Rada Reklamy Rada Reklamy
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
  • Copy Advice™
  • Green Project
  • Złóż skargę
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki Reklamy
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Copy Advice™
  • Green Project
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
    • facebook
    • youtube
    • linkedin
    • twitter
  • Kontakt
  • Polski
    • English

ZARZĄD

Robert Wielgo

Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
CMO, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W IAB od listopada 2013 roku. Jest odpowiedzialny za rozwój, komunikację marketingową oraz relacje z członkami związku …

Małgorzata Węgierek

CEO Havas Media Group. Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku mediów, partnerstw biznesowych, negocjacji i zarządzania strategicznego. Dyrektor zarządzająca w wiodących, międzynarodowych firmach z branży mediowej i reklamowej …

Łukasz Kowalski

Ponad 15 lat doświadczenia w komunikacji korporacyjnej, Public Affairs oraz issue management, zdobytego w biznesie i sektorze publicznym. Pracę w MSLGROUP zaczął w 2014 roku. Wcześniej był m.in. doradcą w międzynarodowych agencjach PR i pełnił funkcję rzecznika Rady Miasta Warszawy …

Bartłomiej Morzycki

Z wykształcenia politolog, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2017 r. Dyrektor Generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie. W latach 2006 – 2017 pracował w 3M, odpowiadając za…

Agnieszka Kępińska-Sadowska

Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych MONDELEZ International regionu Centralnej Europy, Polski, Bałtyków oraz World Travel Retail. Od blisko 20 lat związana zawodowo z komunikacją i PR. Od 2008 r. na czele działu Komunikacji i Relacji Zewnętrznych w koncernie spożywczym Mondelez Polska …

Marcin Idzik

Dyrektor Działu Sprzedaży, TVN Media Sp. z o. o. W Biurze Reklamy TVN Media Marcin Idzik odpowiada za procesy sprzedaży w obszarach TV i digital, w tym zarówno za sprzedaż standardowej oferty produktowej, jak i rozbudowanych, szytych na miarę rozwiązań multiscreen …

RADA NADZORCZA

Małgorzata Wadzińska

Przewodnicząca Rady Nadzorczej.
Absolwentka wydziału Chemii Politechniki Krakowskiej. Od 1990 roku do chwili obecnej zatrudniona w firmie Procter and Gamble, pełniąc obowiązki na różnorodnych międzynarodowych stanowiskach w Kanadzie, Belgii i Polsce …

Iwona Jacaszek-Pruś

Od 2017 r. dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej SA, członek zespołu zarządzającego firmą. Pełni funkcję wiceprzewodniczącej…

Beata Rożek

Od października 2018 roku Dyrektor ds. Korporacyjnych w Mars Polska, odpowiedzialna za segment Mars Wrigley. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego …

Włodzimierz Schmidt

Piastuje stanowisko Prezesa Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska od stycznia 2013 roku. Również od 2013 roku pełni funkcję Członka Zarządu IAB Europe, a od września 2018 roku jest Prezesem Zarządu tej organizacji ….

Jerzy Minorczyk

W mediach pracuje od roku 1992, najpierw jako handlowiec i dyrektor ds. marketingu w oddziale regionalnym Gazety Wyborczej, następnie w ośrodku regionalnym TVP S.A., a od roku 1999 – w centrali Telewizji Polskiej S.A. w Warszawie …

BIURO

Piotr Kwiecień

Dyrektor Generalny

Piotr Kwiecień zdobywał doświadczenie menedżerskie w sektorze FMCG, a następnie w telekomunikacji. Karierę zawodową rozpoczynał w firmie 3M Poland w dziale sprzedaży i marketingu. Był dyrektorem handlowym w duńskiej spółce Scandinavian Tobacco …

Lucyna Pruska

Dział skarg i administracji

Projektantka wydarzeń, menedżerka projektów, architekt rozwiązań HR, psycholog międzykulturowy, konsultantka, strateg, certyfikowana trener i coach, certyfikowana mediatorka, autorka programów szkoleniowych i edukacyjnych …

ZWIĄZEK STOWARZYSZEŃ
RADA REKLAMY
UL. GROTTGERA 9/3
00-785 WARSZAWA
biuro@radareklamy.pl
+48 22 621 31 94
KRS: 0000253222
NIP: 5213383625
REGON: 140489484

RADA REKLAMY
WŁADZE
CZŁONKOWIE
STATUT
DLACZEGO WARTO?
DOŁĄCZ DO NAS
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMISJA ETYKI REKLAMY
ZŁÓŻ SKARGĘ
REGULAMIN ROZPATRYWANIA SKARG
SCHEMAT ROZPATRYWANIA SKARG
KODEKS ETYKI REKLAMY
ARBITRZY
UCHWAŁY
AKTUALNOŚCI
FOTORELACJE
FILMY
STANOWISKA
KONTAKT
  • English

RADA REKLAMY © COPYRIGHT 2019 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Używamy "ciasteczek" (cookies) aby strona mogła się poprawnie wyświetlać. Naciśnij na przycisk Akceptuj jeśli nie masz nic przeciwko. Zobacz pełny tekst naszej polityki prywatności.UstawieniaAKCEPTUJ
Polityka Prywatności

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT