Rada Reklamy Rada Reklamy
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
  • Copy Advice™
  • Projekty
    • Green Project
    • Reklamuję Etycznie
  • Złóż skargę
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki Reklamy
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Copy Advice™
  • Projekty
    • Green Project
    • Reklamuję Etycznie
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
    • facebook
    • youtube
    • linkedin
    • twitter
  • Kontakt
  • Polski
    • English

Jeśli chcesz mieć realny wpływ na tworzenie zasad, jakimi powinna kierować się komunikacja marketingowa, dołącz do grona firm i organizacji członkowskich.

Komisja Etyki Reklamy - Zostań Członkiem Zwyczajnym
Komisja Etyki Reklamy - Zostań Członkiem Wspierającym

Członkowie zwyczajni

Członkami zwyczajnymi Rady mogą być wyłącznie stowarzyszenia lub inne organizacje mające osobowość prawną, których członkami lub członkami wspierającymi są uczestnicy rynku reklamowego, reprezentujący środowiska reklamodawców, promujących, w tym agencje reklamowe i domy mediowe działające na rzecz reklamodawców oraz środków przekazu.

Członkowie wspierający

Członkami wspierającymi Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy mogą być osoby prawne mające cele zarobkowe działające w jednej z grup uczestników rynku reklamowego: reklamodawcy, promujący, w tym agencje reklamowe i domy mediowe działające na rzecz reklamodawców oraz środki przekazu.

Członkostwo w Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy umożliwia:

  • Wpływ na kształtowanie najwyższych standardów etycznych w reklamie zgodnych z Kodeksem Etyki Reklamy
  • Uczestnictwo w organizacji której członkowie popierają i stosują zapisy Kodeksu Etyki Reklamy
  • Współkreowanie praw i zasad, w celu zapewnienia bezpiecznego otoczenia prawnego dla funkcjonowania w sferze komunikacji marketingowej
  • Uczestnictwo w wymianie międzynarodowych doświadczeń biznesowych
  • Współtworzenie platformy debaty na ważne tematy dotyczące komunikacji marketingowej
  • Działanie na rzecz ochrony przed nieuczciwą konkurencją
  • Realny wpływ na obniżenie kosztów konkurowania na rynku i maksymalizację długoterminowego zwrotu z inwestycji marketingowych
  • Dołączenie do grona ekspertów, poszerzenie sieci kontaktów, a także asygnowanie swoich ekspertów do zasiadania w organach Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy lub wśród arbitrów Kodeksu Etyki Reklamy

Samoregulacja

W ostatnich latach wyraźnie ewoluuje świadomość konsumentów i ich oczekiwania, że środowiska biznesowe w większym niż dotąd stopniu wezmą odpowiedzialność za problemy współczesnego świata, takie jak zagrożenia ekologiczne, bieda czy narastające nierówności społeczne, ale też etyczne zasady postępowania wobec interesariuszy.

Tylko dzięki zaufaniu konsumentów może rosnąć lojalność wobec marek, sprzedaż reprezentowanych przez nie produktów i udziały firm w rynku. 

Samoregulacja tworzy równe szanse dla uczciwej konkurencji i przestrzeń dla dobrych praktyk biznesowych, obniżając tym samym koszty konkurowania na rynku. Pomaga w ujawnianiu i wykluczaniu nieuczciwych przedsiębiorców, którzy celowo działają na granicy prawa dla krótkoterminowych korzyści handlowych.

Demonstrując, że branża reklamowa jest w stanie chronić środowisko reklamowe przed tymi, którzy nie przestrzegają zasad, samoregulacja poprawia wizerunek biznesu w społeczeństwie.

Odpowiedzialna reklama zmniejsza prawdopodobieństwo wprowadzenia prawnych zakazów w obszarze komunikacji marketingowej. Tylko biznes wykazujący wolę przyjęcia na siebie dobrowolnych ograniczeń może stworzyć partnerskie relacje z regulatorami i uczestniczyć w dialogu z nimi.  

ZWIĄZEK STOWARZYSZEŃ
RADA REKLAMY
UL. GROTTGERA 9/3
00-785 WARSZAWA
biuro@radareklamy.pl
+48 22 621 31 94
KRS: 0000253222
NIP: 5213383625
REGON: 140489484

RADA REKLAMY
WŁADZE
CZŁONKOWIE
STATUT
DLACZEGO WARTO?
DOŁĄCZ DO NAS
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMISJA ETYKI REKLAMY
ZŁÓŻ SKARGĘ
REGULAMIN ROZPATRYWANIA SKARG
SCHEMAT ROZPATRYWANIA SKARG
KODEKS ETYKI REKLAMY
ARBITRZY
UCHWAŁY
AKTUALNOŚCI
FOTORELACJE
FILMY
STANOWISKA
KONTAKT
  • English

RADA REKLAMY © COPYRIGHT 2019 - 2023 ALL RIGHTS RESERVED

Używamy "ciasteczek" (cookies) aby strona mogła się poprawnie wyświetlać. Naciśnij na przycisk Akceptuj jeśli nie masz nic przeciwko. Zobacz pełny tekst naszej polityki prywatności.UstawieniaAKCEPTUJ
Polityka Prywatności

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT