EASA Sztokholm 10-11 października 2019

W dniach 10-11 października 2019 roku w Sztokholmie odbyło się spotkanie organizacji samoregulacyjnych, zrzeszonych w EASA (European Advertising Standards Alliance). Rada Reklamy aktywnie uczestniczy w pracach EASA od wielu lat, wymieniając się doświadczeniami ze swoimi partnerami z innych krajów.… Czytaj więcej

Rada Reklamy partnerem Tygodnia Odpowiedzialnego Biznesu

5 dni, 5 miast, 5 inspirujących wydarzeń, ponad 15 godzin praktycznych wystąpień, ciekawych dyskusji i warsztatów – tak w skrócie można opisać Tydzień Odpowiedzialnego Biznesu 2018 (#TOB2018), którego Partnerem jest Rada Reklamy. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się w Warszawie – 23.10, Krakowie – 24.10, Poznaniu – 25.10, Wrocławiu – 26.10 i Gdańsku – 26.10.

Czytaj więcej

Kodeks Postępowania w celu zwalczania dezinformacji w Internecie

17 lipca, powołana przez Komisję Europejską grupa robocza składająca się z platform internetowych, wiodących sieci społecznościowych, reklamodawców i innych podmiotów branży reklamowej (w tym EASA oraz IAB Europe), przedstawiła projekt Kodeksu Postępowania w celu zwalczania dezinformacji (fake news) w Internecie.

Czytaj więcej

Zmiany w Radzie Reklamy

Walne Zgromadzenie Członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrało nowy Zarząd organizacji oraz powołało dwóch nowych arbitrów Komisji Etyki Reklamy.

Czytaj więcej

Rada Reklamy na Kongresie „Prawo dla odpowiedzialności”

W czwartek 21 czerwca, Zbigniew Gajewski – dyrektor generalny Rady Reklamy – weźmie udział w dyskusji nt. wpływu społecznej odpowiedzialności na wizerunek marki i wybory konsumentów. Panel dyskusyjny odbędzie się w ramach kongresu „Prawo dla odpowiedzialności”, organizowanego przez Europejskie Stowarzyszenie Studentów Prawa ELSA Poland.

Czytaj więcej

1 2 3