Rada Reklamy Rada Reklamy
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
  • Copy Advice™
  • Projekty
    • Green Project
    • Reklamuję Etycznie
  • Złóż skargę
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki Reklamy
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Copy Advice™
  • Projekty
    • Green Project
    • Reklamuję Etycznie
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
    • facebook
    • youtube
    • linkedin
    • twitter
  • Kontakt
  • Polski
    • English

Arbitrzyni-Referentka

Agnieszka Kowalczyk-Zagaj

Arbitrzyni-Referentka podejmuje decyzje o skierowaniu skargi do rozpatrzenia przez Zespół Orzekający, konieczności uzupełnienia skargi, odrzuceniu skargi oraz inne decyzje uzasadnione okolicznościami, o których mowa w pkt 16, 25, 26 i 27 Regulaminu Rozpatrywania Skarg. Arbitrzyni-Referentka czuwa nad prawidłowym przebiegiem posiedzeń Komisji Etyki Reklamy, sporządza protokoły z posiedzeń i przygotowuje uchwały KER.

Radca prawny, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie.
Ekspertka w dziedzinie prawa ochrony konsumentów. Od 2016 roku związana z Kancelarią Modzelewska&Paśnik. Była wieloletnim pracownikiem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, gdzie specjalizowała się w sprawach z zakresu ochrony konsumentów i kierowała zespołem do spraw telekomunikacji i mediów. Doświadczenie zawodowe zdobywała w kancelariach, zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych. Prowadziła wiele spraw z zakresu ochrony interesów konsumentów, które zakończyły się precedensowymi rozstrzygnięciami – na etapie postępowania administracyjnego i sądowego, włącznie z postępowaniem przed Sądem Najwyższym. Uczestniczyła w międzynarodowych projektach z zakresu ochrony konsumentów, między innymi jako przedstawiciel Polski w grupach roboczych Komisji Europejskiej oraz w projektach grantowych w ramach unijnej sieci Consumer Protection Cooperation. Była również zaangażowana w procesy legislacyjne z zakresu prawodawstwa polskiego i unijnego.

Doradza wiodącym przedsiębiorcom różnych branż z zakresu szeroko pojętego prawa konsumenckiego, w tym stosowanych postanowień wzorców umowy i prawnych aspektów działalności marketingowej. Prowadzi szkolenia z zakresu prawa konsumenckiego, w tym rękojmi i gwarancji oraz – w ostatnim czasie – praktycznego zastosowania przepisów dyrektywy Omnibus.

Ukończyła studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Jest także absolwentką Podyplomowego Studium Prawa Konkurencji w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk oraz Centrum Prawa Amerykańskiego – programu University of Florida Levin College
of Law przy Uniwersytecie Warszawskim. Jest mediatorem wyspecjalizowanym w sprawach gospodarczych oraz wykładowcą na studiach podyplomowych Prawo Ochrony Konsumentów Instytutu Nauk Prawnych PAN.

Agnieszka Kowalczyk-Zagaj Arbitrzyni-Referentka podejmuje decyzje o skierowaniu skargi do rozpatrzenia przez Zespół Orzekający, konieczności uzupełnienia skargi, odrzuceniu skargi oraz inne decyzje uzasadnione okolicznościami, o których mowa w pkt 16, 25, 26 i 27 Regulaminu Rozpatrywania Skarg. Arbitrzyni-Referentka czuwa nad prawidłowym przebiegiem posiedzeń Komisji Etyki Reklamy, sporządza protokoły z posiedzeń i przygotowuje uchwały KER.

Radca prawny, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie.

Ekspertka w dziedzinie prawa ochrony konsumentów. Od 2016 roku związana z Kancelarią Modzelewska&Paśnik. Była wieloletnim pracownikiem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, gdzie specjalizowała się w sprawach z zakresu ochrony konsumentów i kierowała zespołem do spraw telekomunikacji i mediów. Doświadczenie zawodowe zdobywała w kancelariach, zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych. Prowadziła wiele spraw z zakresu ochrony interesów konsumentów, które zakończyły się precedensowymi rozstrzygnięciami – na etapie postępowania administracyjnego i sądowego, włącznie z postępowaniem przed Sądem Najwyższym. Uczestniczyła w międzynarodowych projektach z zakresu ochrony konsumentów, między innymi jako przedstawiciel Polski w grupach roboczych Komisji Europejskiej oraz w projektach grantowych w ramach unijnej sieci Consumer Protection Cooperation. Była również zaangażowana w procesy legislacyjne z zakresu prawodawstwa polskiego i unijnego.

Doradza wiodącym przedsiębiorcom różnych branż z zakresu szeroko pojętego prawa konsumenckiego, w tym stosowanych postanowień wzorców umowy i prawnych aspektów działalności marketingowej. Prowadzi szkolenia z zakresu prawa konsumenckiego, w tym rękojmi i gwarancji oraz – w ostatnim czasie – praktycznego zastosowania przepisów dyrektywy Omnibus.

Ukończyła studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Jest także absolwentką Podyplomowego Studium Prawa Konkurencji w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk oraz Centrum Prawa Amerykańskiego – programu University of Florida Levin College of Law przy Uniwersytecie Warszawskim. Jest mediatorem wyspecjalizowanym w sprawach gospodarczych oraz wykładowcą na studiach podyplomowych Prawo Ochrony Konsumentów Instytutu Nauk Prawnych PAN.

CZYTAJ WIĘCEJ >
Show Less

Arbitrzy grupy środków przekazu

Elżbieta Kondzioła

Przewodnicząca Prezydium Komisji Etyki Reklamy.
Online Sales Director w LOVEMEDIA, Szef Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska, członek rady merytorycznej Raportu Strategicznego Internet IAB Polska. Z branżą reklamową związana od 2008 roku. Specjalizuje się w realizacji kampanii online opartych za dedykowanych zainteresowaniach i intencjach zakupowych użytkowników. …

Małgorzata Augustyniak

Z wykształcenia historyk sztuki, z reklamą zewnętrzną związana od 1994 roku, od kiedy pracuje w AMS. Od 1996 roku, pełniąc funkcje managerskie, rozwijała kompetencje w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Po przejęciu firmy przez Agorę w 2002 r. została dyrektorem sprzedaży regionalnej …

Piotr Wasilewski

Adwokat, doktor nauk prawnych, partner w kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy odpowiadający za praktykę Media Communication & Entertainment. Specjalizuje się prawie mediów i reklamy (w tym w szczególności w zakresie mediów elektronicznych) …

Anna Gumkowska

Praktyk, specjalista w zakresie biznesu internetowego. Obecnie Dyrektor Działu Rozwoju Digital News i Lifestyle w TVN Grupa Discovery. Wcześniej zarządzała serwisami internetowymi w Wirtualnej Polsce. Doświadczenia zbierała także jako Head of Video w Gazeta.pl, gdzie tworzyła z zespołem różnorodne formaty wideo i produkcje specjalne …

Agnieszka Przewoźnik

Członkini zarządu w sieci reklamowej Społeczności, z którą związana jest od ponad 8 lat. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży interaktywnej zdobyte m.in. w Grupie Onet oraz sieci reklamy kontekstowej BusinessClick. Autorka publikacji branżowych …

Kamil Bolek

CMO, członek zarządu grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Ekspert w zakresie wykorzystania YouTube i influencerów w komunikacji marki. Psycholog i PR-owiec przekładający swoją wiedzę na działania w marketingu od 2012 roku. Zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji …

Wojciech Piwocki

Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy grupy IMS S.A. wcześniej CEO grupy NA TEMAT oraz wieloletni dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia S.A. Wcześniej wiele lat w EUROZET jako Prezes Zarządu Studio Zet, CEO Biura Reklamy Eurozet. Przeszedł wszystkie stopnie kariery w branży radiowej …

Rafał Wiewiórski

Z 15 letnim doświadczeniem w marketingu cyfrowym po stronie wydawców, sieci reklamowych, domów mediowych oraz agencji. Dysponuje ponad 6-letnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami reklamowymi po stronie wydawcy …

Paulina Zyśk-Lisica

Paulina Zyśk-Lisica z reklamą związana jest od 2009 roku, gdy w Wirtualnej Polsce zaczęła rozwijać obszar związany z SEO i SEM, a następnie departament programatyczny, którym do dzisiaj zarządza i rozwija w ramach struktur Wydawcy …

