Nasza strategia na trudne ciekawe czasy

„Sytuacja, w której zostali postawieni marketerzy jest absolutnie wyjątkowa, nowa, ciekawa ale przede wszystkim stresująca. Naszą strategią na te trudne (ale ciekawe!) czasy, chcieliśmy trochę ten stan odczarować.” – mówi Maciej Lissowski, Dyrektor Zarządzający Agencji Warszawa.

Agnieszka Kostelecka, Dyrektor Strategii, dodaje: „Do stanu kryzysu i pandemii zastosowaliśmy założenia wojennej teorii VUCA (bo przecież jesteśmy na wojnie!), i pokazaliśmy , że nie ma sytuacji bez wyjścia. Wielkie i kompleksowe strategie działań „na kryzys”, „na po kryzysie”, „na pandemię”, “na 2020” w momencie powstania będą już dawno nieaktualne, dlatego skatalogowaliśmy proste reguły, które pozwolą funkcjonować w świecie absolutnej zmienności i płynności. Vision, Understanding, Clarity i Agility to filary, ramy strategii przetrwania na wojnie, na której znalazła się również branża reklamowa.” 

(fragment z “Nasza strategia na trudne ciekawe czasy”, poniżej do pobrania pełny tekst w PDF)

Maciej  Lissowski (przejdź do profilu)