Chief Innovation Officer Insignia. Pasjonat nowoczesnej komunikacji zorientowanej na efekt. Leader z 20 letnim doświadczeniem w branży marketingowej, prelegent, juror w konkursach branżowych, inwestor. Założyciel utytułowanej na polskim rynku agencji interaktywnej Insignia, skupionej na działaniach digital 360′. (2x z rzędu „Agencja Marzeń” wg. magazynu PRESS, „Faworyt Klientów” w najnowszym raporcie Media i Marketing Polska). Założyciel Content House, pierwszego w Polsce produktu content marketingowego, spakietowanego i dedykowanego dla sektora MŚP. Twórca platformy Motiveo, zautomatyzowanego systemu motywacji handlowców działającego w modelu SaaS. Współzałożyciel popularnych w sieci magazynów SocialPress, oraz Biznes Musi Sprzedawać. Budował strategie i prowadził działania marketingowe dla takich marek jak: Żywiec, Brackie, Strongbow, Amway, Snickers, Siemens, Bosch, Total, Konica-Minolta, Bonduelle, Michelin, Lays, Always, Rexona, Cif, Domestos, Alitalia, Intersport, Szlachetna Paczka, WWF, Unicef i wielu innych. Na co dzień kreatywny przedsiębiorca, poszukiwacz biznesowych wyzwań, zarażający energią niepoprawny optymista, zaangażowany ojciec, zapalony kitesurfer.