ARBITRZY
Radca prawny, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie.Ekspertka w dziedzinie prawa ochrony konsumentów. Od 2016 roku związana z Kancelarią Modzelewska&Paśnik. Była wieloletnim pracownikiem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, gdzie specjalizowała się w sprawach z zakresu ochrony konsumentów i kierowała zespołem do spraw telekomunikacji i mediów. Doświadczenie zawodowe zdobywała w kancelariach, zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych. Prowadziła wiele spraw z zakresu ochrony interesów konsumentów, które zakończyły się precedensowymi rozstrzygnięciami – na etapie postępowania administracyjnego i sądowego, włącznie z postępowaniem przed Sądem Najwyższym. Uczestniczyła w międzynarodowych projektach z zakresu ochrony konsumentów, między innymi jako przedstawiciel Polski w grupach roboczych Komisji Europejskiej oraz w projektach grantowych w ramach unijnej sieci Consumer Protection Cooperation. Była również zaangażowana w procesy legislacyjne z zakresu prawodawstwa polskiego i unijnego. Doradza wiodącym przedsiębiorcom różnych branż z zakresu szeroko pojętego prawa konsumenckiego, w tym stosowanych postanowień wzorców umowy i prawnych aspektów działalności marketingowej. Prowadzi szkolenia z zakresu prawa konsumenckiego, w tym rękojmi i gwarancji oraz – w ostatnim czasie – praktycznego zastosowania przepisów dyrektywy Omnibus.
Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Udziałowiec w grupie reklamowej skupiającej agencje reklamowe Just i Men at Work oraz dom mediowy Media Concept. Z branżą reklamową związany od początku lat 90-tych. Od 1994 roku wiceprezes zarządu oraz dyrektor działu obsługi klientów agencji reklamowej Just. Pracami działu client service kierował przez dwie dekady. Od 2014 roku jest odpowiedzialny za organizację, bieżące zarządzanie i finanse agencji. Członek Stowarzyszenia Komunikacji Reklamowej SAR. Członek Sądu Koleżeńskiego SKM SAR w latach 2010-2013 oraz Komitetu Organizacyjnego Konkursu Effie Awards w latach 2015-2016.
VicePresident – indaHash Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W branży komunikacyjnej od 1991 roku. Wiele lat związany z grupami Publicis i WPP. Tworzył struktury, którymi zarządzał na stanowiskach m.in.: Chief Operating Officer i Managing Director. Zdobywał doświadczenie we wszystkich kanałach komunikacji, pracując dla klientów reprezentujących wszystkie kategorie dóbr i usług. Realizował projekty międzynarodowe m.in. pełniąc funkcję Regional Business Director EMEA. Obecnie wspiera indaHash, agencję reprezentującą obszar influencer marketingu oraz mar-tech. Orędownik ruchu B-Corp , członek rady nadzorczej fundacji DEI Alliance („Diversity-Equity-Inclusion”).
Nagrody i wyróżnienia (m.in.: Effie, Cannes Lions, KTR). Juror polskich i międzynarodowych konkursów reklamy i marketingu. Wykładowca, doradca, mentor i szkoleniowiec.
Dyplomowany varsavianista i fanatyk teatru.
Od 2021 Sustainability Managerka w Group One. Odpowiada za strategię zrównoważonego rozwoju, liczenie emisji i drogę do #netzero wszystkich spółek w ramach grupy. W branży komunikacji marketingowej od 15 lat. W przeszłości związana z działami client service Saatchi & Saatchi, McCann Worldgroup, Grey Group pracując dla regionalnych marek i klientów P&G, MasterCard, T-mobile. Prowadziła szereg projektów dotyczących zrównoważonego rozwoju i ochrony powietrza w ramach Fundacji Sendzimira i Polskiego Alarmu Smogowego. Społecznie związana z Warszawa bez Smogu (członek Polskiego Alarmu Smogowego), współzałożycielka inicjatywy Strefa Mieszkańców i Zieleń zamiast betonu. Do pracy jeździ rowerem. Mama Zosi i Stefci.
Chief Executive Officer CEE MSL. Ma ponad 20 lat doświadczenia w komunikacji. Od samego początku pracuje po stronie agencji. Zaczynał w Ciszewski Public Relations w 2002 roku. W agencji MSL, która jest częścią struktur Grupy Pulblicis, pracuje od 12 lat, od 4 lat jest prezesem agencji i pełni rolę CEO regionu Europy Środkowo-Wschodniej. W trakcie swojej kariery doradzał największym polskim i światowym markom: Google, Netflix, P&G, IBM, Unilever, Pernod Ricard, Danone, Canal+, Skype, Allegro, Scripps Networks International, TVN, LG, Samsung, Lenovo, Discovery, Viacom i wielu innym. Skupia się głównie na komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i issue management, ale współtworzył również wiele kampanii marketingowych i reklamowych. Zawsze niezwykle doceniał rolę i promował kreację w Public Relations.
Dyrektor kreatywny, strategiczny i właściciel tenpawlak 8. co. Mgr filozofii (specjalizacja estetyka i etyka) Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Zarządu Klubu Twórców Reklamy. Ekspert i nauczyciel komunikacji marketingowej. Juror i przewodniczący jury w polskich i międzynarodowych festiwalach kreatywności i efektywności: KTR, ADC*E, EFFIE, Young Creatives Eurobest. Przez 3 lata współprowadził godzinną audycję o komunikacji „Reklama Dymna” na antenie TOK FM.
Jest założycielem i prezesem zarządu Lighthouse, firmy z polskim kapitałem działającej w międzynarodowej strukturze jednej z największych agencji komunikacyjnych na świecie Edelman. Dyrektor ds. relacji zewnętrznych i Pełnomocnik Zarządu LPP S.A. Od ponad 20 lat jest związany z branżą public relations. Przemysław Mitraszewski jest ekspertem w dziedzinie zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej. Z powodzeniem zrealizował ponad 500 projektów związanych z issue &crisis management.
Head of Copywriting w GoldenSubmarine. Od zawsze słowny facet. Kilkanaście lat doświadczenia w pisaniu. Lubię opowiadać bajki albo, mówiąc bardziej reklamowo, tworzyć storytelling marek i produktów. W agencji odpowiadam za podnoszenie jakości copywritingu, tworzenie kreacji i realizację kampanii dla kluczowych klientów agencji, z sektora finansów i bankowości, FMCG, telekomunikacji czy farmaceutycznego. Często z powodzeniem, dzięki czemu na koncie posiadam nagrody i nominacje w konkursach marketingowych: Effie Awards, Mixx Awards, Kreatura czy Golden Arrow.
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie i uczestnik Program for Leadership Development w Harvard Business School. Posiada wszechstronne doświadczenie w marketingu i reklamie. Pracował po stronie agencji reklamowych reklamowych, lokalnych i międzynarodowych, m.in. w Longin Studio i JWT Thompson/Parintex – part of WPP.Zarządzał sprzedażą reklamy i marketingiem w mediach – w tym jako członek Zarządu i Dyrektor Biura Reklamy Grupy Eurozet, w skład której wchodzi m.in. Radio ZET, Chilli ZET, Antyradio i in.Prowadził dom mediowy Maxus, należący do wiodącej światowej grupy mediowej – GroupM – jako jego Prezes Zarządu i CEO w Polsce.
Właścicielka firmy doradczej Concept Spot. W swojej pracy doradczej koncentruje się na obszarach, które mają wpływ na powstawanie skutecznej komunikacji marketingowej. Jej klientami są zarządy, agencje komunikacji marketingowej, działy marketingu, działy HR i działy zakupów. Pomaga optymalizować procesy (audyty, rekomendacje, wdrożenia), wspiera w rekrutacjach, pomaga w opracowaniu strategii rozwoju, szkoli. Współtworzy również strategie marketingowe i strategie komunikacji. Od 2001 roku związana z branżą komunikacji marketingowej — m.in. na stanowisku dyrektor zarządzającej Grupy Ogilvy w Polsce. Współtworzyła kampanie i zarządzała projektami dla takich marek, jak: Allianz, Decathlon, Kompania Piwowarska, Philips, PZU, PKO Bank Polski, McDonald’s, PLL LOT.
Prezes i Global E-commerce Lead w Molecular Worldwide, części Omnicom Commerce Group
Od ponad 20 lat aktywnie działa w polskim i międzynarodowym biznesie, koncentrując się na marketingu, e-commerce oraz cyfrowej transformacji. Jego zaangażowanie obejmuje zagadnienia odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju, a także przestrzeganie standardów etycznych w komunikacji.
Obecnie pełni funkcję wiceprezesa IAA Polska i jest członkiem Globalnej Rady ds. Zrównoważonego Rozwoju IAA Global. W ramach funkcji społecznych jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy, ekspertem w THINKTANK, mentorem w programie IAA Marketing Masterminds, członkiem Rady Fundacji Res Publica i Rady Programowej Forum IAB oraz członkiem Rady Biznesu Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie promuje dialog między światem nauki i biznesu.
Jego kariera obejmuje zarządzanie grupą BBDO i Saatchi & Saatchi, funkcję Partnera Zarządzającego w SPARK Software oraz partnerstwo w funduszu inwestycyjnym PAAN CAPITAL. Był także członkiem zarządów i rad nadzorczych, w tym w firmie farmaceutycznej Sequoia oraz w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, gdzie pełnił funkcję prezesa. Zajmował stanowisko prezesa agencji MRM Momentum Worldwide, należącej do grupy McCann Worldgroup. Był również członkiem grupy doradczej RPP przy Ministerstwie Spraw Zagranicznych oraz należał do zespołu wprowadzającego Citibank GCB na polski rynek. Wcześniej pracował na Wydziale Ekonomii Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Ukończył studia na Wydziale Finansów i Bankowości SGH i studia podyplomowe na Wydziale Psychologii UW. Był stypendystą studiów doktoranckich na University of Rochester, New York.
Z wykształcenia historyk sztuki, z reklamą zewnętrzną związana od 1994 roku, od kiedy pracuje w AMS. Od 1996 roku, pełniąc funkcje managerskie, rozwijała kompetencje w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Po przejęciu firmy przez Agorę w 2002 r. została dyrektorem sprzedaży regionalnej, a od stycznia 2005 roku jest Wiceprezesem Zarządu AMS SA. W tym okresie firma otrzymała wiele nagród i wyróżnień w różnych konkursach i rankingach m.in.: Media Trendy, Innovation Awards, Business Superbrand, Perła Polska Gospodarki, Mecenas Kultury, Lodołamacze, Gazele Biznesu etc. Kierowane przez nią biuro reklamy jest od wielu lat najwyżej ocenianym i wyróżnianym biurem reklamy outdoorowej według rankingu „Media8 Marketing Polska”.
Jest adwokatem, ekspertem prawnym z ponad 20-letnim doświadczeniem w dziedzinie nowych technologii. Jest Senior Partnerem i współzałożycielem Kancelarii Adwokackiej Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy. W ramach kancelarii koordynuję prace zespołu TMT w Europie Środkowo-Wschodniej.
Xawery Konarski jest wiceprezesem Polskiej Izby Technologii Informacyjnych i Telekomunikacji (PIIT) oraz prezesem Stowarzyszenia Prawnego Nowych Technologii (SPNT).
Od 2000 roku jest także doradcą prawnym Internet Advertising Bureau Poland (IAB Poland).
Jako ekspert prawny brał udział w pracach legislacyjnych dotyczących szeregu ustaw z zakresu nowych technologii. Jest sędzią Sądu Arbitrażowego ds. Domen Internetowych przy PIIT.
Jest autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych z zakresu nowych technologii, prawa ochrony danych osobowych oraz reklamy internetowej. Jest redaktorem naczelnym Kwartalnika Prawa Nowych Technologii, wydawanego przez C.H. Beck.
Praktyk, specjalista w zakresie biznesu internetowego. Obecnie Dyrektor Działu Rozwoju Digital News i Lifestyle w TVN Grupa Discovery. Wcześniej zarządzała serwisami internetowymi w Wirtualnej Polsce. Doświadczenia zbierała także jako Head of Video w Gazeta.pl, gdzie tworzyła z zespołem różnorodne formaty wideo i produkcje specjalne. Prowadziła także dział content marketingu Gazeta.pl. Jest oficjalnym ekspertem IAB Polska. Jako Ph.D. bada komunikację mediowaną komputerowo i jest autorką szeregu publikacji branżowych.
Członkini zarządu w sieci reklamowej tri-table. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży interaktywnej zdobyte m.in. w Grupie Onet oraz sieci reklamy kontekstowej BusinessClick. Autorka publikacji branżowych, posiadaczka certyfikatu DIMAQ oraz aktywny członek IAB Polska. Z wykształcenia socjolożka, absolwentka m.in. Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu PR oraz Big Data&Data Science w zarządzaniu. Pasjonatka języka i kultury czeskiej.
Online Sales Director w LOVEMEDIA (lovemedia.digital), Od 2017 roku szefowa Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska, od 2018 roku członkini Rady Merytorycznej Raportu Strategicznego Internet IAB Polska, w latach 2021-2023 przewodnicząca Prezydium Komisji Etyki Reklamy. Z branżą reklamową związana od 2008 roku. Ma doświadczenie w realizacji zarówno standardowych kampanii display, jak i działań content marketingowych oraz projektów niestandardowych, w tym działań cross-mediowych. Obecnie specjalizuje się w planowaniu oraz realizacji kampanii online opartych na dedykowanych profilach użytkowników. Regularnie występuje na konferencjach i szkoleniach branżowych oraz publikuje artykuły na temat reklamy online.
Ekspert w zakresie wykorzystania digital influencerów w komunikacji marek i ekosystemu YouTube, były CMO i członek zarządu LTTM (LifeTube), wcześniej Head of Communication indaHash. PR-owiec i psycholog przekładający swoję wiedzę na działania w marketingu do 2012 r. Wielokrotnie nagradzany prelegent konferencji marketingowych, juror konkursów branżowych, trener DIMAQ, szkoleniowiec i wykładowca wielu kierunków studiów (w tym MBA).
Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy grupy IMS S.A. wcześniej CEO grupy NA TEMAT oraz wieloletni dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia S.A. Wcześniej wiele lat w EUROZET jako Prezes Zarządu Studio Zet, CEO Biura Reklamy Eurozet. Przeszedł wszystkie stopnie kariery w branży radiowej począwszy od stanowiska asystenta poprzez handlowca i pracę ze wszystkimi większymi agencjami reklamowymi jako koordynator potem Kierownik Działu Sponsoringu i Akcji Specjalnych w REGIE RADIO MUSIC / Radio Zet, następnie już jako Dyrektor Zarządzający i szef akcji specjalnych i sponsoringu grupy Eurozet. Ukończył studia na wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności hydrobiologia.
Z 15 letnim doświadczeniem w marketingu cyfrowym po stronie wydawców, sieci reklamowych, domów mediowych oraz agencji. Dysponuje ponad 6-letnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami reklamowymi po stronie wydawcy. Od blisko 3 lat odpowiadam za portfolio produktów reklamowych display oraz data-driven w ramach Ringier Axel Springer Polska. Wcześniej w Grupie ZPR Media odpowiadał za produkty reklamowe online jako Dyrektor Rozwoju Produktu Reklamowego, oraz uprzednio także za produkt mediowy online jako Dyrektor Produktu Mobile i Video. Koordynował tam m.in. wdrożenie i rozwój produktu TO WIDEO od strony wydawniczej i reklamowej. W 2011 jako Business Development Director planował i koordynował rozwoju Vendimob – pierwszego polskiego mobilnego adserwera reklamowego.
Z reklamą związana jest od 2009 roku, gdy w Wirtualnej Polsce zaczęła rozwijać obszar związany z SEO i SEM, a następnie departament programatyczny, którym do dzisiaj zarządza i rozwija w ramach struktur Wydawcy. Wcześniej pracowała w EURO RSCG Marketing House prowadząc projekty zakresu marketingu lojalnościowego. Paulina jest vice szefem grupy roboczej Programmatic przy IAB Polska, wykładowcą przedmiotów branżowych w Collegium Civitas. Ukończyła Nauki Polityczne na UKSW, Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz jest Absolwentką Advanced Managment Program na Uniwersytecie Koźmińskiego. Zanim rozpoczęła przygodę z naukami humanistycznymi zajmowała się chemią organiczną i ochroną środowiska.
Doradca Zarządu Cyfrowego Polsatu ds. Public Affairs. Prezes Związku Pracodawców Prywatnych Mediów Lewiatan. Prezes Stowarzyszenia Sygnał działającego na rzecz ochrony własności intelektualnej. Wiceprezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji odpowiadająca w Izbie za kwestie związane z rynkiem mediów i treści cyfrowych. Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wcześniej pracowała jako Dyrektor ds. Public Affairs i szef działu marketingu i PR w spółce Redefine, jako doradca zarządu ds. PR w firmie badawczej Gemius SA oraz w agencjach interaktywnych i PR. Współpracowała jako doradca ds. komunikacji z organizacjami działającymi w obszarze mediów i kultury.
Wieloletni praktyk komunikacji, pasjonatka i strateg, od ponad 20 lat związana zawodowo z komunikacją i PR. Aktualnie Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej w firmie HALEON, w regionie CEE. Wieloletnia członkini Zarządu Rady Reklamy i jej Prezeska w latach 2020-2021, zaangażowana m.in. w prace nad Kartą Ochrony Dzieci w reklamie. Wcześniej wiele lat w Kraft Foods/Mondelez International, m.in. jako Dyrektorka ds. Komunikacji CEE, Polski i Bałtyków a także m.in. z polskim oddziałem agencji PR Edelman.
Ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim w Instytucie Dziennikarstwa pracą dotyczącą etyki w komunikacji politycznej i aspektami wykorzystywania technik manipulacyjnych. Od początku kariery związany z rynkiem komunikacji marketingowej. Od niemal 10 lat rzecznik prasowy i dyrektor komunikacji w Samsung Electronics, gdzie z powodzeniem zrealizował kilkadziesiąt kampanii mających realny wpływ na pozycję marki w Polsce. Był jednym z 10 członków globalnego komitetu doradczego realizującego strategię komunikacji dla produktów firmy Samsung. Przewodniczący i członek jury w wielu branżowych konkursach.
Skuteczny i doświadczony strateg, od 20 lat związany z branżą farmaceutyczną. Lider z dużym doświadczeniem zarządczym oraz sukcesami popartymi wynikami. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku socjologii oraz MBA w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w największych firmach farmaceutycznych w Polsce, gdzie zarządzała zespołami marketingowymi w działach OTC. W swojej pracy kładzie nacisk na dialog, szacunek i pokorę. Pasję i zaangażowanie przekłada na wysokiej jakości produkty i komunikację marketingową oraz wzrosty sprzedaży, a co za tym idzie na sukces organizacji. Dąży do propagowania edukacji w zakresie odpowiedniego stosowania leków OTC, suplementów diety i wyrobów medycznych. Od 2021 roku na stanowisku Dyrektora Marketingu w BU POLSKI LEK należącym do Grupy Maspex.
Od kwietnia 2020 odpowiada za koordynację całościowego rozwój mediów dla Nestlé Polska, w tym wsparcie działów marketingu w procesie tworzenia strategii mediowych i potem ich egzekucji, współpraca z domem mediowym oraz partnerami i wydawcami mediowymi. Wcześniej odpowiadała za działania Digital i Social media Nestlé Polska, w tym wdrożenie zakupu programatycznego oraz narzędzia DMP. W 2016 zdobyła certyfikat DIMAQ. Posiada ponad 16 lat doświadczenie w obszarze marketingu potwierdzone skutecznymi i świetnie zrealizowanymi projektami i kampaniami, w tym wprowadzanie nowych produktów, tworzenie nowej komunikacji, relaunch marki, promocje konsumencie oraz wiele innych działań marketingowych jak również i trade marketingowych.
Posiada 25-letnie doświadczenie zawodowe związane z szeroko rozumianymi mediami i komunikacją. Swoją przygodę rozpoczynała w agencji Ogilvy & Mather, by po kilku latach przejść na stronę reklamodawcy zaczynając od PepsiCo. Od wielu lat związana z firmą Kraft Foods – aktualnie Mondelez International. Jako wieloletni członek rozszerzonego zarządu Kraft Foods Polska była współautorem koncepcji i nadzorowała realizację kampanii „Milka razem dla Tatr”, „Najmilsze miasto” nagrodzonych Effie i „shortlisted” na Festiwalu w Cannes. Odpowiadała za sukces mediowy i zbudowanie świadomości przy wprowadzaniu m.in. takich marek w portfolio firmy jak Oreo. Wielokrotny, doświadczony juror konkursów Effie. Obecnie odpowiedzialna za tworzenie strategii mediowych dla Polski, Czech, Słowacji , Węgier i krajów bałtyckich w Mondelez International.
Absolwent Wydziału Prawa Uczelni Łazarskiego w Warszawie, od przeszło dekady w Dziale Prawnym i Compliance LIDL Polska, jako ekspert ds. prawnych odpowiada za bezpieczeństwo komunikacji marketingowej i promocyjnej. Specjalizuje się w prawie reklamy, nieuczciwej konkurencji, e-commerce oraz w prawie własności intelektualnej. Posiada bardzo duże doświadczenie w doradztwie z zakresu prawa konsumenckiego oraz prawa umów.
Grupa Maspex, Zastępca Dyrektora Marketingu Beverages.
17 lat doświadczenia w Marketingu konsumenckim, gdzie insighty przekuwa na skuteczną strategię biznesową. Doświadczenie zawodowe zdobywała przede wszystkim w branży FMCG w liderskich firmach w swoich kategoriach takich jak: Bahlsen, Prymat, a od 10 lat związana jest z Grupą Maspex.
Obecnie Zastępca Dyrektora Marketingu Beverages i Marketing Manager odpowiedzialny za strategię i kampanie marek Tymbark, Tarczyn i Caprio w Polsce i regionie CEE. Wcześniej z sukcesem budowała pozycję i dziecięcą ofertę Maspex pod marką Kubuś. Jej obszar zainteresowań zawodowych to strategia biznesowa i innowacyjne rozwiązania.
Od wielu lat zajmuje się etyką. Od 2018 r. pełni społecznie funkcję Rzeczniczki ds. Etyki w Providencie. Koordynuje także sprawy zgłaszane przez pracowników, doradców klienta i dostawców przez niezależny system Speak Up Serwis (WhistleB). Praca Rzeczniczki, to praktyczne doświadczenie w badaniu zgłaszanych spraw przy konieczności zachowania bezstronności w ocenie zgłoszeń. Agnieszka jest także członkiem Stowarzyszenia Rzeczników Etyki, które powstało przy Global Compact.
Z Providentem jest związana od 2006 r., obecnie na stanowisku Ekspertki ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji Wewnętrznej. Jest odpowiedzialna m.in. za koordynację projektu Dom Matki (pomoc uchodźczyniom z Ukrainy), wolontariatu pracowniczego Tak! Pomagam oraz współpracę z organizacjami pozarządowymi i środowiskiem akademickim. Odpowiada także za przygotowanie firmowego Raportu Zrównoważonego Rozwoju.
Szef Działu Komunikacji, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze PR i marketingu. Odpowiedzialna za działania komunikacyjne Grupy Dr Irena Eris – m.in. za turniej golfowy – Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup, magazyn Sense of Beauty, relacje z mediami, akcje sponsoringowe, eventy. Od 2011 r. Członek Zarządu Fundacji „Piękniejsze Życie”. Fundacja ma na celu wsparcie kobiet podczas leczenia onkologicznego. W latach 2010 – 2013 rokrocznie nominowana w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji” w konkursie branży PR – PROTONY. Absolwentka Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych na SGH.
Donata Wolińska pełni strategiczną rolę Chief Marketing Officer w firmie L’Oréal, polegającą na transformacji organizacji skupionej wokół konsumenta, klienta, opartej na danych, nowoczesnych technologiach, optymalizacji. Przez lata zajmowała również szereg kluczowych pozycji w zarządach międzynarodowych firm tj. Unilever oraz Tchibo GmbH. Kierowała organizacjami komercyjnymi jako Dyrektor Generalny Dywizji Kosmetyków Środków Czystości jak również Dyrektor Sprzedaży Handlu Nowoczesnego w firmie Unilever. Zarządzała najróżniejszymi kategoriami i markami lokalnie oraz regionalnie, w kanałach sprzedaży FMCG, eCommerce oraz sklepów własnych.
Zofia Sanejko
Rafał Ciszewski
Mikołaj Janicki
Bohdan Pawłowicz
Magdalena Rigamonti
Jarosław Sobolewski
Anna Barabasz- Sawińska
Marcin Kozłowski
Małgorzata Domaszkiewicz
Maciej Lasoń
Mariusz Ryciak
Beata Ptaszyńska- Jedynak
Małgorzata Rokita
Eliza Rutynowska
Joanna Kluczewska-Strojny