

Lidl Polska członkiem Rady Reklamy
Lidl Polska dołącza do grona firm wspierających działania na rzecz etyki w reklamie. Lidl Polska członkiem Rady Reklamy. Firma Lidl Polska została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Głównym celem Rady … Czytaj więcej
Spotkanie EASA w Stambule
W dniach 24 – 26 kwietnia odbyło się w Stambule spotkanie organizacji zrzeszonych w EASA. Radę Reklamy reprezentował Piotr Kwiecień, dyrektor generalny organizacji. W trakcie trzydniowych spotkań omówione zostały najważniejsze … Czytaj więcej
Wiosna 2023 w Radzie Reklamy
#wiosna #szczęście #radość #zieleń #słońce #ziemia #spokój #radość #taniec #muzyka #rozwój #ciepło happy #holiday #easter #spring #green #sun #grow #earth #peace #joy #dance #music #warm
Pierwsza w Polsce samoregulacja dotycząca reklamy środowiskowej
2 MARCA 2023 Rady Reklamy wprowadziła pierwszą w Polsce samoregulację dotyczącą reklamy środowiskowej. W Radzie Reklamy stojącej na straży etycznych przekazów reklamowych zrealizowaliśmy kolejny ważny projekt – Green Project. Wypracowaliśmy … Czytaj więcej
Green Project – informacja prasowa
Kodeks Etyki Reklamy rozszerzonyo nowe zapisy dotyczącereklamy środowiskowej 1 MARCA 2023, GODZ. 10:00, ONLINE z Centrum Prasowego PAP Pseudoekologiczny marketing, inaczej greenwashing, coraz częściej pojawia się w przekazach reklamowych. To … Czytaj więcej
Konferencja prasowa Green Project
Szanowni Państwo, To ostatnie godziny, aby zapisać się na pierwszą w Polsce konferencję prasową o pierwszej w Polsce samoregulacji w obszarze reklamy środowiskowej! Zapraszamy!
Grupa robocza ds. etycznej reklamy suplementów diety i leków OTC
W świetle planowanych zmian ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia potrzebne jest porozumienie szerokiej reprezentacji rynku w kwestii wypracowania zapisów samoregulacyjnych w tej kwestii. Zarząd Rady Reklamy podjął decyzję o … Czytaj więcej
Christmas Alert!
19 grudnia 2022 r. zapraszamy członkinie i członków Komisji Etyki Reklamy i Komisji Copy Advice na świąteczne spotkanie w biurze Rady Reklamy. W programie: Key note i rozmowa o przyszłości … Czytaj więcej
ALGORYTMY DECYDUJĄ ZA NAS?
Reklamuję Etycznie Konferencja Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń Warszawa, 8 grudnia 2022 r. Wniosek podsumowujący zorganizowaną przez Radę Reklamy konferencję w cyklu wydarzeń „Reklamuję Etycznie” pod … Czytaj więcej
prof. Adam Bodnar
Ważnym głosem na naszej konferencji Reklamuję Etycznie ETYKA PRZEKAZÓWREKLAMOWYCH W OBLICZU NOWYCHWYZWAŃ I ZAGROŻEŃ będzie wystąpienie prof. Adam Bodnara „Przesłanie dla Przyszłości. Wyzwania etyczne w marketingu na najbliższy czas”. Profesor Adam Bodnar, prawnik, … Czytaj więcej
Radio Nowy Świat i Eliza Michalik
Zarejestruj się i zapewnij sobie miejsce na wyjątkowej konferencji „Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń.” 8 grudnia 2022 r., godz. 10:00 – 16:00 online. Konferencja Reklamuję Etycznie … Czytaj więcej
Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych zasad promocji na gruncie dyrektywy „Omnibus”
Webinarium dla Arbitrów Komisji Etyki Reklamy 24 listopada 2022 r., godz. 16:00 Zgodnie z przepisami unijnego aktu prawnego, jakim jest dyrektywa tzw. „Omnibus”, fundamentalnej zmianie ma ulec sposób informowania konsumentów … Czytaj więcej
Etyka w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń
Konferencja Reklamuję Etycznie ETYKA PRZEKAZÓWREKLAMOWYCH W OBLICZU NOWYCHWYZWAŃ I ZAGROŻEŃ Zapewnij sobie miejsce na konferencji. Zarejestruj się już dziś Szanowni Państwo,W imieniu Zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy mam wielką przyjemność … Czytaj więcej
Deklaracja z okazji 30-lecia EASA
Na rzecz proaktywnej i skutecznej samoregulacji w reklamie oraz wzmocnienia społecznie odpowiedzialnej reklamy w Europie Madryt, 7 października 2022 r. Z okazji 30-lecia Europejskiego Stowarzyszenia Standardów Reklamowych (EASA) członkowie EASA … Czytaj więcej