
Rada Reklamy patronem honorowym Forum IAB 2020
6-7-8 października br. wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Czternasta edycja Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?, odbędzie się w formie online.
Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła po raz kolejny Rada Reklamy.
– Tegoroczne Forum IAB nie odbędzie się w tradycyjnym wydaniu, lecz przeniesie się do internetu. Zmiana formy naszej konferencji podyktowana jest przede wszystkim bezpieczeństwem uczestników, które jest naszym priorytetem, dlatego udział online jest jedynym właściwym krokiem w obecnej sytuacji. Gwarantujemy szereg korzyści wynikających z tego rozwiązania, między innymi niezmiennie wysoki poziom merytoryczny Forum, pełen dostęp do wszystkich wystąpień w czasie rzeczywistym, wirtualne spotkania z innymi uczestnikami konferencji, w tym dyskusyjne pokoje tematyczne, czy sesje Q&A z wybranymi prelegentami. – tłumaczy Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
– Już po raz kolejny Rada Reklamy obejmuje patronatem honorowym Forum IAB. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy być częścią tego ważnego dla rynku cyfrowego wydarzenia. Zależy nam, aby wspierać inicjatywy naszych członków i przyczyniać się do popularyzacji takich wydarzeń. – powiedział Piotr Kwiecień, dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.