilarczyk

Zagadnienia:
● Świat rzeczywisty a świat komunikacji
● Dezinformacja
Dr Małgorzata Bulaszewska Uniwersytet SWPS
Anna Mierzyńska dziennikarka OKO PRESS
MODERACJA: Red. Agnieszka Gozdyra

Zagadnienia:
● Prawa konsumenta, prawa jednostki a handel danymi i ich wykorzystanie
● Prawo do prywatności
● Problem profilowania
Dr. Edyta Bielak – Jomaa była prezes UODO
Dr. Paweł Litwiński radca prawny, specjalista ds.prawa ochrony danych osobowych
UOKiK
Amazon, Allegro, OLX
MODERACJA:

Zagadnienia:
● Komunikacja bez washingu: perspektywy i możliwości
● Reklama: zleceniodawca a wykonawca; konflikt a współpraca
● Ramy prawne a skuteczność przekazu
● Perspektywa medialna
Dr. Hab. Alicja Grochowska Uniwersytet SWPS
Jacek Pawlak dyrektor kreatywny, arbiter Komisji Etyki Reklamy
Rafał Szrajnert autor publikacji na temat greenwashingu
MODERACJA: Dr Katarzyna Bąkowicz, Uniwersytet SWPS

Marta Majchrzak badaczka, psycholożka społeczna

Łukasz Kowalski Prezes Rady Reklamy
Paweł Pilarczyk dziennikarz technologiczny, konferansjer
POBIERZ PROGRAM
MATERIAŁY PRASOWE
PRELEGENTKI I PRELEGENCI
Łukasz Kowalski
Paweł Pilarczyk
Dr Jacek Kotarbiński
Nawojka Chałupińska
Dr Zosia Smełka-Leszczyńska
Dr.hab Jacek Wasilewski
Sylwia Czubkowska
Małgorzata Fraser
Jacek Pawlak
Maciej Krasuski
Marta Majchrzak
Jarosław Kończak
Dr.hab. Monika Kaczmarek – Śliwińska
Rzecznik Praw Dziecka
Dr Małgorzata Bulaszewska
UOKiK
Grzegorz Święch
Mec. Monika Gaczkowska
Dr. Edyta Bielak
Dr. Paweł Litwiński
Anna Mierzyńska
Dr. Hab. Alicja Grochowska
Rafał Szrajnert
MODERATORKI I MODERATORZY
Olaf Krynicki
Red. Anna Wittenberg
Red. Agnieszka Gozdyra
Dr Katarzyna Bąkowicz
Red. Joanna Sosnowska
RADA PROGRAMOWA
Prof. Bolesław Rok
Profesor Zarządzania Zrównoważonym Rozwojem w Akademii Leona Koźmińskiego
Teresa Wierzbowska
Doradczyni Zarządu Cyfrowego Polsatu ds. Public Affairs
Dr Agnieszka Liszka-Dobrowolska
Członkini zarządu Fundacji Climate&Strategy
Katarzyna Bąkowicz
Uniwersytet SWPS
Artur Kurasiński
Przedsiębiorca, twórca, inwestor, obserwator zjawisk związanych z technologią
Olaf Krynicki
Rzecznik prasowy i dyrektor komunikacji w Samsung Electronics
Sylwia Jedyńska
Sustainability Managerka
w Group One
SPONSORZY
PARTNERZY INSTYTUCJONALNI
PARTNERZY MEDIALNI
ORGANIZACJA WYDARZENIA Projekt graficzny: Karina Marczak – karinamarczak.com WEB DEVelopment: Kamil Adamczyk Projekt i organizacja wydarzenia: Lucyna Pruska i Piotr Kwiecień, Zespół Biura Rady Reklamy – https://radareklamy.pl/organizacja/