Teresa Wierzbowska

Doradca Zarządu Cyfrowego Polsatu ds. Public Affairs. Prezes Związku Pracodawców Prywatnych Mediów Lewiatan. Prezes Stowarzyszenia Sygnał działającego na rzecz ochrony własności intelektualnej. Wiceprezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji odpowiadająca w Izbie za kwestie związane z rynkiem mediów i treści cyfrowych …

Arbitrzy grupy reklamodawców

Beata Ptaszyńska-Jedynak

Wiceprzewodnicząca Prezydium Komisji Etyki Reklamy.
Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w obszarze komunikacji, Public Relations i społecznej odpowiedzialności biznesu. Od 2014 roku pełni funkcję dyrektora ds. komunikacji Carlsberg Polska. Wcześniej była związana z Coca-Cola Poland Services, Philips Electronics oraz 3M Poland. Posiada …

Olaf Krynicki

Ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim w Instytucie Dziennikarstwa pracą dotyczącą etyki w komunikacji politycznej i aspektami wykorzystywania technik manipulacyjnych. Od początku kariery związany z rynkiem komunikacji marketingowej …

Małgorzata Domaszewicz

Od blisko 20 lat zajmuje się komunikacją korporacyjna, dialogiem społecznym oraz kwestiami etyki w biznesie. Obecnie jako Group Sustainability Manager w International Personal Finance plc odpowiada za koordynację działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na wszystkich rynkach grupy IPF …

Beata Dziwulska

Odpowiada wraz ze swoim zespołem za koordynację całościowego rozwoju mediów dla Nestlé Polska, strategię i planowanie mediów, rozwój innowacyjnych kanałów mediowych oraz rozwój social mediów. Wspiera działy marketingu w procesie tworzenia i egzekucji strategii mediowych …

Dorota Kotowska

Posiada 25-letnie doświadczenie zawodowe związane z szeroko rozumianymi mediami i komunikacją. Swoją przygodę rozpoczynała w agencji Ogilvy & Mather, by po kilku latach przejść na stronę reklamodawcy zaczynając od PepsiCo. Od wielu lat związana z firmą Kraft Foods – aktualnie Mondelez International …

Mariusz Ryciak

Praktyk marketingu z 25-letnim doświadczeniem. Strateg, Dyrektor Kreatywny, Mentor, CMO. Autor kilku udanych debiutów produktowych, m.in. Fitelli. Współtworzył kilka butikowych agencji reklamowych. Współpracował z m.in. takimi markami jak: North Fish, ALMAR, Żabka, OSHEE, Wojas, Koral, Grupa Radiowa Agory, Bakalland, Polfarma, Pfizer. …

Marcin Kozłowski

Radca prawny, Legal Manager na Europę Centralną w Jacobs Douwe Egberts. Wcześniej przez 10 lat związany z Unilever Polska. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (2005), w 2010 r. zdał egzamin adwokacki. Radca prawny, Legal Manager na Europę Centralną w Jacobs Douwe Egberts …

Joanna Łodygowska

Szef Działu Komunikacji, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze PR i marketingu. Odpowiedzialna za działania komunikacyjne Grupy Dr Irena Eris – m.in. za turniej golfowy – Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup, magazyn Sense of Beauty, relacje z mediami …

Małgorzata Rokita

Dyrektor Marketingu Procter & Gamble. Absolwentka Finansów i Bankowości Akademii Ekonomicznej w Krakowie, jednak swoja karierę zawodowa związała z marketingiem i budowaniem marek. Od wielu lat związana z Procter & Gamble, gdzie zaczynała jako Assistant Brand Manager Blend a Med. Od lipca 2012 …

Donata Wolińska

Donata Wolińska pełni strategiczną rolę Chief Marketing Officer w firmie L’Oréal, polegającą na transformacji organizacji skupionej wokół konsumenta, klienta, opartej na danych, nowoczesnych technologiach, optymalizacji.Przez lata zajmowała również szereg kluczowych pozycji w zarządach międzynarodowych firm tj. Unilever oraz Tchibo GmbH.

Arbitrzy grupy promujących

Maciej Korobacz

Wiceprzewodniczący Prezydium Komisji Etyki Reklamy.
Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Udziałowiec w grupie reklamowej skupiającej agencje reklamowe Just i Men at Work oraz dom mediowy Media Concept. Z branżą reklamową związany od początku lat 90-tych …

Marta Macke

Założycielka i zarządzająca Shortlist Consulting i CMO Summit by Shortlist. Managerka i przedsiębiorczyni z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej i w business development …

Maciej Lissowski

Członek Zarządu – indaHash. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
W branży reklamowej od 1991 roku. Pracował zarówno w agencjach niezależnych, jak i sieciowych.
Wiele lat związany z grupami Publicis i WPP. Tworzył struktury, którymi zarządzał na stanowiskach m.in.: Chief Operating Officer i Managing Director. …

Ewelina Czuba

Z Biurem Reklamy TVP związana od 15 lat. Od 2011 roku współzarządzała Biurem pełniąc funkcję zastępcy dyrektora, a od 2017 roku samodzielnie nim kieruje. Specjalizuje się w handlowych aspektach reklamy. Przez wiele lat odpowiedzialna za negocjacje z czołowymi grupami reklamowymi w Polsce …

Jacek Pawlak

Dyrektor kreatywny, strategiczny i właściciel tenpawlak 8. co. Mgr filozofii (specjalizacja estetyka i etyka) Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Zarządu Klubu Twórców Reklamy. Ekspert i nauczyciel komunikacji marketingowej. Juror i przewodniczący jury w polskich i międzynarodowych …

Zofia Sanejko

Dyrektorka Obsługi Kluczowych Klientów w kancelarii prawnej LGL. Do 2020 r. Chief Commercial Officer Grupy IPG Mediabrands Polska. Życie zawodowe rozpoczynała w Teatrze Komedia w roli sekretarza literackiego, a następnie pracowała w zespole emisyjnym Polskiego Radia. Od 1993 roku życie zawodowe związała z grupą IPG – najpierw na stanowisku Dyrektorki Buyingu agencji reklamowej McCann Erickson …

Sławomir Skowerski

Head of Copywriting w GoldenSubmarine. Od zawsze słowny facet. Kilkanaście lat doświadczenia w pisaniu. Lubię opowiadać bajki albo, mówiąc bardziej reklamowo, tworzyć storytelling marek i produktów. W agencji odpowiadam za podnoszenie jakości copywritingu, tworzenie kreacji i realizację …

Jaromir Sroga

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie i uczestnik Program for Leadership Development w Harvard Business School. Posiada wszechstronne doświadczenie w marketingu i reklamie. Pracował po stronie agencji reklamowych reklamowych, lokalnych i międzynarodowych, m.in. w Longin Studio i JWT Thompson/Parintex – part of WPP …

Zuzanna Warowna-Toruńska

Właścicielka firmy doradczej Concept Spot. W swojej pracy doradczej koncentruje się na obszarach, które mają wpływ na powstawanie skutecznej komunikacji marketingowej. Jej klientami są zarządy, agencje komunikacji marketingowej, działy marketingu, działy HR i działy zakupów …

Igor Kaleński

Prezes grupy BBDO w Polsce. Członek Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Arbiter Komisji Etyki Reklamy, ekspert THINKTANK, członek Rady Marek Superbrands i Rady Fundacji Res Publika. Wcześniej Prezes Grupy Saatchi & :Saatchi w Polsce, Managing Partner SPARK Software …
ZWIĄZEK STOWARZYSZEŃ
RADA REKLAMY
UL. GROTTGERA 9/3
00-785 WARSZAWA
biuro@radareklamy.pl
+48 22 621 31 94
KRS: 0000253222
NIP: 5213383625
REGON: 140489484

RADA REKLAMY
WŁADZE
CZŁONKOWIE
STATUT
DLACZEGO WARTO?
DOŁĄCZ DO NAS
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMISJA ETYKI REKLAMY
ZŁÓŻ SKARGĘ
REGULAMIN ROZPATRYWANIA SKARG
SCHEMAT ROZPATRYWANIA SKARG
KODEKS ETYKI REKLAMY
ARBITRZY
UCHWAŁY
AKTUALNOŚCI
FOTORELACJE
FILMY
STANOWISKA
KONTAKT
  • English

RADA REKLAMY © COPYRIGHT 2019 - 2023 ALL RIGHTS RESERVED

Używamy "ciasteczek" (cookies) aby strona mogła się poprawnie wyświetlać. Naciśnij na przycisk Akceptuj jeśli nie masz nic przeciwko. Zobacz pełny tekst naszej polityki prywatności.UstawieniaAKCEPTUJ
Polityka Prywatności

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT