Kto bierze odpowiedzialność za reklamę? – REKLAMA [NIE]ODPOWIEDZIALNA SPOŁECZNIE – konferencja szkoleniowa

 

 

REKLAMA [NIE]ODPOWIEDZIALNA SPOŁECZNIE

Konferencja szkoleniowa Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

 # Symbole patriotyczne i inne pułapki w reklamie # Najczęściej skarżone przekazy reklamowe
# Regulacje prawne i Kodeks Etyki Reklamy

 

Kiedy: 19 marca 2018 r.

Gdzie: Marzyciele i Rzemieślnicy // Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy, Warszawa, ul. Bracka 25

 

19 marca w Warszawie Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy organizuje konferencję „REKLAMA [NIE]ODPOWIEDZIALNA SPOŁECZNIE”. Nawiąże ona do „Apelu do twórców i osób wpływających na kształt reklamy” z sierpnia ubiegłego roku i podejmie temat wykorzystania w komunikacji marketingowej symboli patriotycznych. Zaprezentowane zostaną także inne pułapki w reklamie, w tym najczęściej skarżone przekazy reklamowe oraz normy prawne regulujące reklamę versus Kodeks Etyki Reklamy.

UWAGA: Liczba miejsc ograniczona.

Zapowiadaną konferencją Rada Reklamy odpowiada m.in. na problem nieodpowiedzialnego nawiązania do wydarzeń historycznych w komunikacji marketingowej, który poruszył całe środowisko reklamowe w połowie ubiegłego roku. W dodatku zbliżają się obchody setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, co prawdopodobnie przyniesie wzrost przekazów reklamowych o tematyce historycznej i patriotycznej.

Konferencja pt.: „Reklama [nie]odpowiedzialna społecznie” rozpoczyna nasze działania edukacyjne skierowane do osób odpowiedzialnych za przygotowywanie kreacji reklamowych. Zaproszeni prelegenci wskażą przyczyny, rodzaje i skutki dyskryminacji, w tym dyskryminacji ze względu na poglądy, świadomość historyczną oraz płeć, w przekazach reklamowych, jako naruszenia najczęściej zgłaszanego do Komisji Etyki Reklamy przez konsumentów.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, w jaki sposób odpowiedzialnie i zgodnie z Kodeksem Etyki Reklamy korzystać z symboliki i historii narodowej. Słuchacze wspólnie z zaproszonymi gośćmi odpowiedzą także na pytanie, kto bierze odpowiedzialność za komunikację marketingową oraz jak unikać błędówn i potknięć oraz, co także istotne – gdzie szukać wsparcia w razie wątpliwości.

Partnerami merytorycznymi wydarzenia są Collegium Civitas oraz kancelaria prawna Bird&Bird.

Szczegóły, program oraz bilety: https://www.radareklamy.pl/szkolenia

 

Informacje dodatkowe:
O Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy:
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy odpowiada za samoregulację w dziedzinie reklamy. Działalność związku opiera się na Kodeksie Etyki Reklamy, który określa standardy komunikacji marketingowej. Członkami Rady Reklamy są organizacje branżowe skupiające reklamodawców, media i agencje reklamowe/domy mediowe: Izba Wydawców Prasy, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, Związek Pracodawców Prywatnych Mediów, Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców, Polski Przemysł Spirytusowy, Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie, Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska, Stowarzyszenie Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych – Polbisco, Krajowa Unia Producentów Soków, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego. Sygnatariuszami Kodeksu Etyki Reklamy są reklamodawcy, media oraz agencje reklamowe/domy mediowe.