Żabka Polska została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Jest nam bardzo miło poinformować, że Żabka Polska została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Jako nowy członek Rady Reklamy Żabka Polska wspiera działania przyczyniające się do budowania wiarygodnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej. Żabka Polska, z ponad 6 tys. sklepów, jest jednym z najważniejszych graczy na rynku detalicznym w Polsce oraz ważnym uczestnikiem rynku reklamowego.

 

„Tworzenie przyjaznej relacji z klientami, opartej na empatii i rozumieniu ich prawdziwych potrzeb jest dla nas kluczowe w naszej komunikacji marketingowej. Cieszymy się, że wspierając Radę Etyki Reklamy będziemy wspólnie działać na rzecz wiarygodności marek, transparentności wobec klientów i zachowania wysokich standardów w działaniach reklamowych na polskim rynku” – mówi Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych, Żabka Polska.

 

„Z wielką radością witamy nowego członka wspierającego Rady Reklamy – Żabkę Polska. Jestem przekonana, że razem będziemy aktywnie wspierać działania na rzecz kreowania standardów etycznych w reklamie” – mówi Agnieszka Kępińska-Sadowska, Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.