Z branżą marketingową jestem związana od 2001 roku. Większość tego czasu pracowałam w agencjach – m.in. jako COO w DDB Warszawa oraz jako dyrektorka zarządzająca Grupy Ogilvy w Polsce. Od 2018 prowadzę działalność doradczą dla branży marketingowej w dwóch kluczowych obszarach: ludzie i biznes. Zajmuję się rekrutacją do rożnego rodzaju podmiotów świadczących usługi marketingowo-komunikacyjne i do działów marketingu. Pomagam tworzyć funkcje i struktury marketingowe w firmach, w których dotychczas ich nie było. Prowadzę szkolenia (m.in. z budowania relacji, przedsiębiorczości oraz kompetencji managerskich) i sesje mentoringowe. W obszarze biznesu prowadzę sparingi dla kadry zarządzającej – w zależności od potrzeb w kwestiach bieżących albo w procesach mających na celu wypracowanie strategii rozwoju czy modelu biznesowego. Aktywnie promuję odpowiedzialne podejście do biznesu – współtworzyłam Białą Księgę Branży Komunikacji Marketingowej, byłam prelegentką na licznych konferencjach, prowadzę zajęcia z podstaw CSR Podyplomowych Studiach Reklamy na SGH.