Rada Reklamy patronem honorowym Forum IAB 2020

6-7-8 października br. wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Czternasta edycja Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?, odbędzie się w formie online.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła po raz kolejny Rada Reklamy.

– Tegoroczne Forum IAB nie odbędzie się w tradycyjnym wydaniu, lecz przeniesie się do internetu. Zmiana formy naszej konferencji podyktowana jest przede wszystkim bezpieczeństwem uczestników, które jest naszym priorytetem, dlatego udział online jest jedynym właściwym krokiem w obecnej sytuacji. Gwarantujemy szereg korzyści wynikających z tego rozwiązania, między innymi niezmiennie wysoki poziom merytoryczny Forum, pełen dostęp do wszystkich wystąpień w czasie rzeczywistym, wirtualne spotkania z innymi uczestnikami konferencji, w tym dyskusyjne pokoje tematyczne, czy sesje Q&A z wybranymi prelegentami. – tłumaczy Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

 

Już po raz kolejny Rada Reklamy obejmuje patronatem honorowym Forum IAB.  Jesteśmy zaszczyceni, że możemy być częścią tego ważnego dla rynku cyfrowego wydarzenia.  Zależy nam, aby wspierać inicjatywy naszych członków i przyczyniać się do popularyzacji takich wydarzeń. – powiedział Piotr Kwiecień, dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.