Rada Reklamy Rada Reklamy
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
  • Copy Advice™
  • Green Project
  • Złóż skargę
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki Reklamy
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Copy Advice™
  • Green Project
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
    • facebook
    • youtube
    • linkedin
    • twitter
  • Kontakt
  • Polski
    • English

ZARZĄD

Agnieszka Kępińska-Sadowska

Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych MONDELEZ International regionu Centralnej Europy, Polski, Bałtyków oraz World Travel Retail. Od blisko 20 lat związana zawodowo z komunikacją i PR …

Marcin Barcz

Członek Zarządu, Dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej TVN Discovery Polska. Od lutego 2019 roku jest Członkiem Zarządu TVN Discovery Polska, gdzie odpowiada za koordynację działań związanych z komunikacją korporacyjną, komunikacją wewnętrzną oraz government affairs …

Mariusz Grzesiuk

Dyrektor Działu Prawnego Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Radca prawny, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończył aplikację sądową oraz Studia podyplomowe Prawa własności intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim, od 1997 roku radca prawny. Był wspólnikiem w kancelarii …

Bartłomiej Morzycki

Z wykształcenia politolog, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Od sierpnia 2017 r. Dyrektor Generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie. W latach 2006 – 2017 pracował w koncernie 3M, zajmując stanowisko …

Małgorzata Węgierek

CEO Havas Media Group. Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku mediów, partnerstw biznesowych, negocjacji i zarządzania strategicznego. Dyrektor zarządzająca w wiodących, międzynarodowych firmach z branży mediowej i reklamowej. W 2010 r. dołączyła do Havas Media Group, a od końca …

Elżbieta Wojtczak

CEO Communication Unlimited. Doświadczona CEO z wieloletnim stażem w branży markeitngowo-komunikacyjnej. Od 1991 roku w branży reklamowej, Corporate Profiles DDB –dyrektor działu mediów i współzałożycielka pierwszego niezależnego domu mediowego. Od ponad 20 lat współwłaścicielka …

RADA NADZORCZA

Iwona Jacaszek-Pruś

Od 2017 r. dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej SA, członek zespołu zarządzającego firmą. Pełni funkcję wiceprzewodniczącej…

Marcin Olkowicz

Pracę w komunikacji rozpoczął w 1994 roku jako Dyrektor Biura Prasowego Kredyt Banku (od 1999 w kompetencjach nadzór i kierowanie zintegrowaną komunikacją marki w grupie bankowo-ubezpieczeniowej KB). 2001 – 2004 współwłaściciel agencji Marka PR.

Beata Rożek

Od października 2018 roku Dyrektor ds. Korporacyjnych w Mars Polska, odpowiedzialna za segment Mars Wrigley. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Małgorzata Wadzińska

Po ukończeniu Politechniki Krakowskiej w 1986, rozpoczęła karierę w R&D w firmie kosmetycznej Pollena-Miraculum w Polsce, a następnie objęła stanowisko w R&D na Uniwersytecie York w Kanadzie.

Robert Wielgo

CMO, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W IAB od listopada 2013 roku. Jest odpowiedzialny za rozwój, komunikację marketingową oraz relacje z członkami związku. Trener DIMAQ.

BIURO

Piotr Kwiecień

Dyrektor Generalny

Piotr Kwiecień zdobywał doświadczenie menedżerskie w sektorze FMCG, a następnie w telekomunikacji. Karierę zawodową rozpoczynał w firmie 3M Poland w dziale sprzedaży i marketingu. Był dyrektorem handlowym w duńskiej spółce Scandinavian Tobacco …

Lucyna Pruska

Dział skarg i administracji

Projektantka wydarzeń, menedżerka projektów, architekt rozwiązań HR, psycholog międzykulturowy, konsultantka, strateg, certyfikowana trener i coach, certyfikowana mediatorka, autorka programów szkoleniowych i edukacyjnych …

ZWIĄZEK STOWARZYSZEŃ
RADA REKLAMY
UL. GROTTGERA 9/3
00-785 WARSZAWA
biuro@radareklamy.pl
+48 22 621 31 94
KRS: 0000253222
NIP: 5213383625
REGON: 140489484

RADA REKLAMY
WŁADZE
CZŁONKOWIE
STATUT
DLACZEGO WARTO?
DOŁĄCZ DO NAS
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMISJA ETYKI REKLAMY
ZŁÓŻ SKARGĘ
REGULAMIN ROZPATRYWANIA SKARG
SCHEMAT ROZPATRYWANIA SKARG
KODEKS ETYKI REKLAMY
ARBITRZY
UCHWAŁY
AKTUALNOŚCI
FOTORELACJE
FILMY
STANOWISKA
KONTAKT
  • English

RADA REKLAMY © COPYRIGHT 2019 - 2021 ALL RIGHTS RESERVED

Używamy "ciasteczek" (cookies) aby strona mogła się poprawnie wyświetlać. Naciśnij na przycisk Akceptuj jeśli nie masz nic przeciwko. Zobacz pełny tekst naszej polityki prywatności.UstawieniaAKCEPTUJ
Polityka Prywatności

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

SAVE & ACCEPT