Rada Reklamy partnerem Tygodnia Odpowiedzialnego Biznesu
5 dni, 5 miast, 5 inspirujących wydarzeń, ponad 15 godzin praktycznych wystąpień, ciekawych dyskusji i warsztatów – tak w skrócie można opisać Tydzień Odpowiedzialnego Biznesu 2018 (#TOB2018), którego Partnerem jest Rada Reklamy. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się w Warszawie – 23.10, Krakowie – 24.10, Poznaniu – 25.10, Wrocławiu – 26.10 i Gdańsku – 26.10.
… Czytaj więcejGratulacje dla nowego Prezesa Zarządu IAB Europe – Pana Włodzimierza Schmidta
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – członka Rady Reklamy, został wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe.
… Czytaj więcejRada Reklamy partnerem konferencji Digital Signage Trends
Jubileuszowa, piąta edycja konferencji Digital Signage Trends odbędzie się 13 września br. w Warszawie. Podczas spotkania prezes ZS RR Zbigniew Gajewski opowie dlaczego warto tworzyć etyczne przekazy reklamowe i jak może w tym pomóc Rada Reklamy.
… Czytaj więcej
„Obszary Reklamy. Edycja I. Tabu w reklamie” – konferencja Politechniki Koszalińskiej pod patronatem Rady Reklamy
22 października br. odbędzie się konferencja naukowa Politechniki Koszalińskiej „Obszary Reklamy. Edycja I. Tabu w reklamie”. Wydarzenie, które patronatem objęła Rada Reklamy, skoncentrowane będzie na zjawisku tabu w reklamie. Serdecznie zapraszamy.
… Czytaj więcejKodeks Postępowania w celu zwalczania dezinformacji w Internecie
17 lipca, powołana przez Komisję Europejską grupa robocza składająca się z platform internetowych, wiodących sieci społecznościowych, reklamodawców i innych podmiotów branży reklamowej (w tym EASA oraz IAB Europe), przedstawiła projekt Kodeksu Postępowania w celu zwalczania dezinformacji (fake news) w Internecie.
… Czytaj więcejZmiany w Radzie Reklamy
Walne Zgromadzenie Członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrało nowy Zarząd organizacji oraz powołało dwóch nowych arbitrów Komisji Etyki Reklamy.
… Czytaj więcejRada Reklamy na Kongresie „Prawo dla odpowiedzialności”
W czwartek 21 czerwca, Zbigniew Gajewski – dyrektor generalny Rady Reklamy – weźmie udział w dyskusji nt. wpływu społecznej odpowiedzialności na wizerunek marki i wybory konsumentów. Panel dyskusyjny odbędzie się w ramach kongresu „Prawo dla odpowiedzialności”, organizowanego przez Europejskie Stowarzyszenie Studentów Prawa ELSA Poland.
… Czytaj więcejRada Reklamy patronem honorowym Forum IAB 2018
Czego chcą współcześni konsumenci? Co ma big data do emocji? Jak zintegrować narzędzia i wykorzystać technologię, by służyła budowaniu zaufania i prawdziwych relacji? O automatyzacji, sztucznej inteligencji, ale przede wszystkim o powrocie do wartości, których poszukuje współczesny konsument, opowie blisko 130 ekspertów podczas 90 prelekcji tegorocznego Forum IAB. Patronem honorowym tej najważniejszej konferencji branży marketingowej został Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy.
… Czytaj więcejMałgorzata Czerwińska-Kasprzak w Komisji Rewizyjnej ZS RR
11 maja br. odbyły się wybory uzupełniające do Komisji Rewizyjnej Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Nową członkinią Komisji, z ramienia kurii promujących, została Pani Małgorzata Czerwińska-Kasprzak.
… Czytaj więcejCo nas razi w reklamie? Podsumowanie działalności Komisji Etyki Reklamy w 2017 r.
W 2017 roku do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wpłynęły 323 skargi na 246 przekazów reklamowych (spraw). Oznacza to zdecydowany spadek liczby skarg w stosunku do roku 2016, kiedy to konsumenci i przedsiębiorcy zgłosili 707 skarg, ale na 169 przekazów reklamowych. W ub. roku zdecydowaną większość skarg złożyli konsumenci (320), a przedsiębiorcy tylko trzy.
… Czytaj więcejKto bierze odpowiedzialność za reklamę? – REKLAMA [NIE]ODPOWIEDZIALNA SPOŁECZNIE – konferencja szkoleniowa
19 marca w Warszawie Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy organizuje konferencję „REKLAMA [NIE]ODPOWIEDZIALNA SPOŁECZNIE”. Nawiąże ona do „Apelu do twórców i osób wpływających na kształt reklamy” z sierpnia ubiegłego roku i podejmie temat wykorzystania w komunikacji marketingowej symboli patriotycznych. Zaprezentowane zostaną także inne pułapki w reklamie, w tym najczęściej skarżone przekazy reklamowe oraz normy prawne regulujące reklamę versus Kodeks Etyki Reklamy.
… Czytaj więcejREKLAMA [NIE]ODPOWIEDZIALNA SPOŁECZNIE – Konferencja szkoleniowa Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
REKLAMA [NIE]ODPOWIEDZIALNA SPOŁECZNIE
Konferencja szkoleniowa Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy