ORGANIZACJA
Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Ponad 15 lat doświadczenia w komunikacji korporacyjnej, Public Affairs oraz issue management, zdobytego w biznesie i sektorze publicznym. Pracę w MSLGROUP zaczął w 2014 roku. Wcześniej był m.in. doradcą w międzynarodowych agencjach PR i pełnił funkcję rzecznika Rady Miasta Warszawy.
Od 2016 roku jest współszefem komitetu marketingu i komunikacji American Chamber of Commerce. Jest ekspertem komunikacyjnego wsparcia biznesu. Posiada szerokie doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Jest doradcą międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii. Obszarem jego szczególnego zainteresowania jest wsparcie komunikacyjne zmian, które dokonują się na skutek postępu technologicznego i przemysłowego.
Nagrody: Srebrny Spinacz 2016 Komunikacja Korporacyjna – Komunikacja przejęcia TVN przez SNI, Srebrny Spinacz 2016 Relacje Inwestorskie i komunikacja Finansowa– Komunikacja przejęcia TVN przez SNI, Srebrny Spinacz 2016 Media i Kultura – Komunikacja przejęcia TVN przez SNI, EMEA SABRE Chemicals & Industrials 2020 – ArcelorMittal Jutro Bez Smogu, Złoty Spinacz 2019 Przemysł i Infrastruktura – ArcelorMittal Jutro Bez Smogu, Brązowy Spinacz 2019 Sustainability i CSR – ArcelorMittal Jutro Bez Smogu.
Wykładowca: Uniwersytet Warszawski Wydział Dziennikarstwa i Bibliologii – Podyplomowe Studia Komunikacja Korporacyjna – zajęcia Komunikacja Korporacyjna, Public Affairs i Lobbying 2019/2020, 2020/2021
CEO Havas Media Group. Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku mediów, partnerstw biznesowych, negocjacji i zarządzania strategicznego. Dyrektor zarządzająca w wiodących, międzynarodowych firmach z branży mediowej i reklamowej. W 2010 r. dołączyła do Havas Media Group, a od końca 2013 roku pełni funkcję CEO Havas Media Group, gdzie zarządza ponad 200osobowym zespołem. Poprzednio zajmowała stanowisko Dyrektora Zarządzającego Grupy Burda, a wcześniej przez 14 lat zawiązana z MEC (obecnie Wavemaker). Juror i członek komitetów organizacyjnych w branżowych konkursach Effie, Innovation Ad, Mixx Awards oraz Superbrands. Laureatka licznych nagród i wyróżnień branżowych, m.in. AdMan 2015 i 2018 przyznanego przez magazyn Press czy tytuł jednego z Bohaterów Roku 2017 wg Media i Marketing Polska. Jako członek zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR bierze aktywny udział w budowaniu standardów rynku mediowego, należy również do Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, gdzie działa w Sądzie Koleżeńskim.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru komercjalizacji treści, opartych o dane, nowoczesne technologie i rozwiązania efektywnościowe dla klienta/ konsumenta/użytkownika. Działa aktywnie w ramach Discovery Women’s Newtork, współorganizując TedxWarsawWomen w ramach ekosystemu player.pl, czy wprowadzając program rozwojowy dla managerów promując wewnętrzny rozwój kariery różnorodnych talentów. Laureatka nagród za efektywność Effie Awards. Poprzednio zarządzała Media Direction OMD.
CMO, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W IAB od listopada 2013 roku. Jest odpowiedzialny za rozwój, komunikację marketingową oraz relacje z członkami związku. Trener DIMAQ. Do IAB przeszedł z Wirtualnej Polski, gdzie pełnił funkcję zastępcy dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej i odpowiadał za strategię wielokanałowej sieci reklamowej AdTotal, politykę sprzedażową oraz wdrażanie nowych produktów, np. reklamy mobilnej i platformy RTB (2011-2013). Wcześniej piastował stanowisko dyrektora sprzedaży dGCS SA oraz kierownika sprzedaży Infor Lex w grupie Infor PL W latach 2004-2009 był dyrektorem PR i marketingu Datev Symfonia. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego przy Szkole Głównej Handlowej.
Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej oraz relacji zewnętrznych w PepsiCo na region Europa Centralna. Małgorzata Skonieczna dołączyła do zespołu PepsiCo w 1993 roku w Polsce i od tego czasu zajmowała różne stanowiska w działach marketingu, komunikacji oraz relacji zewnętrznych. Przed objęciem stanowiska w jednostce biznesowej na Europę Centralną pracowała kolejno jako Dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej na Europę wcześniej jako Dyrektor ds. relacji zewnętrznych na Europę Wschodnią, gdzie była odpowiedzialna za terytorium Rosji, Ukrainy i Polski; oraz jako Dyrektor ds. marketingu na Europę Środkową.
Od marca 2005 roku jest Prezesem Zarządu Polskiej Federacji Producentów Żywności. Od 2006 do 2009 roku pełniła również funkcję wiceprzewodniczącej Konfederacji Przemysłu Żywności i Napojów w Unii Europejskiej.
Od 2022 jest członkiem Zarządu Amerykańskiej Izby Handlowej.
Z wykształcenia politolog, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2017 r. Dyrektor Generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie. W latach 2006 – 2017 pracował w 3M, odpowiadając za relacje z sektorem publicznym dla spółek tego koncernu w Polsce. Wcześniej pracował w agencji public relations oraz w instytucjach państwowych: Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwie Polityki Społecznej oraz Sejmie RP.
W latach 2011 – 2020 pełnił funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego. Od 2019 roku Członek Zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
Beata Rożek, od 6 lat w Mars, najpierw jako Dyrektorka ds. Korporacyjnych w Polsce (segment Mars Wrigley), a od 2023 roku jako Dyrektorka ds. Komunikacji Zewnętrznej w globalnych strukturach firmy (segment Mars Petcare). Posiada 20-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie spraw korporacyjnych, komunikacji wewnętrznej, komunikacji zewnętrznej, relacji z interesariuszami oraz w zrównoważonym rozwoju, które zdobyła pracując w firmach z branży handlu detalicznego oraz FMCG, takich jak Philip Morris, Tesco, Żywiec Zdrój (Grupa Danone) oraz Ahold. Członkini Rady Nadzorczej Polskiej Federacji Producentów Żywności. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Doradca Zarządu / Mentor/ Business Coach . Ostatnio CEO GroupM w Polsce (do września 2018). Poprzednio w MEC (obecnie Wavemaker), gdzie zarządzała regionem CEE, Rosji i WNP Prezes zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej w dwóch kadencjach. Obecnie: członek Kapituły MBS przy EFFiE, członek Rady Marek Superbrands, członek Rady Głównej Lewiatan, mentorka w Fundacji Liderek Businesu i akceleratorze Business w Kobiecych Rękach Przewodnicząca / członek jury międzynarodowych konkursów m.in.: Effie Awards, Cannes Lions, Golden Drums, Golden Hammer, Cristal Awards i European MiXX Awards.
Radca prawny specjalizująca się w prawie reklamy. Od 2008 r. Zatrudniona w Procter & Gamble, obecnie na stanowisku senior legal counsel, na którym odpowiada między innymi za wparcie w zakresie komunikacji reklamowej oraz lokalnych inicjatyw marketingu P&G w Europie Centralnej. Prywatnie mama Witusia i Zosi, miłośniczka książek, tańca oraz różnych sportów (instruktor narciarstwa AZS oraz sternik jachtowy).
