Rada Reklamy Rada Reklamy
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
  • Copy Advice™
  • Projekty
    • Green Project
    • Reklamuję Etycznie
  • Złóż skargę
  • Rada Reklamy
    • Władze
    • Członkowie
    • Statut
    • Dlaczego warto?
    • Dołącz do Nas
    • Polityka Prywatności
  • Komisja Etyki Reklamy
    • Złóż skargę
    • Regulamin Rozpatrywania Skarg
    • Schemat Rozpatrywania Skarg
    • Kodeks Etyki Reklamy
    • Arbitrzy
    • Uchwały Komisji Etyki Reklamy
  • Copy Advice™
  • Projekty
    • Green Project
    • Reklamuję Etycznie
  • Aktualności
    • Fotorelacje
    • Filmy
    • Stanowiska
    • facebook
    • youtube
    • linkedin
    • twitter
  • Kontakt
  • Polski
    • English

PO KONFERENCJI

Reklamuję Etycznie

ETYKA PRZEKAZÓW
REKLAMOWYCH

W OBLICZU NOWYCH WYZWAŃ
I ZAGROŻEŃ

DATA: 08/12/2022     GODZINA: 10:00 – 16:00 -ONLINE-
INFORMACJE PRASOWE
Robert Wielgo
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy

W imieniu Zarządu Rady Reklamy serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom i uczestniczkom, którzy wzięli udział w konferencji. Dziękuję panelistom i panelistkom, moderatorom i moderatorkom. Dziękuję także Radzie Programowej oraz zespołowi ekspertów i ekspertek w Biurze Rady Reklamy za zaprojektowanie i realizację tego wydarzenia.

Tematyka etyki w działaniach marketingowych jest niezmiennie bardzo istotna, zwłaszcza w czasach dominujących negatywnych przekazów informacyjnych. Cieszę się, że Państwa bardzo liczny udział w naszym wydarzeniu pokazał, że te zagadnienia mają wysoki priorytet.

ALGORYTMY DECYDUJĄ ZA NAS?

Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń

Czy naukowy marketing daje konsumentom szanse na świadomy i wolny wybór?

Umiarkowanie optymistyczne wnioski zakończyły zorganizowaną przez Radę Reklamy konferencję w cyklu wydarzeń „Reklamuję Etycznie” pod tytułem „Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń.” Organizatorzy pozyskali znakomitą drużynę opiniotwórczych specjalistów i specjalistek, wśród których znaleźli się otwierający wydarzenie Profesor Jan Hartman i zamykający ją Profesor Adam Bodnar. Wagę i merytoryczną rzetelność dyskusji panelowych zapewnili panelistki i paneliści, praktycy i teoretycy…

Czytaj więcej…
FOTORELACJA
CZARNOBIAŁE
POBIERZ
KOLOROWE
POBIERZ
WIDEO
OPINIE
Dr Jarosław KOŃCZAK
Uniwersytet Warszawski

„Siła reklamy jest coraz większa, a im większy biznes i pieniądze, tym silniejsze pokusy by naginać zasady. Z jednej strony pokazuje się w reklamie wartości i odmienia przez wszystkie przypadki „klient jest najważniejszy”. Z drugiej manipuluje się coraz skuteczniej i używając coraz bardziej wyrafinowanych metod. Stąd etyka i wprowadzanie jej zasad do komunikacji reklamowej jest procesem, w którym nie będzie natychmiastowych zwycięstw. Jednak bez codziennej pracy u podstaw, nie ma szans na prawdziwe zmiany i prawdziwe dbanie o dobro klienta.”

CZYTAJ WIĘCEJ >
Show Less
Jacek HUTYRA
Orange Polska Climate Officer

„Gratuluję Radzie Reklamy konferencji „Reklamuję etycznie” – i cieszę się, że jej sukces przełoży się na cykliczne wydarzenie, na które zdecydowanie jest na polskim rynku zapotrzebowanie.
Na co dzień zajmuję się opracowywaniem i wdrażaniem strategii i działań klimatycznych w sektorze cyfrowym – w tym także komunikowaniem o planach i zrealizowanych działaniach czy wpływie środowiskowym działalności przedsiębiorstwa oraz oferowanych produktów i usług. Nadal obserwujemy w Polsce sporo obietnic bez pokrycia, niejasnych komunikatów o „ekologiczności” czy „naturalności” tego czy owego, mających wywołać u konsumentów pozytywne odczucia i skłonić do wyboru danego produktu – niekoniecznie z pokryciem w faktach. Dlatego „Reklamuję etycznie” to konferencja bardzo potrzebna. W przystępny sposób informuje i edukuje o zjawisku greenwashingu czy eko-ściemy, wyczula na te problemy i podpowiada jak ich unikać, kierując się zwłaszcza do szczególnej grupy odbiorców wydarzenia: osób zaangażowanych w planowanie i realizowanie komunikacji marketingowej czy reklamowej.
Dla mnie szczególnie ciekawe były oczywiście elementy programu dotyczące klimatu i środowiska, a zwłaszcza doskonały panel dyskusyjny „Ekologia i klimat w reklamie”, gdzie punkty widzenia naukowy, biznesowy, aktywistyczny i prawniczy połączyły się w świetny, dynamiczny koktal wiedzy i konkretnych porad. Muszę jednak przyznać, że z zainteresowaniem śledziłem też panele na tematy spoza mojego codziennego obszaru zawodowych zainteresowań, na przykład dyskusję o marketingu influencerskim oraz jego blaskach i cieniach.
Dziękuję za tę konferencję – i z niecierpliwością czekam na kolejną edycję!”

CZYTAJ WIĘCEJ >
Show Less
Małgorzata Wadzińska
Senior Director, P&G

„Serdecznie gratuluję Radzie Reklamy pomysłu stworzenia cyklu wydarzeń „Reklamuję Etycznie” oraz doskonałej organizacji pierwszej konferencji w tym cyklu. Ciekawy program, traktujący o kwestiach etyki w reklamie z różnorodnych perspektyw oraz udział wybitnych prelegentów, panelistów i moderatorów sprawił, że mogliśmy wysłuchać fantastycznych wystąpień i inspirujących rozmów. Wierzę, że ta konferencja będzie miała szeroki oddźwięk w środowisku reklamowym i marketingowym i będzie jednym z filarów inicjatyw Rady Reklamy oraz działań Komisji Etyki Reklamy służących podnoszeniu standardów etycznych w przekazach reklamowych.”

CZYTAJ WIĘCEJ >
Show Less
KOMENTARZE
„Dziękuję Wam wszystkim – za atmosferę, ale przede wszystkim za to wydarzenie. Bardzo było potrzebne, że powinno odbywać się częściej.” „Od dawna nie było kilku godzin tak mięsistych w treści.” „Gratuluję! Fantastyczni goście, świetny program.”
„Gratuluję przedsięwzięcia, jestem pod wielkim wrażeniem merytorycznej wartości spotkania.” „Wydarzenie było zorganizowane bardzo profesjonalnie i przebiegało niezwykle sprawnie. Gratuluję świetnej organizacji.” „Śledziłam Państwa konferencję. To było naprawdę bardzo interesujące wydarzenie. Interesujące tematy, ciekawe opinie, świetnie przygotowane i poprowadzone.”
„Konferencja w mojej opinii przerosła moje oczekiwania. Wspaniałe wydarzenie na którym nie zabrakło wysokiego poziomu dyskusji. Merytoryczna wymiana zdań, wybitni prelegenci a przede wszystkim przyjazna atmosfera.” „Wspaniałe wydarzenie! Bardzo dziękuję i ogromnie się cieszę, że mogłam w nim uczestniczyć.” „Dobrze zorganizowane, bardzo ciekawe wydarzenie.”
Sponsor główny
Sponsorzy
Partnerzy instytucjonalni
Partnerzy medialni
ORGANIZACJA WYDARZENIA Projekt graficzny: Anna Warzyńska, Studio Full Glass – studiofullglass.com Kodowanie strony: Kamil Adamczyk – it-adamczyk.pl Fotografia: Michał Pasich – https://www.instagram.com/michalpasichphotography/  Realizacja wydarzenia, filmy: Platinium Media – https://platiniummedia.pl/ Projekt i organizacja wydarzenia: Zespół Biura Rady Reklamy – Piotr, Lucy, Ewa – https://radareklamy.pl/wladze/
ZWIĄZEK STOWARZYSZEŃ
RADA REKLAMY
UL. GROTTGERA 9/3
00-785 WARSZAWA
biuro@radareklamy.pl
+48 22 621 31 94
KRS: 0000253222
NIP: 5213383625
REGON: 140489484

RADA REKLAMY
WŁADZE
CZŁONKOWIE
STATUT
DLACZEGO WARTO?
DOŁĄCZ DO NAS
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KOMISJA ETYKI REKLAMY
ZŁÓŻ SKARGĘ
REGULAMIN ROZPATRYWANIA SKARG
SCHEMAT ROZPATRYWANIA SKARG
KODEKS ETYKI REKLAMY
ARBITRZY
UCHWAŁY
AKTUALNOŚCI
FOTORELACJE
FILMY
STANOWISKA
KONTAKT

RADA REKLAMY © COPYRIGHT 2019 - 2023 ALL RIGHTS RESERVED

Używamy "ciasteczek" (cookies) aby strona mogła się poprawnie wyświetlać. Naciśnij na przycisk Akceptuj jeśli nie masz nic przeciwko. Zobacz pełny tekst naszej polityki prywatności.UstawieniaAKCEPTUJ
Polityka Prywatności

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT