AKTUALNOŚCI

Etyka w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń

Konferencja Reklamuję Etycznie ETYKA PRZEKAZÓWREKLAMOWYCH W OBLICZU NOWYCHWYZWAŃ I ZAGROŻEŃ Zapewnij sobie miejsce na konferencji. Zarejestruj się już dziś Szanowni Państwo,W imieniu Zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy mam wielką przyjemność zaprosić Państwa na konferencję w cyklu wydarzeń „Reklamuję Etycznie”. Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i   zagrożeń 8 grudnia 2022 r., godz. 10:00 –…

Deklaracja z okazji 30-lecia EASA

Na rzecz proaktywnej i skutecznej samoregulacji w reklamie oraz wzmocnienia społecznie odpowiedzialnej reklamy w Europie Madryt, 7 października 2022 r. Z okazji 30-lecia Europejskiego Stowarzyszenia Standardów Reklamowych (EASA) członkowie EASA reprezentujący branżę reklamową, firmy cyfrowe (digital pure play) oraz organizacje zajmujące się samoregulacją w reklamie podpisali w Madrycie deklarację składającą się z pięciu zobowiązań potwierdzających…

Konferencja PSPKiD

4 października 2022 odbyło się jubileuszowe spotkanie branży kosmetycznej i detergentowej z okazji 30-lecia Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. Jednym z prelegentów na tym wydarzeniu był Piotr Kwiecień, dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Gorąco przyjęta prezentacja dotyczyła tematów etyki w przekazach reklamowych oraz znaczenia samoregulacji dla rynku reklamy. W imieniu Rady Reklamy, którego…

Aleksandra Przeździecka członkinią zarządu Rady Reklamy

Informacja prasowa z dnia 30 czerwca 2022 r. Aleksandra Przeździecka została członkinią zarządu Rady Reklamy. Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content…

CCC dołącza do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Informacja prasowa z dnia 27 czerwca 2022 r.  Miło nam poinformować, że spółka CCC dołączyła do grona członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego nadrzędnym celem jest promowanie najwyższych standardów etycznych w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Firma będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację, a także tworzenie i promowanie odpowiedzialnych etycznie przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni…

ETYKA W MARKETINGU INFLUENCERSKIM webinarium dla arbitrów Komisji Etyki Reklamy

14 czerwca 2022 r. Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Szacuje się, że wartość tego rynku globalnie przekroczyła już 15 mld dolarów, a w Polsce kilkaset milionów złotych. Z influencerami współpracują zarówno największe globalne marki, jak i firmy z sektora MŚP z każdej branży. Niestety ze względu na ogromną dynamikę zmian,…

Polski Lek dołączył do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Informacja prasowa z dnia 31 marca 2022 r. Miło nam poinformować, że Polski Lek Sp. z o.o. został członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego jednym z głównych celów jest promowanie najwyższych standardów komunikacji. Jako członek Rady Reklamy Polski Lek będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację i tworzenie odpowiedzialnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej. „Firma…

AI Transformation aktualne trendy i ich potencjalny wpływ na rynek

1 marca, godz. 17:00 onlinewebinarium dla arbitrów Komisji Etyki Reklamy i członków Komisji Copy Adviceprowadzi dr Anna Gumkowska Pojęcie Artificial Intelligence nie jest nowe, ma za sobą 80 letnią historię. Jego powstanie wiąże się z 1942 rokiem i „Trzema Prawami Robotyki” Asimova. Gdzie tak naprawdę jesteśmy dzisiaj w kwestiach AI? Czy spełniły się założenia pierwszych…

Komunikacja klimatyczna – jak rozpoznać greenwashing w kontekście deklaracji klimatycznych?

Informacja prasowa z dnia 31 stycznia 2022 r. webinarium dla Komisji Rady Etyki Reklamy prowadzone przez Fundację Climate Strategies Poland 1 lutego 2022, godz.: 16.00 W trakcie spotkania przedstawimy pojęcia związane z neutralnością klimatyczną oraz redukcją emisji gazów cieplarnianych, a także podstawowe pojęcia i wymogi wynikające z najnowszego Standardu SBTi. Pokażemy jak przedsiębiorstwa komunikują swoje…

Firma Goodvalley dołączyła do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Informacja Prasowa z dnia 9 września 2021 r. Miło nam poinformować, że firma Goodvalley została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego jednym z głównych celów jest promowanie najwyższych standardów komunikacji. Jako członek Rady Reklamy Goodvalley będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację i tworzenie odpowiedzialnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej. „W Goodvalley uważamy, że…

Betclic członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Informacja prasowa z dnia 2 września 2021 r. Od września Betclic został członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Nie ukrywamy radości, że wraz z firmą Betclic otwieramy się na nowe branże rynku. Obok wspólnych działań wspierających samoregulację i etykę w reklamie, rozpoczniemy w Radzie Reklamy prace nad kolejnym kodeksem branżowym. „Betclic wierzy, że wysokie standardy etyczne…