Od 2017 r. dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej SA, członek zespołu zarządzającego firmą. Pełni funkcję wiceprzewodniczącej Komitetu Wykonawczego Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce. W latach 2003-2016 członkini zespołu zarządzającego Coca-Cola HBC Polska. Zdobywała także doświadczenie zawodowe w British-American Tobacco Polska, w agencji Burson-Marsteller, w Gdańskim Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową oraz w firmie ABC Consulting. Prowadziła wykłady z zakresu strategii marketingowych oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej w Canadian International Management Institute. Absolwentka Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim. W latach 2004-2016 członek Zarządu, a od 2010 wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności Związek Pracodawców. W latach 2003-2016 członek Rady Nadzorczej Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA, od 2006 pełniąc rolę Przewodniczącej Rady.
Piastuje stanowisko Prezesa Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska od stycznia 2013 roku. Również od 2013 roku pełni funkcję Członka Zarządu IAB Europe, a od września 2018 roku jest Prezesem Zarządu tej organizacji. Również od 2018 roku przewodniczy także pracom Executive Committee IAB Europe. Ponadto jest członkiem Rady ds. Cyfryzacji przy Ministrze Cyfryzacji oraz członkiem Rady Krajowej Izby Gospodarczej.
Zdobywał doświadczenie menedżerskie w sektorze FMCG, a następnie w telekomunikacji. Karierę zawodową rozpoczynał w firmie 3M Poland w dziale sprzedaży i marketingu. Był dyrektorem handlowym w duńskiej spółce Scandinavian Tobacco. Następnie był wiceprezesem polskiego oddziału firmy Ericsson, a po utworzeniu spółki Sony Ericsson Poland został jej dyrektorem generalnym. W późniejszym okresie prowadził działalność doradczą oraz pracował jako menedżer między innymi w PLL LOT, Dominet Fortis Bank i Lyreco Polska. Przez kilka lat pracował w Narodowym Centrum Sportu, spółce operatorze Stadionu Narodowego, gdzie odpowiadał za działalność komercyjną obiektu oraz brał udział w przygotowaniach do EURO 2012. Od roku 2017 pracował w Związku Przedsiębiorców i Pracodawców jako dyrektor ds. rozwoju. Jest żonaty, ma dwóch synów. Czas wolny poświęca na aktywny wypoczynek i czytanie książek.
Projektantka wydarzeń, menedżerka projektów, architektka rozwiązań HR, psycholożka międzykulturowa, konsultantka, autorka strategii biznesowych i reklamowych, certyfikowana trenerka i coach, certyfikowana mediatorka, autorka programów szkoleniowych i edukacyjnych. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w pracy edukacyjnej jako trenerka, coach, wykładowczyni, twórczyni i realizatorka kompleksowych programów szkoleniowych, a także doświadczenia w pracy przy tworzeniu i wdrażaniu projektów strategicznych i innowacyjnych idei edukacyjnych. Z wyksztalcenia orientalistka, psycholożka i socjolożka oraz specjalistka w zakresie komunikacji i psychologii stosunków międzykulturowych. Ukończyła japonistykę na Uniwersytecie Warszawskim, a jako stypendystka Rotary Club oraz Ministerstwa Edukacji Japonii uzyskała dyplom Uniwersytetu Kyushu. Jest także absolwentką Stosunków Międzykulturowych UW i studiów doktoranckich z socjologii w Collegium Civitas.
Studentka Pedagogiki na Uniwersytecie Warszawskim. Kształci się w obszarze pomocy społeczno- wychowawczej dziecku i rodzinie. W latach 2018- 2019 pracowała jako wolontariuszka w przedszkolu prowadząc zajęcia artystyczne. W 2022 r. odbywała praktykę pedagogiczną w domu dziecka, gdzie pomagała w opiece nad dziećmi. Pracowała także jako korepetytorka z języka polskiego przygotowując młodzież do egzaminu maturalnego oraz ósmoklasisty. Od 2023 r. pracuje w Radzie Reklamy na stanowisku asystentki Biura Rady Reklamy. Jej hobby jest żeglarstwo. Czas wolny poświęca na staże zawodowe na obozach i koloniach jako wychowawczyni oraz instruktorka dzieci i młodzieży.