
Właścicielka firmy doradczej Concept Spot. W swojej pracy doradczej koncentruje się na obszarach, które mają wpływ na powstawanie skutecznej komunikacji marketingowej. Jej klientami są zarządy, agencje komunikacji marketingowej, działy marketingu, działy HR i działy zakupów. Pomaga optymalizować procesy (audyty, rekomendacje, wdrożenia), wspiera w rekrutacjach, pomaga w opracowaniu strategii rozwoju, szkoli. Współtworzy również strategie marketingowe i strategie komunikacji. Od 2001 roku związana z branżą komunikacji marketingowej — m.in. na stanowisku dyrektor zarządzającej Grupy Ogilvy w Polsce. Współtworzyła kampanie i zarządzała projektami dla takich marek, jak: Allianz, Decathlon, Kompania Piwowarska, Philips, PZU, PKO Bank Polski, McDonald’s, PLL LOT, dla których wspólnie z zespołem wygrywała nagrody kreatywne oraz Effie. Juror i członek komitetu konkursu efektywności komunikacji Effie, prelegent i szkoleniowiec. Współtwórca Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej. Trener SAR. Mentor w programie „Technologia w spódnicy”. Wykładowca SGH (Podyplomowe Studia Reklamy, „CSR. Podstawy”). Absolwentka SGH na kierunku zarządzanie i marketing.