Jak uzbroić uczestników reklamowej gry rynkowej w narzędzia rozpoznawania trików, manipulacji i stereotypów w komunikatach reklamowych?Jak zaszczepić twórcom i odbiorcom komunikatu reklamowego świadomość etycznego przekazu?Jak motywować do tworzenia etycznych standardów?Jedna z naszych odpowiedzi to EDUKACJA.Ci którzy wiedzą, którzy potrafią zdiagnozować i ocenić komunikat, nie są już bezbronni i nieświadomie podatni na nieetyczny przekaz. Ich nie tak łatwo skrzywdzić i oszukać.Praemonitus, praemunitus. W czas ostrzeżony, na czas uzbrojony.W wydaniu Rady Etyki Reklamy „edukacja” ma mocne fundamenty. Edukujemy aktywnie. Jedną z form tak pojętej edukacji jest promowanie i patronat nad wybitnymi naukowymi i publicystycznymi pozycjami i tekstami upowszechniającymi rzetelną wiedzę o reklamie i jej rynkowych kontekstach. Zapraszamy do lektury!
Używamy "ciasteczek" (cookies) aby strona mogła się poprawnie wyświetlać. Naciśnij na przycisk Akceptuj jeśli nie masz nic przeciwko. Zobacz pełny tekst naszej polityki prywatności.UstawieniaAKCEPTUJ
Polityka Prywatności
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.